Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan nem tudom mire gondolsz, de amíg az S/SM változatot 6.000 km-enként kell szervizelni, addig az E-t x üzemóránként. (Talán 10, nem tudom pontosan, nem ismerem. Majd aki pontosabban tudja leírja.)
1 komplett generál beleértve mindent, jó minőségű cuccokból árba kb mennyire jön ki?
közbe mennek fel a tegnapi lakiteleki verseny videói
kívülről egyben van csak krdés hogy belülről is mivel 2004-es lehet hogy már megkínozták
én eztnéztem szerinted?
hát ha mind a kettőre akkor vagy s vagy sm csak arra találták ki őket az e-n meg át kell alakítani ezt-azt
hát mind2re szeretném használni, de most főleg utcára, sm szettel
Hali. Ezt az üzemóra dolgot levezethetnéd nekem
érezhető a +10 le, de inkább a súlyban érezni hogy könnyebb
amúgy utcára vagy sárba kell?
Sok különbség van, olvass picit vissza, minden héten megkérdi valaki. Nem tudom mennyire érezhető az erőkülönbség, de az E üzemórás. Viszont azok közül az igénytelenebb, strapabíróbbak közül való.
és egyébként nagyon érezhető az a +10le? csak mert akkr inkább drz e-t vennék
A vezetékek generátor tekercseitől pedig a feszültségszabályzóba mennek, nem a CDI-be.
Ennek se füle se farka. Az akksitól nem megy csak két (+) kábel, az egyik a +12V, ami biztosított, a másik az önindító reléhez...
Ami képet belinkeltél az a gyújtás elektronika, közben pedig feltehetőleg a generátor tekercsekről beszélsz, amiknek a normál ellenállása 0,5 -1,25 Ohm, tehát közel rövidzár...
Ha rendesen leírod a problémádat lehet, hogy tud valaki segíteni.
szeva valakinek dr 600 van alkatrésze?
CDI gyujtás vezérlő
Valaki találkozott már olyan problémával,hogy a akksitól ami megy káb3l a trafóba az megadta volna magát?Éjszakára felraktam tölteni oan 4 órára kb,indítanám és ez a bizonyos trafója oan mintha zárlatos lenne vagy csak vmi féle feszültséget leszabályoz..Nagyon szar találmány volt ez h nincs a gépeen berugó...egyfeszt csak szívok vele..Szóval aki találkozott már iennel légyszi segítsen már mi lett vele mert mertem gyanítani hogy ez az uj consol drága mulatság lesz http://216.37.204.206/xtremepo...
helo,
megtudnátok mondani, h a drz 400 s-és e között az a 10le külömbség miben van elrejtve?
Én még enniy DRZ-t nem láttam egyrakáson mint ami a tesztnapon volt.
Az RMX meg nekem nagyon bejött, bár az nem volt nagyon szerencsés, h az amatőr pályánál (ahol elég volt a bukó is, nem kellett csizma, meg stb.) másfél órát vártunk az RMX-re. Mondjuk ameddig vártuk az RMXet, legalább kaptunk egy DRZ-t.
okés de már olyan kíváncsi vagyok
holnap!
Szilvi kéérem a sztárfotót
jó...asszem megyek inkább aludni
Legközelebb azért jü lenne egy enduros kör is...valami ilyesmi
Ez természetes!Nincs mit.