Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Köszönöm!
Sajnos nem vágom annyira, esetleg képed nem lenne a szerviz manuált honnan tudnám letölteni??
Mikor megvettem volt rajta vagyis még mindig egy túra plexit ami túl közel lett rakva az óracsoport aljához, ahogyan nézem ki is dörzsölte :( remélem az anyagba nem csiszolt bele ezzel szeretnék valamit csinálni (fényezés vagy valami)
Az ülés alatt a "dealer mode" csatlakozoja. Annak segitsegevel olvashato ki a hibakod! Pontos leiras a szerviz manualban.
Mièrt akarod szetszedni a muszerfalat?
Milyen beavatkozas volt utljara?
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene.
Hogyan tudom az óracsoport alját leszedni??
Ma 3x dobott F1 hibát a kulcsot ki-be és mozgatva törlődőt. Mire kell számítanom??
Előre is Köszönöm!
Köszönöm!
Sziasztok!
Gyári légszűrőt itthonról hol lehet beszerezni?!
Sziasztok. Suzuki Gsx 750 inazumához keresnék 1 db hátsó teleszkopot. . Köszönöm a segítséget
Sziasztok!
Hátsó sárvédő toldatot szeretnék feltenni a gyári végre!
Esetleg tudnátok olyan helyet ahol rendelhető ilyen!?
Köszönöm!
Az enyém még 2004-es. De , hogy őszinte legyek , olyan keveset motoroztam
még vele , hogy lehet , hogy ez a hiba már akkor megvolt , amikor a kuplung
kapcsoló hibára rájöttünk , mert ugyanúgy FI jelzett akkor is .Azt hittem megoldódott.
Majd kiderül , most a hengeren levő “pair reed valve hose” kis lemezeket kitakarítottam,
mert elég koszos volt , még nincs próbálva , fejleményekről beszámolok.
Sajnos így fejböl nem tudom, az összes ilyen bontott cuccom otthon van, nem tudok utána nézni...
Arra viszont emlékszem, hogy a barátomnak a 2006-os motorja újkora óta kinlódott ilyesmi hibával...hiába vitte be a szervízbe már garanciális korától kezdve...majd 80 ezer volt benne mikor eladta, de soha nem derült fény a hiba okára...pedig hoztam neki is egy nagyon szuper komplett hidat, de végül nem lett beépítve, hogy teszteljük...
Valami történt ott 2004 -05 után szerintem. Ugye más lett a vezérlödoboz, kapott inmobilájzert, meg alkalmas lett OBD (onboard diagnostic)-ra is...
Nem tudom a tied mikori évjárat?
Azt már az előző hiba hajsza közben elvégeztem.Igaz nem most volt.
Szét lehet azt szedni valahogy ?
Sensort a tengely vegen nezted? Lehet beazott es rossz erteket kuld. Osszejelolod, leveszed, alkohollal kimosod.
Sziasztok !
Volt már valakinek C28 hibakódja, és sikerült -e megoldania?
Elvileg a másodlagos fojtószelep vezérlő motor hibáját jelzi.
Olvastam már minden fórumon róla , a legtöbb esettben nem az volt a gond , hanem kábelköteg stb.
Ezeket tudtom szerint elvégeztem . De lehet ,hogy nem mindent?
Nálam kézzel mozgatva a fojtószelepet gyújtás nélkül simán jár "szerintem".
Gyújtásra ráadva szépen mozog alaphelyzetbe.
Mindenesetre a hiba ugyanúgy jelentkezik kb. 10-15 perc motorozás után, utána leállítom ,
újraindítom /ilyenkor alapból resetel/ , de innentől kezdve pár 100 méter múlva újra előjön.
Valami tipp?
Ha sérülés mentes azt jelenti hogy nem volt törve, akkor az enyém is az. Bár még csak 112 ezer van benne, szóval alig futott.
A "kifogás mentes" az más történet, olyanok a szalonban vannak, 0km-el.
Hűűűű az enyémben mindjárt a duplája van!
Az enyém biztosan, a maga kis 20ezres futásteljesítményével...
3-4-nél azért kicsit több van.
Akkor az enyém (valószínű) benne van abban a 3-4 db-ban!
A tesztben szereplő motor konkrétan az enyém! Igaz, hogy a teszt idején még nem volt az, akkor Szfváron a Motorrage Rafi (motorosboltja van és ad-vesz motorokat) adta kölcsön a Totalbike-nek tesztre! Ez azért jó" mert általánosság, hogy ezek a tesztelő srácok segge hozzá van szokva a hiper-super vasakhoz, így jó véleményre egy ilyen 12 éve kifutott verdának nem sok esélye marad, ráadásul olyan minőségű fotókat is csináltak minden porcikájáról, hogy az összes GSX1400 tulaj azóta is ezen csámcsog, mindenki észrevesz rajta egy kis neki nem tetsző részletecskét, pld a fekete dekni, nem gyári csavarok, festett tank, stb... Ebben az a poén, hogy 2015 óta nézegetem ezeket a vasakat, azóta talán ha 3-4 db-ot láttam sérülés menteset, ami tényleg kifogástalan volt! Külföldit nem akartam venni, ez Magyarországi, végig tudtam követni a tulajokat és fel is hívtam őket, nagyobb gondja nem volt, úgyhogy megvettem! Pesze van rajta némi helyreállítani való, de már túl vagyok olyan 1500km-en, eddig tetszik! A héten kapja a nagyszervízt (magam csinálom) brembo fékbetét szett körbe, Motul 5100 10w50 motorolaj, szűrővel, gyári légszűrő, NGK CR8EK gyertyák, motul telóolaj, és fékolaj csere, valamint szétkapom a fékeket elemeire tisztítás végett! A futóművet már magamra állítottam, még az indexeket cserélem ki körben, aztán kész!
Emlékeim szerint minden évjáraton csak natur lakk volt a generátor meg a gyújtás deklin, de mint a szelepdekli oldalán is látható, idövel nagyon csúnyán megmarja a só, meg lepattog, így gondolom le lett fényezve...ahogy nézem a kuplung delivel együtt, mert inkább kicsit olyan tört-szatén árnyalatnak látszik az egyik képen, nem az a csillogó fényes fekete. Amúgy egypicit ezek a deklik igényesebbek az 1400-en, mint az öreg gsx-en ahol talán az egyik mélyhúzot-mélynyomott acél dekli.

Amúgy pont egy ilyen. a linken mutattott fejidomos GSX 1100 ES áll a 1400-es mellett csak kék -fehérben.
Nekem fura,hogy a gyújtás és a generátor dekni fekete! Ez gyári?!
Maradhattak volna ennél a dekni festésnél(feliratnál) inkább a sima alu helyett! http://moto.zombdrive.com/imag...
Milyen szép hütövédö van rajta...:)
Amúgy érdekes a
"Modelltörténet:
2001: év közben elindítják az európai forgalmazást

2003: módosítotanak a futómű beállításán és a világításon

2004: megjelenik a katalizátor, átdolgozták a benzinbetöltőt, áthelyezték az irányjelzőket

2005: kettő helyett egy darab kipufogó, módosított fékkar, immobilizer, új felső villahíd

2008: megjelenik egy utolsó, limitált kiadás, aztán emissziós okok miatt leállítják a gyártást"

Vannak benne olyan dolgok amiket nem hallottam nem tapasztalatam. Vagy olyan nagy volumenünek hangzik mint pl a módosítotanak a világításon...ami annyit tesz hogy a 2002 -ben meg én kapcsolhattam fel a világitást, 2003-ban meg már gyújtás bekapcsolásakor a világítás is felkapcsolodott.

"2004:megjelenik a katalizátor"- Azt hittem már az elsö szériától volt a kipufogókban szabályzatlan katalizátor..., de hogy hol helyezték át az irányjelzöket, azt tényleg nem értem...

Ennek a mondatnak nagyon örültem:

"de igazából egy nagyon izgalmas kompromisszum a 80-as évek klasszikus izommotorjai és a korának csúcsgépei között - az acél bölcsőváz, a lég-olaj hűtés, a kétoldali rugóstagok és úgy általában az összhatás a GSX1100E-re emlékeztet,"
Mivel egymás mellet áll a garázsba a két modell félelmetes az alkatrészek és megoldások közötti hasonlóság-azonosság. Az acél váznak még a csö keresztmetszete is megegyezik nem csak a struktúrája. Csak a z öreg gsx 1100 még böszmébbnek túnik rajta ülve.
https://totalbike.hu/tesztek/2019/05/08/hasznalt_suzuki_gsx1400/