Drz 400- E- motoron gyárilag milyen végáttétel és milyen gumi van? Milyen végáttételt használtok?
A motoromat úgy vettem, hogy elöl 14- es hátul pedig 44- es fogaskerék van. Illetve 110/80- 18- as hátsógumi.
A motor így iszonyat jól megy, jó ugrós és lenyelezve gps- el mérve 145- km a végsebessége. Hosszú távon, tartósan már nagyon rövidnek bizonyult ez az áttételezés.
Most cseréltem le a hátsógumit egy 130/80-18- as ra. A motor most nagyon lomhán gyorsul és akárhogyan húzom neki sík úton akkor sem tud rendesen kiforogni.
A motor végsebessége gps- el mérve 132-km. Olyan mintha az előző áttételezés nagyon rövid lett volna, a másik véglet meg túl hosszú.
Sziasztok drz vel menyire lehet cross ozni endurozni menyire alkalmas rá ? mindenki supermoto ként használja kevés aki terepen jár velle . válaszokat előre is köszi . jövöre szeretnék vásárolni egyet .
Üdv ! Nem az alábbi motorról van szó, de erről jut eszembe : - a bekarikázott gyors csatlakozó nincs valakinek elfekvőbe ? Szerintem a DRZ-n is ilyen van. Köszi .
No elmentünk megnézni.
Hááát, kb 200ezer +kilómétert futott futárkodásra használt gép.
És dr, nem drz. Sajnos a kilóméterek bőven meglátszanak rajta. A kopogás amit kérdeztem olyan 4-5ezer körűl jön elő.
Előszőr nem minden ütemben, aztán ahogy növekszik a fordulat már minden ütemben hallani.
Nem túl egészséges hang, de a tulaj szerint minden dr ilyen hangot produkál. Én csak 600-al mentem annak nem vólt. Ez 250-es.
Asszem egyenlőre hagyjuk.
Igazad van, de ezek nem uj motorok részben cserélgetve van ez-az benne. Inkább itt arra gondolok hogy lehet e drz-nek ilyen hangja ha rendben vannak benne a dolgok. ( mivel nekem nem vólt még, és nem is mentem ilyen motorral)
Nem akarok hangulatot kelteni,de az ilyen motorokkal az a baj,hogy kicseréltek valamit,valahol,de tömítés,nyomatékrahúzás,másik valami ami "még jó" benne maradt,meg "azt hittem"stb.
Én elengedném,van hirdetve millió DRZ!
Sajnos a motor nincs nállam, így a videót nem tudok rólla, de majd megpóbállom valahogy.
Állítólag a hajtókar azért lett cserélve mert azt gondólták ők is hogy azzal van gond, de a hang nem változott. (Én még nem hallottam csak némi ötletet, vagy kizáró okot gyűjtenék)
A motoromat úgy vettem, hogy elöl 14- es hátul pedig 44- es fogaskerék van. Illetve 110/80- 18- as hátsógumi.
A motor így iszonyat jól megy, jó ugrós és lenyelezve gps- el mérve 145- km a végsebessége. Hosszú távon, tartósan már nagyon rövidnek bizonyult ez az áttételezés.
Most cseréltem le a hátsógumit egy 130/80-18- as ra. A motor most nagyon lomhán gyorsul és akárhogyan húzom neki sík úton akkor sem tud rendesen kiforogni.
A motor végsebessége gps- el mérve 132-km. Olyan mintha az előző áttételezés nagyon rövid lett volna, a másik véglet meg túl hosszú.
ELÉRHETŐSÉG
FACEEBOK
Motor Horvath
telszám : 06304053450 viberen is
CSAK A MEG ADOT ELÉRHETŐSÉGEN VAGYOK ELÉRHETŐ
Egész véletlen nincs valakinek 400 sm-hez gyári láncvezetője? Ha igen azonnal sikítson itt vagy rossiracz92@mail.com email címen :)
Köszönöm előre is.
Elvileg nekem van mindenem. Hívj fel.
Köszönöm!
Fékbetét szett Sm-be, ragasztott. 2000 ft
Tartalek kar szett csak egyben, a fékkar E-re jó, új. 5000 ft a szett.
Hátha..
Nekem van, hívj fel.
előre is köszönöm
Az eladónak meg minden zaj normális hiszen a motor eladó
Hááát, kb 200ezer +kilómétert futott futárkodásra használt gép.
És dr, nem drz. Sajnos a kilóméterek bőven meglátszanak rajta. A kopogás amit kérdeztem olyan 4-5ezer körűl jön elő.
Előszőr nem minden ütemben, aztán ahogy növekszik a fordulat már minden ütemben hallani.
Nem túl egészséges hang, de a tulaj szerint minden dr ilyen hangot produkál. Én csak 600-al mentem annak nem vólt. Ez 250-es.
Asszem egyenlőre hagyjuk.
Nekem egy xlr-em van abból semmi ilyesmi nem hallatszik. Így kissé előrrébb vagyok.
Semmiféle feltünő zörgés,csörgés,csattogás nem normális!
Én elengedném,van hirdetve millió DRZ!
Állítólag a hajtókar azért lett cserélve mert azt gondólták ők is hogy azzal van gond, de a hang nem változott. (Én még nem hallottam csak némi ötletet, vagy kizáró okot gyűjtenék)