Nem ez a kipszi van már rajta!Gyárit vettünk hozzá!Szal az nem lehet már!Ez a csavar merre van rajta mert nem találtam rajta állítót?Egy képen mutasd már meg mert fingom sincs!Előre is köszi a segítséget!
A képeket elnézve egy SM kipufogó van rajta, tehát semmiképpen nem gyári. Ráadásul mivel a kipufogó újra van festve ,lehet, hogy ki van herélve.
Amennyiben karburálási gondja van és jellemzően az alsó fordulatszám tartományban, akkor azért az alapjárati levegőcsavar felelős. A közepes - háromnegyed fordulatszámot a karburátorok tűpozíciója (és a tű alakja) befolyásolja, a max. körüli ford. tartományt pedig a főfúvóka mérete határozza meg.
Ha tényleg karbi gond van, én az alapjárati levegőcsavar környékén próbálkoznék először. (Feltéve, hogy a karbi tiszta!) Első lépésként betekered koppig a csavart (óvatosan) és megszámolod a fordulatot (praktikusan fél fordulatban). Ez azért kell, hogy a mostani kezdőpozícióhoz bármikor vissza tudj térni.
Visszatekered, beindítod bemelegíted üzemi hőfokra. Ekkor megemeled az alapjáratot picit (10-20%-kal), majd elkezded a levegőcsavart lassan(!) tekerni valamelyik irányba. Látni fogod, hogy mikor elemelkedik a fordulat. Amikor a fordulatszám a legmagasabb, zársz picit a csavaron (1/4-1/2 fordulat körül) és készen vagy. Csökkented az alapjáratot és örülsz.
Ez általános módszer, nem ismerem az E karburátorát, nem arra vonatkozik, ha valaki konkrétumot tud majd kijavít.
Gyertya cserélve let már kb 2 hónapja az tuti nem!Bemosni se mostuk be mert már így hoztuk el!A fekete cuccot én csináltam!Müanyag alapozó, matt fekete festék rá, matrica és vagy 3-4 réteg lakk!kb3000ft + a matrica!
Valaki másnak vmi ötlet a problémámra?
a tiéd?