nem akartam sem öreg motort,sem drágát...Er 5 alternatíva is volt,de egyszer egy kawát felujítottam,nagyon drágán
,mire 1 szezon kihagyással talpra állt a Gpz-m.+ zavart az er 5 ösnél,hogy városban forrpont közelében jár....szerintem a gs -nél ez nem fordul elő..
Még élvezném is! De semmi visszapuff....
. A gyári értékeket egy felől a környezetvédelmi értékek határozzák meg, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy díjazzák a motorok, ha kicsit dúsabb a keverék. Ha jó a kompressziód, az már jó jel, habár az igazi az lenne, ha nyomásveszteség különbséget mérnétek a két henger között.
Szeretném a fordulatszámmérőm és a kmóraszámlálóm hátlapját fehér színűre cserélni (ősrégi vágyam). A háttérvilágítás színének cseréjét sztem könnyen megoldom. Tudtok-e segíteni abban, h honnan szerezzem be? Alapvetően szerelgetős/kitalálós/megalkotós típus vok, de ezt nem akarom sufnituninggal megoldani (pl, h magam gyártom le)! Imádom ezt a 2 analóg műszert, de feketén Nekem nem tetszik.