Barátnőm tegnap boldog tulajdonosa lett egy GSnek! Olvasgattam sokat, hogy milyen olaj kell bele, rész szintetikus? vagy ásványi? ezeket ajánlották leginkább! Jelenleg 10w40es motul ásványi van benne, az előző tulaj is ezt ajánlja és jól is működik vele! Maradhat ez? vagy van ennél jobb is? Köszönöm a segitséget!
Esküszöm ki akartam menni, hogy elmondhassam, karácsonykor is nyomtam egy kört, de szó szerint 1cm-es jégkéreg van a környező utcákban, lábon is majdnem elcsúsztam... addig filóztam, amíg benyomtam egy gyors vodkát, úgyhogy már tuti nem megyek sehova :D
Hölgyeim/Uraim!
Mindenkinek fasza karácsonyt, kevés családi balhét, lazulást és kezeket a paplan fölé!
Igazából ha kint töltesz kb. 1 hónapot, motorozol 10-15ezer km-t, akkor ahhoz képest nem jelentős az összeg, amit el tudsz bukni a motoron, ha ott kint adod el. A hazaszállítás valóban nem filléres dolog, de nem véletlenül hoznak be a mai napig onnan motorokat. Még így is megéri!
Nem túl rég nézegettem a kinti Suzuki árakat, pl. az új Hayabusa konkrétan egymillió Ft-tal olcsóbb ott, mint itt, a használt jármű ebből adódóan még olcsóbb.
Véletlenül sem éri meg kivinni, már csak azért sem, mert tényleg sokkal olcsóbbak ott kint. Amiket én láttam bérleti díjakat, elég magasak voltak ahhoz képest, hogy a járművek nem drágák kint. Ezért is mondtam, hogy jobb lenne ott venni egyet, aztán vagy ott eladni vagy behozatni és itt eladni/megtartani.
azt hiszem a motorostura.hu-n van fent az utolsó centig levezetve egy amerikai túra. Az biztos, hogy saját motort kivinni oda nem éri meg, mert sokhetes macera, és rengeteg pénz.. akkor már érdemes elmenni chiléig, persze csak azért, hogy arányaiban olcsóbbnak tűnjön a szállítás
Mondhatni alaptétel, hogy a karbis motoroknak (pontosabban magának a karburátornak) nincs minden időjárásra megfelelő beállítása. Más dúsítás kell a mostani 0 °C körül is, mint a 20 °C körüli időkre (ld. dúsabb-szegényebb).
Az lehet, hogy kevés olajat töltöttem a csőbe, és a vákuum simán "átszívta" azt a rövid olajszálat? Vagy a vákuumcsatlakozásnál nem volt teljesen paszentos és ott kaphatott falsot?
Mindegy, majd jövőre rendes tesztelés alá vetem. :)
Ismerős fia lakik arrafelé és 2 évente meghívja az apját egy 1 hónapos motorozásra, a fiának sincs saját hanem bérelni szoktak mert nem túl drágán lehet megoldani állítólag.....az biztos, hogy bérelni a legjobb......ők harley-ket szoktak, de bármilyen van...
Félreértetted....a szinkront be lehet állítani bármikor, de magát a karbit olyankor célszerű amilyen időben általában használják, bár igazából az sem annyira fontos.....
Barátnőm tegnap boldog tulajdonosa lett egy GSnek! Olvasgattam sokat, hogy milyen olaj kell bele, rész szintetikus? vagy ásványi? ezeket ajánlották leginkább! Jelenleg 10w40es motul ásványi van benne, az előző tulaj is ezt ajánlja és jól is működik vele! Maradhat ez? vagy van ennél jobb is? Köszönöm a segitséget!
Kellemes ünnepeket!
Hölgyeim/Uraim!
Mindenkinek fasza karácsonyt, kevés családi balhét, lazulást és kezeket a paplan fölé!
Viktor barátomtól loptam!
Taschner Attila
A kép csak illusztráció nem az enyém!
Motoros Barátaim!
Békés,Full extrásan Boldog Karácsonyt kívánok nektek!
Nem túl rég nézegettem a kinti Suzuki árakat, pl. az új Hayabusa konkrétan egymillió Ft-tal olcsóbb ott, mint itt, a használt jármű ebből adódóan még olcsóbb.
Lehet hogy nem drága, de ha mégsem akarnád hazahozni, biztos csak nagy bukóval tudnád gyorsan pénzzé tenni a kint vett motort.
A konténeres Európába szállítás költsége sem aprópénz..
Az lehet, hogy kevés olajat töltöttem a csőbe, és a vákuum simán "átszívta" azt a rövid olajszálat? Vagy a vákuumcsatlakozásnál nem volt teljesen paszentos és ott kaphatott falsot?
Mindegy, majd jövőre rendes tesztelés alá vetem. :)
Ezt a helyet még 60 éves korom előtt látnom kell.
Persze 3 hengeresen.
Az se baj ha ezres.