{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5592876] 2020. 02. 17. 15:21
perik71
Egy kis videós segítség:
https://www.google.hu/search?r...
[#5592871] 2020. 02. 17. 15:19
perik71
Hajrá, a korongcseréhez elvileg célszerszám kell, ha csak nem veszed le a vez.tengelyt is... Ja és a korong beszerzése sem egyszerű, mert elég hülye mérete van, nem lehet minden boltban kapni.
[#5592711] 2020. 02. 16. 15:40
pintrb
IGen, tudom. Hát akkor jó. Lassan neki állok, nagyon kíváncsi leszek mit fogok mérni, mert az előző tulaj tuti nem csinálta meg, nemhogy 6ezrenként de sztem soha
[#5592693] 2020. 02. 16. 13:21
perik71
Pedig ennyi, ezért is kellene elvileg sűrűn (asszem 6.000-ként) ellenőrizni, bár szerintem senki nem csinálja 6e-ként.
[#5592684] 2020. 02. 16. 11:51
Bogyó_bá'
Az adat jó, ekkora a szelephézag. "Állítani" rajta csak lapka cserével tudsz.
[#5592675] 2020. 02. 16. 10:57
pintrb
Sziasztok!
Szelephézag állítás előtt állok és néztem a GS500 gépkönyvét. Nagyon fura nekem a gyári érték 0,03-0,08 mm. Nem túl kevés ez? Egy léghűtéses motornál – aminek eleve magasabb az üzemi hőmérséklete – üzemmelegen mi marad egy ilyen kicsi szelephézagból?
[#5591726] 2020. 02. 12. 19:39
SzabóAndrás
Meg még egy első féklámpakapcsoló is jár hozzá.
[#5591677] 2020. 02. 12. 17:31
SzabóAndrás
A tükörtartó hibátlan az a kétcsavaros ami felfogja, a dekni viszont esztétikai hibás, meg van reszelve egy részén, mert karcos volt. Az irányjelző csak a sárga bura ami a foncsorral van egyben, kis hajszálrepedés található rajta.
Jelképes összegért eladó, hogy ne a szemétre menjen. A képen nyilván nem látszik a sérülés, most sajnos fényképezni nem tudom, mert nem ott vagyok ahol az alkatrészek, amik Egerben vannak.
Tel.: 20/562-77-99
[#5590805] 2020. 02. 08. 18:51
hubi10
Sziasztok eladó lett motorom
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gs_500_e/suzuki_gs_500_e-15408461
[#5590376] 2020. 02. 06. 9:26
jelcsa
Szia.
Van gyári kipum eladó.
Ha bővebben érdekel 70-3179083.
Udv Pali
[#5590346] 2020. 02. 06. 6:14
Kakas1986
Sziasztok 2006-os Gs500-hoz keresek gyári kipufogót. Csak műszaki vizsga miatt kéne feltennem.
[#5588418] 2020. 01. 29. 21:41
adyy
Köszönöm a reagálást, végül marad a gyári új, meglepett, hogy lehet akár egyesével is kapni hozzá elérhető áron porvédőt, nem kell szettben megvásárolni. A karmantyú jó állapotban van, egyelőre abból marad a régi.
[#5588221] 2020. 01. 28. 19:27
KVX300
Az sajnos nincs, de a helyedben én csak gyári újat tennék bele. Sőt a többit is kicserélném. Ha már szétszeded, akkor az olajfogókat is cserélni kellene, mert az elszakadt/hiányzó porvédő miatt az is sérülhetett. Szóval a legjobb (ha már hozzá kell nyúlni) ha veszel egy felújító készletet és az összeset kicseréled. Ez a korrekt megoldás. Ezt én is végigcsináltam. Csatolok néhány képet is mellé:
[#5588158] 2020. 01. 28. 11:37
adyy
Sziasztok!
Nincs valakinek véletlenül Tokico féknyereg dugattyújához egy felesleges porvédője? Az egyik gumi megadta magát...
[#5586208] 2020. 01. 18. 18:16
Vidom
Én sthill szintetikus lánczfűrész olajat.

Nekem van bent cipős pasztás tubusban (szivacsos végű) és néha áttörlöm minden oldalát egy több napos túránál. Csak körbe forgatom és kész. Tudom ez már majdnem olyan mintha sprézném de takarítani jóval könnyebb.
[#5586171] 2020. 01. 18. 17:07
Emil62
Én sűrű, 80W90-es hajtóműolajat használok, nálam még egy 0,7-es injekciós van a végén, de ebben a hidegben is csöppen az olaj,lassabban, mint nyáron, már rég lezárt a mágnesszelep, de amit átengedett, az egy idő után lecsöppen. Nekem magasan van a tartály, nem szokott visszalevegősödni.Ez a kefés megoldás szimpatikus, motorozás közben még kefélni is lehetne!!
[#5586068] 2020. 01. 18. 12:54
KVX300
Köszi!
[#5586032] 2020. 01. 18. 12:03
Vidom
Itt várd ki a slide show végét és látod...

http://www.pdoiler.co.uk/product.htm
[#5586030] 2020. 01. 18. 12:01
Vidom
Maga a rendszer egy független olajtartály (ezt könnyebb elhelyezni, de van tartállyal egybe épített szivattyú is) egy szivattyú, ami a potméterrel állítható időközönként 2 másodpercig nyom egyet a csőbe. Vagyis pot méter azt állítja, hogy 25 másodpercenként menjen 2 sec-ig vagy 90 másopercenként 2 sec-ig. Igy ha el kap egy eső csak felcsavarom maximumra.

A különbség annyi, hogy mit a többség egy injekciós tűbe vezeti az olajat, nekem egy szilikoncsőben végződik (kb olyan vastag és kemény mint a cserélhető tollbetétek). E köré van húzva egy kétrétegű kötél aminek a belseje ki van húzva. Ez lett ráhúzva a szilikon csőre. Mivel az olaj felszívódik a kötélen aminek a hosszúsága úgy van beállítva, hogy a kötélhez ér a lán berugózás esetén (de a csőhöz nem) igy mivel a kötél telítve van olajjal amikor berúgózik a lánc akkor az égész lánc felületét (de főként a görgőket) keni. Úgy képzeld el, mintha menetközben egy olajos szivaccsal folyamatosan kennéd olajjal.
[#5586022] 2020. 01. 18. 11:51
KVX300
Esetleg ha egy képet tudnál róla küldeni az nagyban segítené a te rendszered működésének megértését, és itt a hozzászólásod szerinti csővégre gondolok elsősorban. Köszi! Minden megoldás érdekel.
[#5586019] 2020. 01. 18. 11:49
Vidom
kép a keféről, igaz nekem ez a rendszer van fent..

https://www.google.hu/search?q...:
[#5586014] 2020. 01. 18. 11:45
Vidom
Miért nem tesztek "kefét" a végére? Nekem az van rajta. A vékony szlikoncsóre rá van húzva egy "kötél" aminek a belseje ki lett húzva. A szilikoncső rövidebb 1,5-2 cm-e mint a kefe igy az olajat a kefe felszívja és az keni szét a láncon.
[#5586010] 2020. 01. 18. 11:42
KVX300
Eddig én is a fojtásos szabályozással adagoltam az olajat és nekem is az állandó állítgatással lett tele a hócipőm. Idéntől én is idő szabályozású olajozásra állok át. Készítettem egy tesztpadot. Egyenlőre itt áll mellettem az íróasztalnál, mert még nem került beépítésre. A tesztpadi tapasztalatok a következők: Az olaj cseppenési ideje 3-7 mp. Ez nagyban függ (még mindig) a hőmérséklettől és a hidrosztatikai magasságtól. A tű helyett ferdére vágott végű szilikon csövet fogok beépíteni, mert a tesztpadi tapasztalat alapján a tű a kapilláris hatás miatt "megszívja" a rendszert és így hajlamosabb lesz a rendszere a fellevegősödésre. A fellevegősödést a tű (kifolyás) szöge is befolyásolja. A tapasztalat szerint a vizszintessel bezárt 30°-ig szinte mindig levegősödöt a leállítást követő 24 órán belül. Újraindítást követően nem volt elég nagy az olaj áramlása, hogy kidolgozza a levegőt a csőből. Ellenben 45°< szögnél nem jelentezett levegősödés több napi állást követően sem.
Cblacival volt már "szakmai egyeztetésem" ezügyben. Itt találsz infókat még: https://www.sportmotor.hu/albu... .
Egyébként pontosan milyen olajat használasz? (Ásványi/szintetikus, viszkozitás)
[#5585972] 2020. 01. 18. 10:40
Emil62
Sziasztok, tavaly többször beszéltünk a láncolajzóról, akkor gyártottam egyet, szerintem most eljutottam a végleges összeállításig, ha valakinek tudok segíteni, leírom a tapasztalataimat.
Az alap már tavasszal bekerült, egész szezonban használtam, ahogy írtátok is, az adagolással kellett állandóan játszani, ettől függetlenűl egész szezonban működött, a láncon nem kellett feszítenem. Egy akváriumi állítható tűszelep volt beépítve, de nagyon függött a hőmérséklettől a cseppek sűrűsége.Ősszel találtam egy debreceni, szintén motoros műszerészt, potom pénzért küldött egy elektronikus szabályzót, amit 5mp-20percig lehet pótméterrel állítani, akkor nyitja a mágnesszelepet 1-6mp-ig, ez is állítható,ezt egyszer kell beszabályozni, az a lényeg, hogy 1-2 cseppnél ne legyen több, ami egyszerre a láncra csöppen.Ezzel ki van védve, hogy melegben hígabb, vagy hidegben sűrűbb a láncolaj.Ha valaki ilyet barkácsolna a hosszú téli estéken, szívesen segítek, ha tudok.
[#5583798] 2020. 01. 08. 18:59
DaneszGS500
A képen direkt felhúztam hogy látszódjon a hézag.