a visszapillantót kb 4-5000 fordulattól elfelejtheted, annyira vibrál.
a nyaram elég szarul fog telni emiatt a generál miatt... de ez van.... most meg ki se tudom fizetni az alkatrész árát
, majd csak jövöhét végén esetleg, pedig a szerelő már csinálná megfele
egyébként tisztában vagyok vele, hogy a Husky erősebb, mint az S DRZ, nézegettem azokat is, de valami nyomatékosabb, megbízható motorra vágytam, amibe tankolok és kimegy a világból, Ehhez képest amióta megvan azóta szarakodok vele... komolyan, Magyarorszáon max imerőstől szabad használt dolgot venni, mert ott vernek át ahol tudnak, tisztelet a kivételnek persze...
de ennek ki kéne jönnie max 5 literből, főleg túrán egyenletes 80-90-nél...
Kösz az alapos választ, erre voltam kíváncsi.
Akkor megint beigazolódik a régi igazság, hogy a DRZ tutti jó gép, ennek ilyen hibái nincsenek. Én csak a régi 640-eseket teszteltem, nos, azok közel elviselhetetlenek a vibráció miatt.
Őszintén szólva nagyon tetszett nekem a 690 E és titkon reménykedtem, hogy majd ha meglesz a lottó ötös, akkor.... Amit írtál nem túl csábító, de így legalább már nem izgatja a fantáziámat. Szóval továbbra is DRZ-s maradok
KI JÖN MÉG DONOVALIBA?
Üdv!