most újra gyűjtöm őket össze, hogy egymás mellet próbálható legyen.. Én anno azt tapasztaltam, hogy nagyon korrekt teljesítményt ad, szerintem ezzel lehet igazán 50le-t elérni, csak egy bibije van, csak pontos és új vezérműlánccal a fasza... ha kicsit nyúlik, akkor ezonnal el kezd gyengülni. Szóval mindenképp abból is újat kell feltenni, és csak ideig óráig okés.. Aztán lánccsere. a hotcams annyiból jobb, hogy utána tudsz picit állítani, viszont a stage 1-nek elég ratyi a kipuff bütyke.. a stage 2 már elég jó a kipuff oldalon is, de gyengébb mint a yoshi... csak talán lineárisabb
Srácok! gyári vezérműtengelyek érdekelnének a drz-hez. Állítólag 2 féle van, az erősebb, és a gyengébb! vásárolnék mind a 2-ből. ha valakinek van eladó.. Ja, és az a yoshimura is érdekelne, ha van valakinek! összehasonlítás végett gyűjtöm őket! köszi!
Szia!
Értelek, azért másoltam be a leírást is, hogy megértsd. A csapágyat csak kézzel húzzuk meg, és utána 5x, 6x jobbra balra megforgatod a kormányt, hogy visszalazuljon a csapágy , ne rágjon. Ez a lényeg.. 45 Nm-el csak ezt az állapotot rögzíted. Hogy ne tekeredjen szét.. nem a csapágyat húzod ennyire le..
Segítséget szeretnék kérni Suzuki DR 350 SHC vásárlás terén, mert eddig én nekem Yamaha DT 125-öm volt és átszeretnék nyergelni nagyobb 4T-felé.
Hogy mit kell tudni erről a típusról hogy vannak hozzá és milyen áron alkatrészek, milyen ereje van egy ilyennek, hol lehet jobban kihasználni használatosságáról stb...
A Martin dobot 32 ezerért vettem az összekötő csővel együtt.Előtte szintén DRZ 400S-en volt.Egyébként tényleg jól szól!
Tapasztalat van róla? Előre is köszi!
Megkérdezhetem, mennyi volt a martin kipu?
Brutál hangja van!
Még meg se terveztem.Nem tudom.6-7 ezer min.
egy kis segítségre lenne szükségem! valaki ismeri ennek a motornak az előéletét?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Meg van még.
nagy.david@kalocsakom.hu
06-20-5-636-213
Értelek, azért másoltam be a leírást is, hogy megértsd. A csapágyat csak kézzel húzzuk meg, és utána 5x, 6x jobbra balra megforgatod a kormányt, hogy visszalazuljon a csapágy , ne rágjon. Ez a lényeg.. 45 Nm-el csak ezt az állapotot rögzíted. Hogy ne tekeredjen szét.. nem a csapágyat húzod ennyire le..
Segítséget szeretnék kérni Suzuki DR 350 SHC vásárlás terén, mert eddig én nekem Yamaha DT 125-öm volt és átszeretnék nyergelni nagyobb 4T-felé.
Hogy mit kell tudni erről a típusról hogy vannak hozzá és milyen áron alkatrészek, milyen ereje van egy ilyennek, hol lehet jobban kihasználni használatosságáról stb...
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv.: Egy szezon előtt gondolkodó fiatal. :)
Összekevertelek Phoenix-el azt hittem ő csinál ilyeneket
Hát ha valami nagyon jó áron adod
Mennyiért csinálnál egyet?
hány gyapotozáshoz elég?
Majd festés után már majdnem összerakva! (Megy ez!
Teló felújítva + 2cm-vel megtoldva!