Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért még várd meg, hogy a többiek, a tényleg tapasztalt emberkék mit mondanak. Lehet, hogy egy körben leszavaznak. Bár egy Centír, sosem árt. Na mindegy. Én csak ötleteltem. Viszont én valami kurflit érzek ezzel a szervízzel kapcsolatban. Abba, szinte biztos vagyok, hogy nem tud mit nézni rajta. Épp ezért mondja, hogy hagyd ott a gépet. Így felszámolhatja neked, még a csillagos eget is.

Egész pontosan azt csinálhatja amit írtam. Ha megvannak neki a gyári adatok, akkor azt leméri. viszont akkor miért kell otthagyni?! Az Max 5perc.

ÉS MÉG VALAMI: Mielött bárhova viszed nézd meg az egyenes futásodat!

Lehet, hogy elhúzta a motor a hátsó tengelyt. Néz meg, hogy merőleges-e a tengely a villára. A hátsó kerék rögzítőcsavarjánál mindkét oldalt kell lennie mérőlécnek. Ha nem, akkor a villavégtől mérd ki. Fellazítod a kereket, ha nem stimmel és a finomhangoló csavarral beállítod. Oszt jól meghúzod a tengelyt, nehogymár kiessen.

Egyébként a RAD-ban, a nagykőrösi úton asszem csinálnak vásárlás elötti bevizsgálást. Ahol ilyeneket is néznek. Asszem (hallomásból) valami 7000 Ft. Ennyiért megmondják volt-e már törve pl.
Nem fogom elengedni
Akkor kezdem a legolcsóbbal.. .centíroztatás... aztán megyek a márkaszervízbe.
Köszönöm a tanácsokat.
Hát Makó környékén nem vagyok ismerős.

De én is azt mondom, hogy nézesd meg szakival.

De van egy sokkal olcsóbb megoldás. Vidd el egy gumishoz, és centíroztasd ki! Ez relatíve fillérekből megoldható és nagy esély van rá hogy megoldja a problémát. Nekem az MZ-m csinálta ezt. Sőt. Ott ha elengedtem a szarvait akkor egy bizonyos sebességnél úgy beszitált a kormány, hogy öröm volt nézni. A frász kerülgetett. Ha nem jön be akkor még minding elviheted a motorszakikhoz. Akik semmit nem fognak vele csinálni, csak mellé gugol és megnézi, hogy van-e látható sérülés. Ezt te is megteheted.

Vagy vadász egy rajzot a Paciról, amin megvannak a távolságok. Amikor karosszériáztam, egy ilyen könyv után dolgoztunk a nagyon romos autóknál.
Különböző mérőpontok vannak megadva és a köztük lévő távolság. Ezek alapján lehet igazán jól és szakszerűen megvizsgálni, hogy csavarodott, vagy deformálódott-e a váz.

És a legolcsóbb: NE ENGEDD EL A KORMÁNYT!
Az nem dísz. Fogjad jó erőssen!


Na végre újra itt vagyok.

Dawntez: Hát igen ez elég vizuális volt.

Jó kis szám...
Szívesen segítenék, de így távgyógyítással nem hiszem, hogy jutunk valamire.
Nézesd meg szerelővel, az a biztos.

Azért arra kíváncsi lennék, hogy korábban csinálta-e a moci, vagy nem is figyeltél rá, csak az eset után?

Egy "húzás" ezer dologtól lehet. Lengéscsillapító, gumi, kormánycsapágy, váz, "féloldalasan" maradt hátsó kerék léncfeszítés után... kukkantsatok rá szakival.
A jobbra húzás alatt azt értem, ha elengedem a kormányt akkor húz jobbra, kis és nagy sebességnél sincs pobléma.Lehet, hogy csak kiegyensúlyozás kérdése?
Pontatlanul fogalmaztam az előbb. Sorry
(remélem így már éthetőbb, nem tudom jobban körbe írni)
hali ilyen esetben mindenképpen szervízbe vidd! Nekem is volt még anno ilyen gondom, saját magad miatt vizsgáltasd be a komplett elejét.
Te Goliat rendszerű idegen lény......


A fényképek nem abból állnak ám, hogy feltolom őket azt kész!
Tessék őket beforgatni! Vagyis ha álló képet csinálsz akkor az legyen álló kép...........
Megkérdezem.
A TV-szerelők mindig kérnek egy összeghatárt amennyiért megcsinálhatják, Ha felette van a költségük akkor vissza kell kérdezniük.
Itt nem müködik így?
Köszönöm.
Egyedüli bajom velük az, hogy amikor felhívtam őket azt mondta a srác, hogy vigyem be délelőtt, és majd valamikor 5 körül menjek érte... és őszintén szólva amikor az 1000-es szervízt 7000 forintos óradíjjal csinálta meg, hát így nem szívesen hagyom ott szinte egész napra... aztán ki tudja mennyi pénzzel rövidítenének meg, ilyen olyan okokra hivatkozva...
csak hogy vizuálisan is meglegyen
A kicsit jobbra húz alatt mit értesz?
Kis sebességnél Én is mindig jobbra huzok......Én ezt az üléspoziciomra fogom, hiszen sem a GS, sem a Bandit nem volt ferde.......
ez kész
Hehe. Tőlem már tényleg felszámolhatnák, én már felmondtam, hamarosan új helyen dolgozom. Eddig BKV-s voltam, persze nem a járműállományban. Hát, no comment.
Kucsi bocsi......


Este ha jól hallotam felhivtalak.........
hazafelé a headsettet megnyomta a bukó....igy mindig az utolsó hivás kapcsol......és ugye délután Te hivtál.....de nem válaszoltam, mert ugyse hallotál volna belőle semmit
Tibkin!



Dobozok letudva!
a kivansagmusorba a bkv-soknak szeretnem kuldeni Rihanna-tol a shut up and drive c. szamot...
Ez a BKV sztrájk olyan jól sikerült, hogy ennek már mindenki örül ,mint egy + ünnepnapnak
Bebizonyosodott hogy BKV nélkül szebb az élet- akár fel is lehetne számolni
Ja és mindenkinek:
Szép napot, ezen a BKV mentes napon!
Szia földim!
A hivatalos honlapon csak a Motorvilág Kft.-t találtam.
6728 Szeged, Dorozsmai út 10.
T: 62-463-251
e-mail: suzuki-szeged@freemail.hu

Szerintem egy telefont megér. Ha ők nem is szervizelnek, de biztosan tudnak ajánlani vkit.
Én szülni megyek a hétvégén úgy néz ki
Sziasztok

Érdeklődnék, hogy nem tudtok-e Szeged környékén olyan szakit, aki folgalkozik futóműbeállítással. Az első apró csúszásom után (nem történ semmi bajom , sőt a motornak sem... csak az idom és a kipufogó az ami megsínylette egy kicsit) a motor egy kicsit jobbra húz.
A váz szerintem nem csavarodott.

Szóval egy kicsit tanácstalan vagyok. Szerintetek futomó, vagy más baja lehet?
Előre is köszönöm a tanácsokat, véleményeket.
Helló Banda!

Sztrájkolok ma én is Pesten. Persze nem önszántamból, hanem a saját szabimból. Ha lenne tököm, most tele lenne.

GÓLIÁT! Mennyi volt a gumma? Nekem is olyan van.

A képek klasszak! Én is mindjárt válogatok párat, de sajnos most nincs sok.

Vasárnap délután köröztem még egyet, és rájöttem, hogy a macskák vonzódnak a motorokhoz. Ez a példány alig akart odébb menni, amikor elindultam. Gondolom jó meleg volt ott.