Szia!
Az unokaöcsém Hornetjét volt lehetőségem jócskán próbálgatni, nem keveset mentem vele. Röviden: jó utcai túramotor.
A Hornet jóval erősebb, mint a DRZ, még a 600-as is. Simább a járása, mivel négyhengeres, könnyedén tartja a 140-160 utazót, akár két személlyel is, hosszú távon is kényelmes, túrázni kiváló. Nos, a DRZ hosszabb távon nem túl kényelmes, töri a fenekedet 100 km után, utazóban 100-110 kényelmes neki, egyhengeres révén enyhén vibrál (bár az egyik legsimábban járó egyhengeres, ami valaha volt) viszont terepen dobogós helyezést kap, de lehet, hogy éppenséggel a legjobb hobbi enduró - szerintem az. Hornet után nagyon más lesz, arra készülj fel. Amennyi "negatívumot" fogsz tapasztalni, legalább annyi pozitívumot is. Erről felesleges sokat írni, ki kell próbálni. Az egyhengeresek lent és középen nyomatékosak, erősek, de fönt elfogynak, mint Mackó sajtból a brummogás kibontás után. Tehát ne várj hatalmas utcai menetteljesítményt a DRZ-től. Egy normál autó persze nem ellenfél neki 140-ig. Hornettel lazán lenyomod a Renault Mégane Sportot (250 LE), DRZ-vel ez nem fog menni. Milyen okos tanácsot lehet adni? Leginkább azt, hogy próbálj ki egyet egy napra, és eldöntöd, hogy tényleg kell-e neked ez a DRZ feeling (ami egyébként Q jó) A lényeg, hogy ez teljesen más műfaj, és ne feltétlen a Hornet-hez hasonlítsd utcán, egyébként meglepetés érhet.... A Hornet meg megadná magát egy rögösebb földúton is, ahol viszont DRZ-vel elporzol, mint a nyíl....
Üdv!
Hella!
Most tervezem lecserélni a motoromat egy DRZ-re. Megteccett a supermotozás. Meg az endurozás is vonz. Most egy Honda Hornetem van. Szerintetek nem fog hiányozni utcán a több erő ha Hornet után DRZ-re váltok? Mennyire nyomatékos rugalmas egy DRZ? Gondolom nagy sebességeket nem kell remélni... Ha velekinek volt esetleg ilyen váltása, leírná tapasztalatait? Vonz ez az állatkodás , egykerekezgetés, stb.
Még nem volt időm megnézni ,dolgoztam, este 8ra értünk haza. Reggel 4 kor meg keltem. Győrből mentünk. csak betoltam a műhelybe. Addig amíg szakad az eső nem is tudom megnézni. Pedig 29-én meg Ácson lesz EC! Viz?a viz oda megy ahova akar ahogy elnézem, pfff, a kipuffom sok helyen belerotyogottt a vizbe
Hali én épp himbát karbantartok...
3 tűgörgős csapágyam megment, jártam a várost, de annyira egyedi a mérete, csak a gyári ami passzolt bele.
3 csapágy 12 000
ti találtatok valami olcsóbb megoldást?
lehet felfúrok rá pár zsírzószemet, hasznos kis cucc, kár h az S változat nem kapott gyárilag
Szia bocsánat hogy multkor csak ugy eltüntem de nem voltam ithon hétvégén meg ráadásul a szar idö is betet a gépnek.Remélem megkaptad a képeket és tudsz általuk valamit mondani.Ha ráérsz és van kedved légy szives segitcsél höszönöm.
Nem tudom, hogy az említett olaj menniyre versenyre készült, de itt ezt írják:
"Ejtsünk szót a RACING ONLY (csak versenyzésre) jelzéssel ellátott olajokról. Ezek nem alkalmasak mindennapi közlekedésben használatra..." "...Ezekben az olajokban nincsnek tisztító adalékok, melyek leoldják a szennyeződéseket az alkatrészekről, így lehetővé téve, hogy az olajszűrő kiszűrje azokat. Ezért ha csak valaki nem akarja néhány hetente szétszedni autójának motorját és minden alkatrész felületéről eltávolítani a lerakódásokat, akkor ne használjon ilyen motorolajat. "
Idézet vége.
Ha tényleg több ezer km után is tisztán jön ki ez az olaj a motorból, akkor lehet hogy tényleg igaz amit ráírnak, csak ugye mezei enduristának ez többet árt mint használ.
Az unokaöcsém Hornetjét volt lehetőségem jócskán próbálgatni, nem keveset mentem vele. Röviden: jó utcai túramotor.
A Hornet jóval erősebb, mint a DRZ, még a 600-as is. Simább a járása, mivel négyhengeres, könnyedén tartja a 140-160 utazót, akár két személlyel is, hosszú távon is kényelmes, túrázni kiváló. Nos, a DRZ hosszabb távon nem túl kényelmes, töri a fenekedet 100 km után, utazóban 100-110 kényelmes neki, egyhengeres révén enyhén vibrál (bár az egyik legsimábban járó egyhengeres, ami valaha volt) viszont terepen dobogós helyezést kap, de lehet, hogy éppenséggel a legjobb hobbi enduró - szerintem az. Hornet után nagyon más lesz, arra készülj fel. Amennyi "negatívumot" fogsz tapasztalni, legalább annyi pozitívumot is. Erről felesleges sokat írni, ki kell próbálni. Az egyhengeresek lent és középen nyomatékosak, erősek, de fönt elfogynak, mint Mackó sajtból a brummogás kibontás után. Tehát ne várj hatalmas utcai menetteljesítményt a DRZ-től. Egy normál autó persze nem ellenfél neki 140-ig. Hornettel lazán lenyomod a Renault Mégane Sportot (250 LE), DRZ-vel ez nem fog menni. Milyen okos tanácsot lehet adni? Leginkább azt, hogy próbálj ki egyet egy napra, és eldöntöd, hogy tényleg kell-e neked ez a DRZ feeling (ami egyébként Q jó)
Üdv!