Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én 180 felett vagyok kicsivel, ha középtámaszon a lábam közé veszem a motort, teli talppal a földön állok és nem ér a se**em az üléshez, szerintem nem lenne gondja vele :)
Szokásos dolgokat kell megnézni, vásárlás után manual szerinti (!) teljes nagyszervíz, minden tankolás előtt (!) ellenőrizni az olajszintet. Világból kimegy. Divatos szidni, mert divatos elhanyagolni és teljesen lefingott állapotban eladni, de ha nem olyat veszel, szerethető.
Nekem 2013 óta van meg, még nem sikerült megunni. Volt mellette nagyobb/csilivilibb/illatosabb, és nagyon örültem, hogy nem adtam el a GS-t. Most egyedül van.
Ne fkazd b+,add el a tied dragan. 😆
A 165 centijével szerintem nem lesz gond, de kényelmes az biztos nem lesz: ez egy kényelmetlen, olcsó motor.

A legfiatalabb példányok is tizenévesek, ráadásul ezeket tanuló motornak szokták venni: legtöbbjük egy-két-három évente gazdát cserél, ennek megfelelő a karbantartottságuk is. Amúgy egy hibátlan, megkímélt, rendszeresen karbantartott példány meglepően sokat kibír. Az olcsók nagyon viseltesek, a megkímélt, fiatalabb példányokért meg abnormálisan sokat kérnek: némelyiket 7-800 ezer forintnál is többre tartják, pedig annyi pénzért komolyabb, erősebb, sokkal jobb motort is lehet venni. Az olcsókkal meg sok szopás lesz....
Sziasztok! Faternak nézegetünk olyan motort,ami alacsony termetűeknek is jó. 165centi magas. Mennyire lenne neki kényelmes? Illetve mikre kell odafigyelni? Kell valami nagyobb nyűgre számítani ennél a típusnál?
Lehet, hogy igazad van, de valóban sok motort hírdetnek 20-30-40000km-el ami hasonló évjárat / persze ezekben is átfordulhatott az óra már 1x :D / és jóval drágábban... Lejjebb viszem az árát, meglátom mi lesz, de 350 alá nem szívesen vinném, persze a piac diktál .)
Azért köszönöm! :)
A 93 ezer km futásteljesítményűt meg 720 ezerért kínálják. Na, az az agyrém...
Èn a Magyar motorpiacot nem nagyon ismerem...,
-de ilyen hülye árat:415000HUF. -->Mondjuk 399000-el nagyot buknál?
-a misztikus 100 ekm feletti futásteljesítményü jármüvet akarsz eladni? -> Biztos, hogy az alsó kinált motorok alsó tartományába tenném így inkább 299000...
Hogy miért? Van egy tucat-alsópolcos motorod, 70-es évek végi technikával, 90-es évek végi "külcsinnel"! Most 2021-et írunk, de mivel szezon vége van inkább már 2022-öt. Hagyd hogy a vevöd is úgy érezze, hogy jól járt mikor megvette. Aki ebben a kategóriában még egyáltalán nézelödik, bizonyosan ár érzékeny...
Neked már ott a másik motor, gondolom A0 -ba sorolt biztivel...ha nem tudod idöben átvinni a mostani besorolásod, már azzal is minden hónapban buksz...(nem tudom, hogy Mo-on lehet e átcserélni a bonus besorolást, hogy a nagyobb, drágább kapja meg a kedvezöbbet, és a másik a rosszabb besorolást).
Sziasztok! Segítéget szeretnék kérni, azaz inkább egy kis iránymutatást. Van egy 2004-es GS500-am, 103000km-el az órájában :) Jön megy dudál megáll, 3.3-at eszik 100-on, de szeretném eladni. Hová lehetne belőni árban kb? Hírdetem jelenleg is hahun, de kb nulla mozgás van rá. Az utód már meg van, így jó lenne eladni, de persze nem nagyon mélyen ár alatt..

Köszi ha valaki tud segíteni :)

ThUnDeR
Leggyakoribb eset, hogy nem teljesen üzemmeleg motorral állítottál alapjáratot, és most végre motoroztál egy rendeset. Min. fél óra motorozás után állítsd be gyári értékre, hidegen pedig használd a szivatót, ha le akar állni.
Érdekes, az enyém 13 évesen, 69 ezer km-rel még nem csinálja. Soha nem volt megbontva, csak 10-12 ezrenként ellenőrzöm a szelephézagot. Lassan kéne 2 korongot venni a kipufogó szelepekhez, mert minimumon vannak...
AZAZ!! Amúgy elég hamar megült az az alátét...előbb utóbb mind titingelt.
Kicsi a valoszinusege, mert en 4000 km-el vettem tultarolva, es az is titingelt.
De ez csak teória, nem vagyok biztos benne.
Én is erre gondoltam illetve ha veztengelykivétellel volt a szelepállítás akkor szokott kissé megnyomorodni az az alátét és szerintem is ezért volt lehetett olyan gépnek aminek előtte nem volt ilyen hangja.
Vezérműtengely végében volt egy hullámos/rezgéscsillapítós hézagoló alátét...ha az elfáradt akkor a tengely ciripelt. Kimondottan olyan hangja volt mint a nagy szelep hézagnak.
Azért a titing valódi mibenlétére kiváncsi lennék, van elméletem rá, de közel sem biztos, hogy az megállja a helyét.
És akkor a titingelésről még nem is beszéltünk. Az azután fog jönni. 😆
Megijedt!
Talán falsot szív esetleg valami más, a távgyógyászat vagy bejön vagy nem.
Például nem megy vissza teljesen a szívató (holtjátékának kell lennie a bowdennél). Vagy megszorul valamelyik gázbowben....
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy mi lehet az oka hogy az alapjáratom hirtelen felugrott 2000-re?
Szívesen!
Igen, ez volt a probléma. Kontakt spray és működik is. Köszönöm :)
Az oldalsztendered kapcsolója gyengélkedik - ki kell takarítani vagy cserélni, de a vezetékeket is jó volna ellenőrizni.
Sziasztok, egy olyan problémám lenne a gépemmel, hogy minden előjel nélkül elmentem vele probléma mentesen, de állt egy 20-30 percet a motor és beindítottam. Amint sebességbe kapcsolom azonnal leáll a motor és indítani sem lehet. Visszakapcsolom üresbe, akkor megint tökéletesen indul, alapjárat is van. Sikerült behúzott kuplunggal sebességben elindítani, de azt vettem észre, hogy nehezebben veszi a sebességeket. Esetleg valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt? Előre is köszönöm.