és bár nem akarnám a motorozási képességeidet túlértékelni, hiszen fogalmam sincs róla, bár az hogy még életben vagy, mindenképpen pozitívumnak írható fel, de egy átlag kezdőnek nem biztos, hogy első motornak egy V2-es 74 pacis nyomatékos vasat adnék a segge alá.
Remélem a jó k..rva anyja is csuklik annak, aki tervezte!
Hibák:
-Folyamatosan gyújtás állítás, mert annyira forgott, hogy mindig eltekeredett az állórész.
-Szénkefe cserék.
-Rozsdás tankbelső.Ez szinte mindnél, mert kettőt vettem!
-6-8 literes fogyasztás + 2dl olaj.
-Léptető villa cserék.
-4. sebességi fokozat fogaskerekei voltak szarul megmunkálva és ezért ette meg a léptetővillát.
-Teleszkópszár rozsdásodik és szimeringeket elreszeli!
-Évente minimum 2x2 gyertyacsere!"Brisk" típusút kb. 15 km-nél karfiolosra olvasztotta!
-Bowden szakadások!
-Ja és a legjobb, hogy nincs hozzá alkatrész!A csehek már ölnek, ha megkérdezed!
-