Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én mostanában bizos nem fogok sportdobod feltenni. Egy ismerősnek van egy ilyen 1.2-e yoshí dobbal szintén. Ha valaha is ilyesmibe fektetnék, az tuti h yoshimura lenne. Tényleg agresszív, szaggatott, hörgős, de nem a "paraszt" ordítós vonyítós. Mondjuk az enyémre csak slip-on jöhetne szóba, mivel ez K5-ös, és azon slip-on megoldású a gyári is.
Hello!

Hát, mint az alul mellékelt görbén is látható, nem veszett el a nyomatékból semmi. Legalábbis nem érzem, hogy elveszett volna . Sőt, inkább azt mondom, hogy még erősebbnek tűnik, bár azér a hangeffekteknek ebben nagy szerepe lehet. A dobot összekötő csővel (slip on) raktuk fel, a leömlők a gyáriak maradtak. A karbikhoz nem nyúltunk, a légszűrő is maradt a gyári, gyakorlatilag feltettük a régi helyére és kész. Én nem hiszem, hogy állítani kéne bármit is, jó, biztosan jelentene 1-2 lóerőt, de most hogy 122 vagy 124, engem nem nagyon zavar. A fogyasztásom viszont csökkent, talán azért is, mert a gyári dobbal együtt levettük a katalizátort is. Ugyan csak egy alap szabályzatlan katalizátor, de akkor is jelenthetett valami fojtást. Most viszont szabad úton távozhatnak a gázok, ehhez nem akármilyen hangot produkálva! Mély, hörgős, és nagyon-nagyon visszadurrogós! Amilyet csak egy Big Bandit tud!
Hi Hávorszarvas!

Hallottam olyasmiket, h a nyitott dobtól gyengébb lesz alul a gépezet. Nálad érződik ez valamennyire? A dobhoz hozzá állítottátok a karbit, vagy csak feldobtátok és kész?
Hi.
Hát nem kereskedésbe gondoltam hanem találtam egy nagyon jó állapotú 250-es banditot és arra gondoltam hogy megveszem.Az ára se olyan nagyon gáz mert 480 ezerért adja és tényleg eddig amit láttam az kifpogástalan.Eggyetlen hibája hogy gyári kipufogó van rajta, de az úgyis le lessz cserélve! :)
400-as Banditát meg nem vehetek mert csak A korlátozott jogsim van.Meg amúgy is ez az első motorom szoval nagyon kezdő vagyok én még, nem kell egyböl a legerősebb! :)
Azért ha valaki tud valamit még mondani rolla várom a véleményeket.
Jah és megmutatom majd milyenre szeretném kb átalakítani! :)
yeah, iwiwen eddig nem is volt Bandit? hmm..:-)
iwiw.hu/pages/user/userdata.js...

Nah, akinek van rege be tud lépni.
Minden iwiwes banditának: keressétek meg a 9310074 számú usert.
Igaz, de kereskedésben adnak ált. fél év garanciát, és átnézetni meg azonnal át lehet máshol függelten szervízben. Ott megmondják, ha nagy gond van, és mehetsz vissza reklamálni. Bár ha korrekt eladóval állsz szemben, akkor ezt meg lehet tenni azzal is(vásárlás előtt elgurultok közösen egy szervízbe kicsit átnézetni). A lényeg, hogy csak óvatosan!
Hy!Szerintem viszont ne vegyél kereskedésből mert ott (főleg a belpiacos motoroknál) 5 motorból raknak össze egyet!Ami szerintem nem valami biztató, ráadásul szerintem ott nagyon drágák is a motorok!Olyat is láttam már, hogy egy esés után megrepedt vázat simán összehegesztettek (a váz belső oldalán volt a varrat) mondván hogy azt a vevő úgy se látja és úgy rakták össze a motort!!!Igaz ez nem banditnál hanem sportgépnél volt!Egyébként szerintem is inkább 400-asra gyűjts!
Vigyázz vele, inkább gyűjts még egy kicsit, és vegyél egy 400-ast, de tényleg jobb kereskedésben. Full-Gasban most is árulnak egyet 400 körül. Megéri annyival többért venni. Teszt pedig asszem használtmotorok.hu-n van, az 1200-es teszt végén van egy olvasói tapasztalat egy 250-essel.
Üdv Briant!
Sajnos 250-esről nincs semmilyen anyagom.
Nekem rövid ideig volt egy nagyon szép fekete, szinte gyári állapotú példányom.
Rosszat nem tudok róla mondani, ha csak azt nem, hogy hamar kinövi az ember.
Kezdő motornak viszont nagyon jó, igazán élvezetesen lehet vele motorozni!
Egy a lényeg, hogy nagyon jó állapotút vegyél, ha lehet, akkor kereskedésbe (pl. Motor Sapiens), mert ott garanciát is vállalnak a vasra!
Üdv:
Steve
Hello mindenkinek.
Egy SUZUKI Bandit GS 250-en töröm a fejem és gondoltam kérdezem tölletek, nem e tudna nekem valaki segíteni valami kis leírásal, tapasztalattal a mocirol, ha lenne teszt azt meg nagyon megköszönném.
A Fazeren a célszerszám két darabos: maga kulcs, amit a horonyba akasztasz, meg van hozzá egy külön markolat, ami ~duplázza az erőkar hosszát.
No. A TeeJay jó képet mutat. Azt a lyukacsos hengert kell forgatni, nekem a gyári kulcskészlettel könnyű. A kulcs kb olyan, mint a szimó könyöké, vagyí biciglikulcs féle. A rugó feszíthető csak, spirál alakban feszít, vagy mi a manó. Azzsem 6 állítási lehetőség van. Az egyik irányban lehet könnyebben forgatni. Előtte nem árt gyúrni... Meg vastag bőrkesztű, mert nekem lecsúszott a kulcs aztán már vágtam is a falhoz a japó tervezőt dicsérve.
Akkor a link helyesen: diff.ru:8000/
Ez még a Z-sről (2000) egy kép.
Owner"s manualom nincs hozza, de service man-t a 2000-eshez találsz a http:/diff.ru:8000 oldalon (csigalassan jön le, sajna...)
A tetején kell lenni valami klippnek, ami elfordítható.
Na lécci lécci lécci!!!
Egy ismerősöm hozta németországból!
Amúgy 950eFt volt regadóval névre írva, 10.160 tényleges km-el.
Fúúúj de egy szemétláda vagyok...én adtam volna hozzá a gyári kézikönyvét,abba benne van.
Én tudom,de nem mondom meg,mert nem az enyémet vetted meg.
Mennyiért vetted?
Ezzel én is tisztában vagyok!
A hátsó rugóstagon pontosan hol?
Ez az amit kérdezek, mert én nem találok semmi olyat ami állítható???
Elöl a villa tetéjen, hátul a rugóstagon.
De csak előfeszítést mindkettőn.
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem.
Múlt héten vettem egy 600-as Banditát K4-es.
Azt szeretném megtudni, hogy a rugózást hol és miként lehet állítani?
Előre is köszi!
Jaja, a göbevázas. Az egyenes vázúakban feltolták 6300(?)-ra a csúcsot.

Szerencséd van azzal a sok papírral.
Van egy haverom, az kb. 20 éve gyűjti ezeket az újságokat. Hosszú téli motorszerelgetések alkalmával néha pihenésképpen olvasgatunk pár órát a régi nagyokról....
Barátom szüleinek meg megvan az Autó-Motor magazin 1971-től évfolyamonként bőrkötésben. Hát innen a sok ömlengés a "régebbi" vasakról. A BigBanditról meg 2000-2001-ben készült sok Motorrevüs teszt, azóta nagyon szeretem. Az első széria lett a legjobb blokkal(max. nyomaték 4300-nál ), és a második a legszebb külsővel készítve.