Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van a gyári öntvény elsö-hátso kerek kompletten.30/2213467
Köszönöm!
Sziasztok!!
DRZ-E enduró elsőkerék csapágy, szimering méretet tud adni? Köszi!
Haló, SM-re keresem ezt a szett műanyag bilincset ami a teleszkóp takarókat tarja.
gabborhun@gmail.com
Akinek van keressen, köszi.
Drz400-ba, SM kerék szettet keresek
+36703637197
Helló. Az lenne a kérdésem, hogy jó még így a vezérlés, hogy a szívó oldalon nem pontosan felfelé áll a nyíl? Szelephézag ellenőrzés céljából szedtem szét mert melegen van egy pici csattogó hangja, de a szívó oldalon az egyik 0.15 másik 0.10 kipufogó. 0. 20 amik elvileg még benne vannak a határban. Lánc csörgest nem tapasztalok és teljesítmény is rendben van.
vagy csak mentem avval a motorral 😉
jó persze, a drz kicsivel könnyebb, de az én nagy seggem alatt kb tökmindegy hogy mennyi a súlya, amúgy az lc4 forgalmi szerint 137 kg.....
...mert elfogult vagy! 😁 😎 👹
az enyém lc4 kellett volna neked gondtalan motorozás sok évig....
mindenben is jobb mint a drz 😉
Semmit nem szabad elkapkodni! 😁
Még akkor kiszedtem a telókat és elküldtem felújítani, de még nem raktam össze. Így szétszedve még eladni sem bírom!
Kár volt megvenni.
nem kapkodod el a felújítást 😁
gerecsénél 25 a komplett szett: http://www.gerecsemotor.hu/fut...
Sziasztok!
DRZ400-hoz (E)keresek lengőkar felújító készletet. Ha van valakinek felesleges, akkor vevő lennék rá!
Vagy komplett lengőkar is szóba jöhet. Köszönöm!
A kiegyenlítő tartályod és annak a kupakja tömít rendesen?
Sziasztok olyan problémám adódott hogy a hutofolyadekom motorozás után szépen belemegy a kiegyenlítő tartályba de úgy h viszont a hűtőben a bordák kint vannak és sajnos nem is megy vissza a hűtőbe a kiegyenlitobol. Mi lehet az oka ?
A hűtővíz tiszta ,a motorolaj ugyan ugy riszta, keveredés nincs .
Elado drz 400 supermoto alkatrészek.elsö hátso kerék komplett távtartokkal tengellyel,jo gumival. 2 db elsö 1 db hátso lánckerék jo állapotu lánccal.komplett hátso sárvédö toldat,2 db gyári tükör. Gyári szerszamtáska komplett. Érd: bartokatosz@gmail.com
Lánckerék anya : 2000 Ft
Biztosító alátét: 1500 Ft
Posta megoldható. (foxpost)
Érdeklődni emailben: banyai.gaborrkukacgmail.com
Sziasztok!
Most került hozzám egy suzuki
dr 200 se 2004 mocci..... A szomszédom vette, ott áll évek óta nála.
Azt mondta ha életre keltem használhatom 🙂
Nem vagyok nagy szerelő, de azt tudom hogy a karbi sokat számít milyen állapotban van....rettenetes mocskos volt a belseje is. És a membrán kiszakadt benne.
Kerestem oem-parts-on és találtam is de iszonyat áron. Az utángyártottat nem ajánlotta mert silány a minősége szerinte.
Esetleg ebben tudna vki segíteni, vagy cseréljek komplett karbit?! Ha karbi, akkor Ti milyet ajánlanátok.....
Segítségeket előre is köszönöm!
Elérhetőséget nem tudsz véletlen?
Sziasztok! DR650RE '95 típushoz keresnék csomagtartó rendszert oldaldobozokhoz. Az internetet már átböngésztem, de nem találtam ehhez a típushoz valót. Esetleg használ valaki hasonlót. Akár konkrét márka/típus jól jönne. Előre is köszönöm
Üdv!
Facebukkon, DRZ csoportban próbáltad?
(DRZ Hungary csoport)
Sziasztok!
Az UMA-021 frszú. Suzuki Drz 400-as mkp. jelenlegi tulajdonosàt keresem.
Egykor egy Mayer Szabolcs nevű fiatal emberhez került.Elvileg lehet fontos lenne neki a jelenlegi tulajdonosnak is.....!Itt maradt nállam valami..!
Helló !
Hűtő védő keret nincs valakinek eladó?! köszönöm!
Szia!!
Szerintem, valahol falsot szívhat. (Járatás közben egy kis féktisztítóval ellenőrizzed az illesztéseket. Ha megemelkedik az alapjárat, akkor tuti a tömítetlenség)
Sziasztok!
2005-ös DRZ400E típusnál lenne kérdésem.
Szerelgetés miatt, viszonylag sokáig le volt kapva a tank a karburátorról. A karbihoz és a blokkhoz sem nyúltam. Hűtővédő és műszeregység felszerelése miatt volt darabokban a gép. Összeszerelé után sajnos kiderült hogy folyik a karbiból az üzemanyag, amit egy gyors karbi kiszereléssel, kis rázogatással, helyre is raktam, visszaszerelés után már nem folyt a nafta. Viszont nyögvenyelős beindítás után meg olyan volt mintha nem lett volna alapjáratom. Ha nem húztam a gázt, akkor rögtön lefulladt. Állítottam a kis fekete alapjárat tekerentyűn, akkor lett alapjáratom és már nem fulladt le gáz nélkül, de valahogy valami nem volt az igazi. Vagy magas volt, vagy alacsony, gázt adva néha meg olyan volt mintha felakadna valami, mert nem esett vissza teljesen a fordulat, megakadt egy magasabb fordulaton, és csak szépen lassan esett le alapjáratra. Azt vettem még észre, hogy a nehézkes indítás után, belemelgedett állapotban akkor zökkenőmentes a start, ha az indítógomb megnyomásával együtt huzok egy kis gázt is.
A sok állás és az üres karbi miatt megkeményedhetett valami a karbiban ami maitt ilyen furcsaságokat csinál? Vagy valami más lehet a ludas?
Előrre is köszi