a lényeg,hogy akkor tuti jó bele, vagy nem? tehát az olaj: Formula moto 4T TEC synthetic technology SAE 10W-40 (szintetikus bázisú többfokozatú kenőanyag új generációs 4 ütemű motorokhoz kifejlesztve)
és csak ajánlani tudom de inkább a 750est
. Nos, Nekem tetszik ez a tuningolt Gs, de Én nem alakítanám át ennyire. És Igen! Nekem pont az a lófej formájú fényszóró nagyon bejön
. Egyszerű a helyzet: Megveszem az első fényszórót -- felszerelem -- meglátjuk, hogy mennyire mutatós -- ha jó akkor marad, ha nem, akkor meghirdetem, természetesen ócsóbban
és visszakerül a régi. Enyhén egyedibb kinézetet szeretnék a motoromnak, természetesen minimális átalakításokkal
.
"Engem csak az első fényszórója érdekelne".-----Ezzel viccesen nem azt akartad kifejezni,hogy az egész motor elég jó,leszámítva a búslakodó lófej fényszorót?Vagy Neked pont a legbizarabb része tetszik?
),
). Ha 40-60 között b*szaxik sebességi fokozattól függően, akkor fordulatszám probléma. Akkor sztem ezt a jelenséget 1-2 kilazult / elhasználódott apró alkatrész hibája okozhatja a kmórádban. Annyira még nem ismerem a Gs-t, h megbízható választ adjak a kérdésedre, ez csak az Én véleményem. Lássuk mit szólnak azok, akik már régóta húzzák a Gs500-asok fülét! Sztem segítenek a fórumozók. Így van Uraim / Hölgyeim ?
Nincs valami ötleted?Köszi.
. Engem csak az első fényszórója érdekelne. Szerintetek honnan lehetne szerezni? Már néztem pár katalógust, de nem láttam még hasonlót sem
. Esetleg felismeritek, h eredetileg melyik motorról származhat?
Kistarcsa-Gödöllő viszonylatban nem hinném hogy sokkal gyorsabban érnék be a munkahelyre.........(persze ésszerű sebességhatárok mellett,így is 130-140-el tekerek ahol (nem)lehet.) ha többel mennék főbelőnének.
Pályára nem megyek túl sokat,túrára meg lehidalnék vele ha 5-600-at kéne menni nulla autópálya falu,falu hátán girbegurba utakon.