Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! Azt szeretném kérdezni , s-első villa helyett felrakható az sm fordított ,különösebb mókolás nélkül? Kerékagyat is kell cserélni?
Sziasztok!
Fekete enduro szettet keresek, valakinek van eladó drzhez?
köszi.
Sziasztok-KERESEK DRZ hez tükröket és bal oldali lámpakapcsoló gombokat.70 202 7075
Sziasztok!
Keresek Drz 2004 E kupplung deknit.
Köszi
Sziasztok nem tudjátok véletlenül hogy a suzuki dr 400s 81" kiadásunak mekkora az alap hengere?
Szia! Jól hangzik esetleg képeket és egy kicsivel bővebb leírást küldenél róla emailben? email címem: nfsnandi@gmail.com
Előre is köszönöm!
szervusz, nekem van 1 amit keresel.2004 évi kék, 29000km, gyári állapotú, gondolkodok rajta hogy eladom,nem használom, ha érdekel, email- ben a többi.
Szia esetleg tükröd és lámpakapcsolód nem volna véletlenül eladó? 70 202 70 75 köszönöm
SZIASZTOK keresek drz s es hez tükröket és lámpakapcsoló gombokat bal oldalra.70 202 70 75
ELADÓ DR 650 RS E TÖBBI A HIRDETÉSBEN
https://www.kepesmotor.hu/suzu...
Köszi nektek is az infokat!

A lényeg, hogy akkor alapvetően az E is tartósnak mondható, kevésbé üzemórás, mint egy 450-es enduro.
Szia,
XR650-re régóta gyúrok, figyelem a hirdetéseket, de egyszerűen nincs épképzláb darab. Szeretnék minél inkább gyáriasabb példányt beleőle, de nem találni.. de mégm a lelakott db-oknak is egyre betegebb a vételáruk.. 1,3-1,4M majdnem 20 éves enduroért. : -((
Szia....nekem 2008 óta van egy 2003 as drz-m igazából ha jó állapotú E-t veszel pl hozzáértővel..akkor sokáig elmegy a 49lovas gép..amire figyelni kell hogy a generátor csavarjai időnként kilazulnak és ledarálják a generátorod huzalozását..nekem 2 szer is előfordult pár ezer kilóméter után... és az első 130 000ftomba került a második darálás már csak 50 be-mert akkor nem kellett kuplungot-olajpumpát generátort és szervízdíjat fizetnem..blokk tömítések stb ami még ilyenkor vele jár..új olaj-plusz szűrő..
Szóval az lett hogy a második probléma után már fel furattam 8 as csavarokra és erősebb csavarokat kapott a generátor... ha esetleg emellett döntesz hogy drz-t vennél én egyből leszedném a helyedben a generátort és beragasztanám a csavarokat..
Az 50lovas nem olyan azért mint egy exc. Szerintem semmivel nem igényel több törődést mint a 40lovas. Nyugodtan megveheted az E verziót. De nagyon fontos az állapot! Nekem egy E volt 5evig. Keveset futottat sikerült kifognom így nem volt gondom vele. A lényeg a rendszeres olajcsere. Használattól függ hogy mikor. Én 1000kmenkent cseréltem. És a tiszta légszűrő. Ha ezek megvannak nem lesz vele gond ha nem egy szethajtott darab. Kb. 40ekmt mentem vele
Szia,
Keress Yamaha TT vagy XT-t, esetleh Honda XL vagy XR-t. Kimennek a vilagbol es megbizhatoak! :)
Sziasztok!

Egy kis szakmai segítséget szeretnék kérni. Van egy 1.2-es VFR-em, amellé szeretnék egy relatív igénytelen, ha van rá mód, NEM üzemórás endurot. Erdőben gurulni, kis ugratókat kihasználni, de semmi komoly pálya, siratófal veretés (eleve a Kisalföldön lakok).

Azt tudom h a gyengébb, 40 lovas S verzió nem üzemórás, van akinek 70-80.000km-t is elment bontatlan blokkal. De mi a helyzet az erősebb E verzióval?

Ott milyen szervizintervallumkat ír elő a gyár? Nem az olajcserére gondolok, mert ha kell, lecserélem 10 óránként, legfőképp a dugattyú, szelepek, hajtókar, csapágyak, főtengely, vezérlés elemire gondolok.
Vagy ez az 50 lovas már 1:1-ben van annyira "kényes", mint pl. egy EXC-450?

Ha igen, akkor inkább maradok az S verziónál, mert nekem évi 3-400.000ft-ot egyszerűen nem ér meg üzemórás motort fenntartani. Első endurom lenne, eleve ki sem tudnám motorzni őket, noh meg egyszerűen irracionális számomra annyit kiadni szervizre.

Köszönöm!
Elérhetőséget kifelejtettem: fb.com/patyi.armand
Tel.:06203515062
Sziasztok!

Eladó bukógombák E/S/SM modellekre, erős műanyagból több színben.
6000/szett előre hátra 60mm. A DRZ HUNGARY csoport tervei szerint.
Ha szereted dobálni a motort de félsz,hogy összetörik akkor itt a lehetőség.
Üdv, találtál dobot?
SZIA....én 10 éve vagyok DRZ E tulaj...de az én motorom hangja finomabb és van benne jópár 10 ezer km..szerintem itt már lehet hogy csapágy lesz de egy szerelővel hallgattasd meg szerintem.jobb félni mint megijedni.
SZIASZTOK SERVICE MANUALT kersek pdf formájában..linket vagy bármi segítséget elfogadok.KÖSZÖNÖM
Sziasztok!

Rendszámos magyar okmányos S-es DRZ-t keresek, mindennap 20x nézem a képesmotor, használtautó esetleg facebook csoport kombinációkat. Esetleg, ha valakinek lenne eladásra szánt gépe és még nem rakta fel írjon nyugodtan. Gondos gazdája lennék van szerelő is a családban és az előző motorjaim is megkaptak mindent amire szükségük volt. A2-vel szeretném használni lehetőleg már nyáron, ha összejön. Egy próbát megér ez a kis iromány. :)

Köszönöm, hogy elolvastátok!
Azóta sikerült vennem egyet, köszi!
Üdv, nekem van ilyen bőr kapaszkodóm.