itt szó sincs ütésről (ha csak nem gányolás közben cseszték szét a furatot). valami fémragasztó szerűséggel volt körbekenve a furat, ahelyett hogy deknit cserélt volna a tulaj...
Szerintem van valóság alapja, mert elég sűrűn mondják hogy betörik a dekli ha elesel vele, mert benyomja a váltókar/fékkar. Eddig amit estem vele soha semmi baja nem lett, ezek szerint azért mert 2005 utáni. (2007 es)
Üdv.
Állítólag gyári anyaghibásak (magnézium) a 2005 elötti drz oldaldeknik. van ennek valami valóságalapja?
A deknin van egy szétmaródott szélű furat... azzal lenne a probléma amint látható is a képen.
Volt aki azt állította hogy a rossz minőségű fagyálló marta meg.
Szerintetek mi okozta a jelenséget?
A legjobb megoldás az lenne, ha a multiméter szakadás vizsgáló üzemmódján megméregetnéd a panelt. Ha te nem értesz hozzá biztos van egy ismerősöd aki meg tudja mérni, nem egy bonyolult művelet
Már szétszedtem, egy vezeték ki volt csusszanva a helyéről, visszaforasztotam, de így sem lett jó. Beázás viszont nem volt sok, csak néhol volt egy kis oxidálódás, megtisztítottam azt is és még mindig nem jó
A drz kijelzőjében, pontosabban a műszerfalban a vezeték csatlakozások szoktak elkorrodálódni. Egy próbát megérne, hogy szétcsavarozod és megnézed nincs-e a panelen oxidációnak nyoma, illetve vezeték szakadás a panelről.
Hát igazából bele kellene valami mert csak világít de nem mutat semmit, sztem valamelyik nyáklapon ment tönkre valami, csak nem tudom mi. Írtam is kezdőoldalra hogy van e valaki aki javít ilyet?! Vagy a kijelző?
pl a xr4-en a vastagabb fűszál behajtja