Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kevesebbre volt beállítva a keresőm, de végül ismerőstől mégis hasonló árban vettem gépet.
De hát fentvan a hahun meg kepesen is:)
Már megvan a gép ezért írtam, hogy 2 nappal előtte tetted volna ki akkor megnéztem volna.
Irtam neked mailt - add már át Frimennek, légy szíves!
Többiektől bocs az OFF-ért....
9 körül
Akkor az nem lett volna aktual...
Tobb mint 900.
2 nappal hamarabb kellett volna felírnod, amúgy mennyiért adnád?
Nahát micsoda véletlenek
Újabb érv, miért kell légolajosat venni.
Enyém pont eladó :)
Nem bántom most. Majd szezon végén ha lesz hangja átlapkázom.... Viszont megvan a kuplung zörgés oka. Belső (a nagy) kuplung kosár rugós csillapítóval van szerelve. A rugók kikoptatták az alu fészket. Szétfúrtam a szerkezetet lehetne e javítani de esélytelen... 122 eft az új. Ha vásárlás előtt álltok és zörög a kuplung és behúzáskor elhalkul erős alku pozició !!!!
Nem bantanam.
Hidegen lehet egy nagyon kicsi hangja, de nem kell vele foglalkozni.
Itt mindjart jonnek az okossagok hogy marpedig kozepertekre kell allitani
Ahogy melegszik, csökken a hézag (valamennyit)
Megmértem a szelephézagokat 1250 2007 sa banditomon. Szívó oldalon 0,2 mind kipufogón 0,3. Ugye szívón 0,2 ig jó kipufogón 0,3 ig. A közép in 0,15 ex 0,25 ti bántanátok? Illetve a felső határon a kipufogó csörrenhet?
Mar egy ideje nyomjuk ezt mi is, de ellenall a srac rendesen
Henger veszteségmérést csinálj. valszeg a szívószelepek tömitetlenek.. (attól, hogy a szelephézeg rendben van, nem zár rendesen)
esetlegesen gyújtás probléma is lehet
Sziasztok!
Bandit vásárlás előtt állok, főleg a 2006-2006 os évjáratú gépeken gondolkodom 650-es motorral. Tehát már az ,,új,, külső de még a régebbi lég-olajos blokk plusz 50ccm-el N- változatban. Van valami amire kifejezetten figyelni kell az adott évjáratban? Típushibák?
Köszönöm előre is mindenkinek a segítséget!
Kedves Petya! Próbáltunk visszavenni a pilot csavarokból de nem lett jobb sajnos. Így nem szívesen raknám össze, nem akarok így menni vele. Még azon agyalunk, hogy az előző tulajok áldásos tevékenységének lehet ez a következménye. Jelesül, hogy valaki levette a veztengelyekről a fogaskerekeket és rosszul rakta vissza? Vagy, hogy a főtengelyen a jeladónak elhagyta a stiftjét és szemre rakta vissza, ami nem sikerült jól?
Most nezem pecsi vagy. Ha elmotorozol Tabra mostansag, megmerjuk a vesztesegeket illetve beallitom a karbit. Ket tabla csokiert
Felreteszem a meloimat.
Apropo, gyertyak a felujitas elottiek vagy ujak?
Kompresszio meressel nem mesz semmire. Irtam lejjeb mit csinalj
Sziasztok! Megint én a visszapöfögő Bandittal. Beraktuk az új vezérműláncot. Minden a helyén, gyertyák újak, mégis mégis...Alapjáraton visszaböfög a karbiba és leveri a szinkron teszter csövét. TPS szenzor csatiját lehúztam, nem lett jobb. Néztem sötétben, sehol nem szikrázik, nem húz át a trafó. Szelephézag rendben. Kipuf nem fúj ki, falsot nem szív. Karbi pilot csavarok gyári értéken, karbimembránok rendben. Ötlet? Holnap mérünk egy kompressziót. Hátha az mutat valamit.
Illetve kicsit mitha zörögne a kuplung ha behúzom elhallgat. Van valami jellemző hibája a típusnak ami ezt okozza?
Sziasztok! Olajat cseréltem az 1250 sa (2007) banditomba. Kiszedtem megnézni a kuplung lamellákat mérés szerint 0,6 mm bütyök van rajta mindkét oldalon. Az lenne a kérdésem mikor cserés? A lemezek szépek nem karcosak. Illetve kérhetnék szépen manualt hozzá ha lenne valakinek? Köszönettel Zs
Azt azért megnézném mégegyszer, hogy a veztengely véletlenül mégsincs-e eltéve egy foggal.