Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az biztosan jó lesz. Valóban, itt sokan arra esküsznek (és nem csak ezen a fórumon). A következő szezonban lehet, hogy én is kipróbálom.
Jaja a e-bay-ről vettem, a .com-ról, de angol cég küldte.

Olajba végül majd MOTUL 5100 10W40-et veszek, erre esküdtek a legtöbben itt.
Ebay-ről rendelted (melyikről?) vagy hazai a cumó? Már nem emlékszem pontosan, de úgy rémlett, mintha az ebay-en nézegetted volna. Amúgy itthon se lett volna olcsóbb szerintem, szóval jó üzlet volt.
Milyen olajat döntesz bele?
Na, ma meg is jött az olajszűrő levegőszűrő, meg a 2 NKG gyertya. Szállítással együtt volt 8.873 HUF.
Szintén 2004-es BT, szintén 12000 km, de már alig vártam a cserét... A BT-ben egy éves korára volt 12000, de pl macskaköves úton, pláne nedvesen keresztbe el lehetett tenni a motort. Pedig nem is akartam ilyet csinálni... Minta még volt rajta egy kevés, de üveget lehetett volna vele vágni, olyan kemény volt.

A Metzellerben kb 20000 van, és elég kopott (a közepe ), de még így is bőven tapad, nincs megöregedve maga a gumi anyaga.
Nekem 18000-et bírt a gyári, az 2004-es gumi volt.
Majd előkeresem az email-eket a bukócső ügyben, de sajna reggel mennem kell Pestre melózni szerdáig, akkor majd visszatérünk rá, meg addig előkerül sztem az a régi második ember is....
Nekem is kb 1 óra az ut de kocsival mennék mert ugye itthon kéne felrakni.Mocin kicsit kényelmetlen lenne hazáig cipelni.Én este 6-ig dolgozom és utána tudnék menni érte ha nem gond.Vendéglátás sajna majdnem minden nap csak okt.-márc ami lazább.
Passz! Azt sem tudom már, hogy ki készíti, de szerintem Foregon majd elmondja a részleteket. Szeptemberben nem nagyon fogok ráérni, max jövő hét szombaton. De nekem még a péntek délutánok is jók, mert kb. 4 körül már otthon vagyok, Győr meg kevesebb mint 1 óra, így sötétedés előtt meg is fordulhatok.
én nem szoktam méregetni.. ha kopásjelzőn van általában elkezdem beszerezni a következőt. Eddig mindig látszódott a minta (ami maradt belőle) ledobáskor is. Bár van olyan ismerősöm, aki szerint a gumi teljesen ki van fizetve, így szövetig koptatja..
Előre vagy utolag kell fizetni és hogyan?
Pont ezt éreztem én is! A csere előtt (középen majdnem tükör volt, 0,5 mm ha maradt rajta) elkapott egy hatalmas eső. A körforgalomba azt hittem 5-10 km-es sebességgel, hogy ott csúszok el szégyenszemre, annyira csúszkált alattam.
Mivel Szegeden nem nyert a kétfarkú kutya párt, így hegyünk még nincs .. így kénytelen voltam körforgalmakban, meg szlalomozással lekoptatni. De másnap a kárpátokban már fasza volt nagyon.
tökéletes döntés csak időpont kell.
Sztem csak esőben számottevő a különbség. Legalábbis ami gumit kopásjelző alá koptattam, nem viselkedett rosszul szárazon még a végén sem. Nedves úton más volt a helyzet..
Én tatai vagyok, Foregon meg győri, pont középúton, így nála osztozunk!
:-) ott kopott le, mire Miskolcról felétem Répásig már szépen megfogyot:--) Visszafelé meg dönteni is jobb volt, mert Eger felé még kocka volt és egy határon lehetett érezni.
Onnan viszont már elkezd drasztikusan rosszabbul tapadni!
Akkor hamarabb elkopik, mint a drágább gumik.
Kb 13 a vége de a kopási csíkokat már ezer kilométerrel ezelőtt elérte.
Akkor tovább hogyan?
taschnerattila@freemail.hu
Sopron közelébe lakom.
Na akkor már meg is vagyunk 3-an!
engem is érdekelne a cső.
Ha a bükkön át letekertél volna Felsőtárkányba meg vissza, nem kellett volna 500
Igen én kb 2000 km mentem csak vele, de kellet 500 hogy jó legyen az oldala is guminak, mivel még szőrös volt a 2-2 Cm a gumiból a szélén. Ez a gumi kb 20 lesz felrakva centírozva nekem.
Az még 2005-ös BT45 volt (akkori a motorom évjárata).
Lehet hogy az újabbak már jobbak!