Köszönöm a tesztelési lehetőséget mindenkinek aki részt vállalt a feladatban, külön (még egyszer) TRobee-nak a "sárga angyal" szolgálatért
Az ismét kiderült hogy motorozni nem tudok...az RMX viszont igen jól sikerült gépezet Olyan kis rövidnek, tömzsinek érződik az EXC után, meg az én ropi testemhez kemény is a rugózása ráadásul mostanában nem is nagyon mentem 4T-vel, de abszolúte meg tudnám szokni
Hát igen. De amúgy ha már ilyen igényesek vagyunk akkor tisztítót is lehet kapni twinairt és az tuti rávaló és ahhoz van kitalálva, továbbá nem károsítja a szivacsot.
Ha bele pofázhatok
Légszűrőre légszűrő olaj kell, nem floriol vagy motorolaj. Legjobb a twin air, de ami még annál is jobb, az a motul. Na, az már kb olyan, mint a ragasztó.
Tisztítás gázolaj (a benzin állítólag nem tesz jót a szivacsnak), utána brigéciol és ha keményen megy az enduró, akkor után még ultrás víz. A végén jól kiöblíteni. (csavargatni nem szabad, mert elszakad) Jó ha van több szivacs is, így nem kell megvárni a száradást. De ha rám hallgattok, azt csináltok, amit akartok
A speciális légszürő olaj olyan vizkozitású mint a takony
Ezért speciális.....
Ja és sima benzinel is ki lehet mosni a szivacsot.
Utána akinek van kompreszoros kifujatás.
Ajánlatos a kesztyű viselése mert nem éppen Aloe Vera az olaj....
Sziasztok. arra lennék kíváncsi hogy dr 600 asba 10 es vagy 15 ös olajat használjak.tudom hogy 10 est ír elő a gyár,de sokan mondták hogy ilyen régi léghűtésesbe fölösleges a 10 est tennem.köszi.
Az ismét kiderült hogy motorozni nem tudok...az RMX viszont igen jól sikerült gépezet