Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a-a
nem olyan
pl láncból is volt renthal náluk
de még is a CZ-t ajánlotta
pedig a másik dupla annyiba került
ajánlani tudom mindenkinek a big-bike ot
csak nekem nincs annyira közel
Én is Kb.1500-anként cserélgetem, én is csak terepen mozgatom és nekem is ugyanígy nézett ki
húú olajtéma... nekem is még van 100-200 km olajcseréig.... Akkor megejtem a csavarok ellenőrzését is legalább.... De ha én olajat veszek akkor motul 300V ! Nem sajnálom tőle mert nagyon jól teljesít... és megérdemli a jó olajat....
Az nem tudom hogy te miként használod a motorodat de nálunk 1500 km. után már szó szerint fekete az olaj.(terepen használjuk) De mindenki akkor cseréli ki amikor jónak látja.


1500km. után Így néz ki.
egyből a legdrágább olajat akarta rád sózni tipikus
értem
azt hittem a belépésért is kell fizetni
hogy lesz-e belőle valami nem tudom. De sokan járnak oda motorozni csak megkérdezik a pálya tulaját. Lehetne-e ott össze jönnünk DRZ-kel. Költségek ha nem mész a pályán, mér kellene fizetni? de nem igazán tudom mi lesz belőle
Nekem a haver cserélte benn az olajat, (ő ért hozzá rendesen ) és most ELF van benne.
ez az olaj dolog tényleg érdekes
gödöllön a motorosboltba amikor mentem elsönek olajat venni akkor mondta az eladó hogy ebbe a motorba 10w/40 es olaj kell és castrol
viszont az drága és volt ott putoline ami jóval olcsóbb kb8500ft/4liter 2éve ezzel használom terepen és eddig semmi baja
Nekem volt régen egy 125-ös. Még a fehér, talán MX. A világ pénzét ráköltöttem! 50000 volt hozzá egy dugó és azt is fél évig kerestem! Pár éve pedig egy 2003-as 450-exc-m volt, de nem sokáig.
Különben a DRZ motorja egy nagyon régi konstrukció. Hol volt még akkor 10w-50, meg full syntetic! Régi 10w-40 olajokhoz tervezték, pl CASTROL ACTEVO 10w-40. És az ára tuti 2500ft/l, mult héten néztem. 2liter Motul árán kétszer cserélsz olajat Castrol-ból. Elgondolkodtató szerintem...
ez a tesztet olvastátok már
hihetetlen emberek vannak
Nkeed milyen exc-d volt mikori?
egyértelmű jah és alulról is igen csak tépi a földet.......én mindig mögötte meek gondolhatod volt alatta sm is.....
ha választanom kéne a 2gép között akkor biztos exc-t választanám
nem akarom szidni a drzt
de ezért a 300 2t az brutál lehet
meg a súlya sem elhanyagolható dolog
A fél évet átlag használat mellett értik. Ismerek olyan "újgazdag" srácot, aki szószerint minden nap megy vele kb200km-t terepen! Gondolhatod, hogy fél év múlva egy deci olaj is alig volt benne! Ilyenek miatt nem merik rámondani a fél évet! Ja és fél évig légszűrőt sem takarított! És még megy a motor! Komoly, nem?
szép masina
havernak van 04es......enyémet lenyeli noan vadállat
E-változat vagy S bár mind1 naon jó
Ktm-ből én is EXC-300-at vennék!
én is hallottam még régebben ,hogy félévente 1szer....utána a szalonba is 1500km-et mondtak.......ki hogy ennyi,ahány ház annyi szokás
Enyém is 5-5.5l közt eszik!
Csak azt használok......10w50 .... de nem tom hol veszed mert én 4000ft-t vettem uccsónak és már 4200ft----- rablás

Am meg vok elégedve KTM-el, csak suli miatt el kell adnom válság van és ha eladom akko max 4tből DRZ jöhet szóba, de 2t enduró érdekelne legjobban exc 300