Gs N be. 2.8L
Gs Burkoltba 3 L.
De szerintem vegyél 4 Litert az utántöltés miatt.
Énnekem a burkolatlan van. 2.5 Litert szoktam beletölteni.
És egy pár km után megnézem hogy hol áll az olajszint,és ha kell utána töltök.
A gyár 10W40-et javasol, én sosem változtattam rajta, és 43 000 km után is hibátlanul megy. Eddig mindent csak ellenőrizni kellett, javítani, utánaállítani, szinkronizálni semmit. Szerintem ez jelent valamit.
Sziasztok!
Olajcsere előtt áll a Suzi. Az lenne a kérdésem , hogy hány liter illetve milyen olajat töltsek bele? Még azt is szeretném kérdezni , hogy milyen olajszűrő való bele?
Üdv , és jó mocorgást nektek mára!
Mit kell egyből kicserélni egy túltárolt modellnél? Gondolom rá lehet húzni a kereskedőre, hogy "üzemképes átadás" alapon minden kifogástalan legyen, így cserélgesse ki Ő amit kell, de mégis, mit érdemes megnézni?
Tömítések? Csapágyak? Blokkon belül gondolom nem tud berohadni semmi, ha rendben van tárolva, nem?
Biztos, hogy nagyon jó motor, csak kicsit borsos az ára. 1,5M lenne reális érte.
Egyébként anno se volt túl nagyon különbség a nagyobb kategóriás meg az 500-as motorok közt, amikor a GS500F 1,4M volt, akkor az SV650 volt, 1,65... GSX650F-ből és a többiből meg 3-4 éves túltárolt példányokat lehet 1,7 körül megvenni, azt se felejtsük el, a CBR500 meg egy gyakorlatilag teljesen új fejlesztés.
Mentem mind a kettővel: hihetetlen, de a CBR500 veri élményfaktorban, sokkal kezesebb, a motor magával ragad, mert minden fordulaton eleven. Az ára alapján persze már nem olyan egyszerű ezt választani. Mindenesetre kipróbálni mindenképpen érdemes, mert ez ma magasan az 500-as szegmens csúcsa meglepő tulajdonságaival, és élményben megszorongat sok nála nagyobb motort is.
Ramm nem hinném.Laller ezüst enyhén romosa ezres SV.Sok szőrözés útvonalon.Nekem még vissza kell aplikálni a tankot és kéne egy gumizás de ja.Mek ha rajtam múlik.
Laller a másik ezredes sövö?
Rammsteinék nem jönnek? Haver szemügyre vette volna a bökőjét, mert olyat akar venni. És eladja a szép FZ6-osát, úgyhogy az is jöjjön aki olyat akar magának...
Gs Burkoltba 3 L.
De szerintem vegyél 4 Litert az utántöltés miatt.
Énnekem a burkolatlan van. 2.5 Litert szoktam beletölteni.
És egy pár km után megnézem hogy hol áll az olajszint,és ha kell utána töltök.
Olaj Pl: Repsol 10w40. (Én ezt használom!)
De a Motul 20w50 szerintem jobb,de drágább is.
Olajcsere előtt áll a Suzi. Az lenne a kérdésem , hogy hány liter illetve milyen olajat töltsek bele? Még azt is szeretném kérdezni , hogy milyen olajszűrő való bele?
Üdv , és jó mocorgást nektek mára!
Mit kell egyből kicserélni egy túltárolt modellnél? Gondolom rá lehet húzni a kereskedőre, hogy "üzemképes átadás" alapon minden kifogástalan legyen, így cserélgesse ki Ő amit kell, de mégis, mit érdemes megnézni?
Tömítések? Csapágyak? Blokkon belül gondolom nem tud berohadni semmi, ha rendben van tárolva, nem?
Egyébként anno se volt túl nagyon különbség a nagyobb kategóriás meg az 500-as motorok közt, amikor a GS500F 1,4M volt, akkor az SV650 volt, 1,65... GSX650F-ből és a többiből meg 3-4 éves túltárolt példányokat lehet 1,7 körül megvenni, azt se felejtsük el, a CBR500 meg egy gyakorlatilag teljesen új fejlesztés.
Esztergomból indulunk és Balassagyarmatnál jövünk vissza.
Ha életben leszek, megfontolom... holnap estére kiderül.
Rammsteinék nem jönnek? Haver szemügyre vette volna a bökőjét, mert olyat akar venni. És eladja a szép FZ6-osát, úgyhogy az is jöjjön aki olyat akar magának...