Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Budapest és vonzáskörzetében keresek olyan szakit, aki üzemenyagtank felújítást vállal és jól is dolgozik. A probléma az, hogy a túlfolyócső a tankon belül elrepedt és ha nincs ledugózva a gumicső, akkor 3/4 tanknál oldalsztenderen a betonra folyik a benzin. Ha ismertek megbízható szakit/céget, akkor légyszi segítsetek.

Nagyon köszi.
Z
Boldog szaloncukor bontogatast uraim!
Csapágyas lesz. Vagy 1x rosszul tették vissza. Nem egy nagy truváj kicserelni, 3 csavar fogja.
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy tapasztal vagy hallot e valaki olyan problémáról, hogy csörög a banditban a generátor. Az előző banditomban is csörgött. Az nem volt egy szerencsés vásárlás. Az új már tipp topp de egy szezon alatt ebben is csörögni kezdet, nagyon csúnyán. Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet ez? Javítható vagy cserélni kell?
Szerintem az aszfalt is segíti ebben őt. Elég szép érdesnek látszik.
Nálam erősebb az életösztön, tavasszal kiviszem kakucsra, majd lekövet a cimbi :)
Siman fuzi lenduletbol, es nem fel a csuszastol sem.. ......varom mikor reprodukalod a videot a sargaval!
Es yess, kitalaltad..........
Ez valamelyik a Galaxis útikalauz szériából, az tuti.
Tuti volt ideje begyakorolni,nem szokták elsőbálozóként frissen felvenni.
lehet nem lenne egyszerű lenyomni a bandittal de azért rápróbálnék szépen megy a sávjában semmi kórica erre-arra
Ez meg végig a rossz oldalon megy.
Cihopata!
Idézet az egyik kedvenc könyvemből :

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

A ​repülésnek is megvan a maga művészete, vagyis inkább fortélya.
Abban rejlik, hogy megtanuld magad a földre vetni és elhibázni azt.
Válassz ki egy derűs napot – javasolja –, és próbálgasd.
Az első rész könnyű.
Mindössze annyi kell hozzá, hogy képes légy teljes súlyoddal a földre vetődni, azzal az elhatározással, hogy nem baj, ha fájni fog.
Ugyanis ha nem sikerül elhibázni a földet, akkor fog.
A legtöbb embernek nem sikerül, és ha tényleg lelkiismeretesen próbálkoznak, egyre valószínűbbé válik, hogy úgysem sikerül.
Tehát inkább a második rész, az elhibázás a nehéz.
Az egyik probléma az, hogy teljesen véletlenül kell elhibáznod. Semmi értelme szándékosan próbálgatni, mert úgysem sikerül. Az a lényeg, hogy félúton valami hirtelen elvonja a figyelmed, és ne is gondolj tovább a zuhanásra vagy a földre, vagy arra, mennyire fájdalmas lesz, ha mégsem hibázod el.
Közismerten nehéz nem gondolni erre a három dologra a rendelkezésre álló egy röpke másodperc alatt. Emiatt nem sikerül sokaknak, akik örökre csalódnak ebben az egyébként mókás és igen látványos sportban.
:D
Múlt héten találtam
http://youtu.be/cXuRy8RtY3I;t=72s
Csak ket dolgot kell megtanulni, huzod a gazt es kozben nem leesni rola!
Egyszer kellene így tudni a GS-sel :D
Szimpatikus arcok.....
http://youtu.be/32UnyuP7Yw0
Ez egy szelep, mellyen keresztül a légszüröházból a kiáramló kipufogógáz friss levegöt szív be a leömlöcsatornába, és lehetövé teszi az el nem égett gázok égését, csökkentve a károsanyag kipocsájtást. A motor teljesítményét annyiban befolyásolja, hogy "könnyebb" lesz nélküle...
Sziasztok
Köszi K.István.
Ez hiányzik a motoromból. Így vettem. A csövek amik rámennének azt összekötötték ledugózva. Mi ez? Szelepfedél felett kéne lennie. “Facbook letiltott egyenlőre”
Sziasztok
2001 bandit 1200 szelephézag távolságot tud valaki?
sziasztok. érdeklődöm, hogy gsf650sa 2009-től valakinek van hozzá magyar nyelvű kezelési könyve ? valamint hajlandó lenne lemásolni vagy lefotózni ?
Én Debrecenben csináltattam 33ezer lett!