), bár ha terepen is sokat használod akkor oda azért jobb a vékonyabb. Véleményem szerint a 130/80-18 Heidenau K60 lenne a legoptimálisabb a maga huszonpárezres árkategóriájában. Ez száraz/nedves úton igen jól tapad, ráadásul jól manőverezhető dual gumi, viszont sárban nem valami jó az öntisztulása a sűrű blokkok miatt, de ha csak hétköznapi felhasználásról van szó akkor tuti. Műszakira alkalmas jelzések bent vannak, hátránya hogy azért picit hamarabb kopik, de hát valamit valamiért ugye.
A DRZ-men fcr karbi van. Stoppie után, mikor földre ér a hátsó kerék, olyankor leáll a motor, az sem segít, ha nagyon magasra állítom az alapjáratot. És ilyenkor nagyon nehezen indul, pont úgy, mint mikor álló motornál valaki csavargatja a gázt, és a gyorsítópumpa bezabáltatja a motort. Ez alapján azt gondolná az ember, sokat kap, de országúton, 90-nél 4,8-at eszik. (régen a mikuni karburátorral is ugyanígy leállt stoppie után, ha esetleg lehet más baja is karbin kívül). Úgy tudom orvosolni, hogy feltekerem az alapjáratot, ÉS, mikor vége a stoppie-nak, és elkezd esni a motor hátulja, nyomok egy nagy gázfröccsöt. De ez nem mindig jön össze.
Van még egy tünet, hozzákapcsolódhat a dologhoz, hogy mikor endúrózok, és sík talajról felkapatok egy meredekebb emelkedőn, rögtön az elején mikor odavágódik a motor(összeül az emelkedő alján), na olyankor megtorpan, szinte leáll, és utána kezd el dolgozni.
Nah, hát tényleg hosszúra sikeredett, remélem valakinek van ötlete a baj orvoslására, mert rohadt idegesítő, a stoppie gyakorlás közbeni állandó leállás mert szétkúrt egy szabadonfutót az öndindítóban, ha nem találom meg a hibát, az új is szét fog menni.