Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a 23 as igen szep, kanyargos relative forgalommentes 2 oranyi ut, vetek kihagyni az autopalya miatt.
Károlyváros után a 23-ason mentek lefelé?
Nem mindenki. Mondjuk nekem a lejutás volt a cél. lehet, egyszer valami gyakorlottabb és ilyenben járatosabbakkal kéne lemennem. Avagy... nem mindenki, láttam azért ott másokat is.
Mindenki lemegy.
Hát én a gyári, még kibontatlan szerelőtasakkal indultam el.
Ja, hogy lementél a pályáról? Én tavaly a Bled-i út előtt gondolkodtam el hasonlón.
Aztán nem. Át kéne állítanom magamban a motorozásról szólót...
Karokat erdemes vinni. Meg szerszamokat.
ha nem lábon megyünk én még alu forrasztó szettet is viszek aztán ha odabassza valaki megcsinálom a deklit hogy lehessen még használni pár napot
lábon csak gyurma van ami a célnak megfelel, az elmúlt években foldoztunk már nem egy lyukat be vele
egy minimális kis plusz szerelő csomaggal szinte mindent meg lehet csinálni, nekem 3 db iskolás tolltartóban vannak a cuccok
Palyan motorral soha nem mentem Karlovacnal messzebb. Addig nem volt nagy osszeg. Utana meg buli.
Az már eleve problémás, hogy a lerobbant motort ide-oda cibálni, hogy a hétvégén ki hajlandó felárért dolgozni két hülye magyarnak.
igen-igen, erre kéne rákényszerítenem magam, minden tavasszal végigrángatni mindent. Ami visszatart, még soha egy motoromban nem kellett cserélni pont a kerékcsapágyat, igaz, "ekkorák" még nem voltak.
Én azon gondolkodom, hogy úriemberesen azt kéne, hogy utánfutóval leráncigálni a motort a tetthelyre. Most Gorican-tól Senj kihajtóig 3000 HUF kb. motorral, autóval két hete az emlékeim szerint 7 ezer alatt volt, utánfutóval legyen mondjuk 10 ezer. Vissza dettó, viszont annyi csomagot viszek, amennyit motorral soha, és ha két motort viszek le, akkor a költséget megfelezve, már közel a kettő.
Asszem sanyiek pont senjnel talaltak hegesztőt a kopasznak.
azért van a kerékcsapágy mert egy ismerős járt úgy hogy az erdőben szétesett neki igaz szart rá mindig, én azért nem vagyok ilyen trehány
aztán olyan kurva szerencséje volt hogy azon a hétvégén egy endúró verseny volt erdélyben és teli volt motorokkal a környék és adtak neki
de hallottam más helyről is hogy szétesett, mondjuk haver ténéréjében is szétesett egyszer, szóval ez lehet csak emberi trehányság
amúgy ha azon múlik hogy otthagyod a vasat vagy kicseréled a csapágyat akkor ki fogod cserélni a csapágyat
Erre gondoltam én is, elektromos hiba jöhet előjel nélkül, mechanikai is, de nem annyira jellemző, hogy előre ne lehessen hallani. Látni. Érezni.
Anno a narancsal elindultam csapattal olaszba, ljubljanaig palya, mert hosszu, haladni kell, de ismertek egy fasza szerpentint.
Az tenyleg fasza volt, egy jobbosig, a nagy mumus volt ott, (nagyon finom aszfaltszurke por, vastagon) siman bele dontve. Motor a susnyasban.
Kirangattuk, telok vissza egyenesbe, fejidom leszakadt, fekpedal felhajlott.
Az elso fekbol kiszakadt a tukor miatt mindket bilincstarto m6 os csavar. A lenti benzinkuton valahogy felhekkeltem a leszakadt tanktaskat, huzalkotegelovel a feket es usgyi haza.
Otthon mar nagyon nem volt jo.
Ini terepezik, ott nem kunszt egy megfáradt csapágyat összetörni. Országúton ez nem nagyon fordul elő (mármint hogy előjel nélkül).
Na, én pont nem szeretnék szerelni az autópályán. A kerékcsapágy azért gyanús, te tudsz valamit, mert miért pont kerékcsapágy?
Csapágyat amúgy sem tudnék kicserélni, műhelyben esetleg, de az út szélén tuti nem.
Tudom, van rá 1/100000-hez esély, hogy valami bekövetkezik, na, pont ettől félek. A legnagyobb baj, nincs kinek szóljak, aki utánfutós ember. És játszik a hülyeség is, odafelé nem nulláztam le a számlálót, úgy számoltam Senj-ig kibírja, de ha nem, akkor is 30 km-en keresztül lejt az út, úgy meg tuti. Aztán beértem a kijárat előtt abba 6500 méteres alagútba, mögöttem a sok hülye, oké, kifogy, átkapcsolom, de addig eltapos a sok tróger. Vissza Lucko-nál mellettem egy Golfban egy szipirtyó ült a szomszéd sávban, anyám életére esküszöm, úgy járt a feje mint az a a bólogatós kutya a hátsó ablakokban régen, valamik idegi eredetű problémája lehetett. És mögöttem érkezett be a fizetős kapukhoz.
Tudom, túlkomplikálom, megfogok így dögleni, de sajnos egyedül ülök a motoron, mást nem tudok tenni, csak nézelődés közben gondolkodom, ezek szerint hülyeségeken.

:-)
akkut lehet venni, most ne már 15 ezren múljon egy túra miatti idegeskedés
defektet meg lehet csinálni, az út mellett is (viszek egy összecsukható fűrészt amivel ágat tudok vágni felbakolni a motort)
a megelőzés szerintem nagyon fontos : pl én az első külföldi út előtt lecserélem az összes bowdent hogy még véletlen se szívjak a szakadással, viszek mindig egy garnitúra kerékcsapágyat előre-hátra, ha a lánc egy kicsit is kezd nyúlni hajítom lefelé stbstbstb
nekem a 30 éves motor is full patika volt műszakilag, még a 82-es cagivával is ( ami tudjuk hogy egy fos olasz) bátran mentem erdélybe
Én eddig 1000%-ig megbíztam a GS-ben (szerintem okkal), de azt hiszem bajban lennék, ha a mostani hiba pl. Erdély legtávolabbi csücskében történt volna - tök egyedül.
Neviccelj, a 97 es hulladek hondaval megjartam a fogarast, mariazellt,nockalmot.
Igen, ez egy 2004-es motor, 4000+ km-el vettem két éve, addig állt a gazda garázsában meg a boltban.
Nincs széthajtva, de a műanyagok, gumik akkor is 2004-esek. Az akku megint problémás, a defekt, stb. Tehát nem a motorban nincs bizodalom, nem a mérnökök munkájában, nem a gyárban, hanem az eltelt időben.
Akkor megette a fene. 2004-es.
Kacsaszalag, huzalkotegelo es gyurmaragaszto es minden mukodik.
Emberes taknyolaskor is lehet labon hazajonni, csak kibaszottul faj mondjuk fehervartol. Tapasztalat.

Ahogy Dodor mondja, tenyleg igaz.

http://youtu.be/BHvzJAFO2s8