Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végül új Nissin tárcsák lettek. Gondolkodtam a kínain, de nem voltam elég bátor.
Mivel van vagy 4-5 pár bontott féktárcsám tapasztalatból mondom, vegyél új EBC tárcsákat ha hosszútávon gondolkozol. (vagy ha bátor vagy kinai forrásból újat.)
Sziaszok!

Tud valaki tanácsot adni, hogy milyen első féktárcsákba érdemes beruházni? Az eredetiek már olyan állapotban vannak, hogy kénytelen vagyok lecserélni őket. Esetleg ha valakinek vannak használt, jó állapotban lévő tárcsái, az is érdekel.
Oké, föfékhenger, bocs a pontatlan fogalmazàsért.
Az a GSX-R guszta nagyon.
Meg a Yamahàk is....
Volt egy ETZ-250, idén törte totàlra a haver ( kifordult elé egy nö féktàvon belül)... az képviselte a Kelet-Német mocikat.
"Utànanézek a munkahengereknek."
Fő(nök)fékhengert keresel!!!;-DD A munkahengerek amik lent végzik a tárcsákon a munkát, de azok nem passzolnak az 1400-re.

Egy M72-es boxer nekem is gyűjti a port a garázsban! ;-D
Persze kell hogy legyen egy Magyar motor is: T5
Van két öreg Yamaha is...
A lényeg, hogyha lehet, két kipufogó dobja legyen! ;-D
Hmm. Utànanézek a munkahengereknek.A Suzuki gyüjtemény nem semmi lehet.Nàlam a "Gésa" mellett van egy 71-es Ural, egy veteràn Vespa, az asszony Scarabeoja meg a fiam Honda c50 Street Cub szörnyetege.A GSX 1200 mozgatja a fantàziàmat nagyon, nyers, karbis dög.Jo lehet vele .
Már vagy 7-8 éve vettem az angol ebay-an akkor még normális áron hozzá lehetett jutni a B-kin cuccokhoz, sőt még "alkudozni" is lehetett. Most már igen felkapott lett, sokak tesznek fel ilyet a túramotorjukra, amit lehet találni 80-100€ a fék, ha van, de kuplung sem sokkal olcsóbb. Viszont utána fémfékcsövet ehhez valót kell készíteni, mert más irányba áll a csatlakozás a kétféle főfékhengeren.

Ez az olajhómerő részemről elég nélkülözhető dolog...4 db Suzukim van, lég, vagy lég -olaj hűtéses mind. Egyiken sem tartottam szükségesnek...ennél még feleslegesebb az olajnyomásmerő...A gsxr 1100 topicban 1-2 hónapja írtam róla...utána is olvastam, hogy pl az 1100gsxr vagy 1200 Banditnál üzem melegen alapjárat közelében már ki sem mozdul a mutató, nincs referenciád, hogy mi a jö, mi a kevés...Ez a blokk egy 20 éves tradícióra épül, nem csúcstechnika, de nem kell benne 40 ekm-ként főtengelyt csapágyazni...

Az öreg GSX1100-el még a váz vonalvetése és szelvénykeresztmetszet is azonos...(akárcsak az ezzel hasonszőrű 1100-es Katanákkal)
Nos a menetek szàmolàsa nehézkes lenne, mert elég finom menetes, marad a tolomérö.Hallottam én is a hàtso progressziv rugorol de nem igazàn tudtam utànanézni a neten.
Viszont a fékekkel tetszik amit müveltél, én most tettem be elöre AP Racing betéteket, gyàri tàrcsàval és nem hittem el hogy ekkora különbség is lehet két betét között, nagyot fog és bekoptatàs utàn szépen lehet adagolni.Hogy sikerült a B-King cuccokat beujitani?
Fokozat kijelzön gondolkodtam de most inkàbb olaj-hömérö lesz, eddig a 3 perc jàratàs utàn 10-15 kilométer kimélös 2500 alatti gurulàs volt a proceduràm.A dob+teleszkop nekem az egyetlen dolog ami nem gyàri, a Yoshi is hangolhato, betett tompitoval szinte gyàri a hangja.Érzésre jobban is huz, gondolom az ellennyomàs miatt ha bent van a "sip".
Ugyan ehhez a modellhez még nem láttam, de van hátra is erősített vagy progresszív rugó, és töredéke az ára, mint a egy ilyen szettnek amit beújítottál. Nem sajnálom tőled, csak nézem, hogy azért egyformára "betekerni" a rugóelfeszítést mindkét oldalon... lehet számolgatni a meneteket, vagy hogy csinálod? Tolómerővel?

Èn sok éve cseréltem a fékcsöveket, meg vettem hozzá b-king főfékhengert, meg a kuplungnál is kicseréltem, az is b-king, hogy passzoljon. Sokat dob rajta AP -racing szinter betétetekkel, sokáig lehet nyúzni az Alpokban a hágókon, mire megforr a folyadék...(a b-kingnek radiális a főfékhengere, könnyebben lehet vele nagyot fékezni, nem szárad le a kezed idő előtt.)

Amúgy én elég konzervatív vagyok, igyekeztem a lehető legeredetibb állapotában megőrizni, így nagyon minimális, vagy kivülröl nem látható módosítások követtem csak el a motoron.
Szia Cimbi8!
Az Ebay-on rendeltem kb négy évvel ezelőtt. Amúgy Kínai. A gyárival sem volt gondom sőt egy ismerős használta tovább. Nekem ez négy évet ment minden gond nélkül és kétszer műszakiztam vele rendben. Amúgy a motor elkelt és a garázs pakolásnál találtam egy komplett négy a kettőbe rendszer leömlőit és a közösítőt a haslemezekkel.Ha valakit érdekel mert az övé gyűrött vagy átépítené és kell eladóak kompletten 100.000 Ft -ért.
Szegeden megtekinthetőek képek csatolta. Üdv: Pörge
Szia Pörge!

Az első féktárcsák milyen márkájúak? Meg vagy elégedve velük? Érezni valami különbséget az eredetihez képest? Lassan nekem is cserélnem kellene de nem tudom, milyen tárcsa mellett döntsek. Sokat segítene a véleményed.

Üdv.: Cimbi
Most egy pàr dolog ki lesz cserélve a téli pihenö alatt, bujom a forumokat, ötleteket keresek meg ilyenek.Meg ugye az idö is telik, a kapcsolokat is szét kellene boritani, irànyjelzö kapcsoloja makrancoskodik , nehezebben jàr,oldaltàmasz kapcsolo szivatott meg nemrég ( kilazult), Fémhàlos fékcsöveken ràgtam magam de az 1,4-esnek van olyan motorfékje hogy szerintem felesleges.De még mindig azt mondom hogy igy 6 év utàn is, ez a moci életem legjobb mocija.
Nos a szine miatt megvenni picit erös lenne szerintem.Nem vagyok éppen könnyü, ha a pàrom is a mocin van meg a dobozok, akkor màr csovàlta a fenekét a dràga rendesen.Muszàly tekergetni bàr beletelt kis idöbe mire megtalàltam a helyes pontokat.Az eleje is cserélve lett progressziv rugora meg az olaj is màs.Igy màr az én 110 kilom alatt is feszesebben mozog.Szerencsém volt a pàrral hàtul, egy XJR-1300-rol lettek leszedve ami 1500 kilométert futott.De megvan az eredeti pàr is.Most szezon végén fel lesz ujitva és megy aranytartaléknak.
Ès valóban oda-vissza tekergeted? Ennyire sz´ük keresztmetszet volt a hátsó lengéscsillapító pár? Vagy csak a színe miatt vetted meg? ;-D
Az eleje is módosítva lett?
Üdv. A gyàrihoz képest tàgabb tartomànyban lehet hangolni, a kétszemélyes turàzàstol a szoloban vadulàsig.Nekem bejött, meg szerencsém is volt vele.
Gondolom ez az ami "érdekesé" teszi. Az emlékezetünkben is jellemzően a spontán, váratlan események maradnak meg, nem az unalmas hétköznapok monoton rutinjai.
Jesszusatyaúristen! Ez nekem már uralhatatlan lenne...
Szia! Szép az a teló. Milyen az eredetihez képest?
A FI lámpa azért ég mert az átalakítás következtében lehet egy két szenzor "feleslegessé vált. Pl ha lekerült az injektorsor és helyette mondjuk kapott egy síktolattyús porlasztósor, akkor ott fojtó tengely érzékelők, a léptető-motor, vagy a légszűrőben a nyomás és hőmérséklet szenzorok ki lettek iktatva...
Nézem a müszereket és nem hiszek a szememnek.Meg az elején az eröböl egykerék....Nekem a jelenlegi teljesitmény is pont elég, néha sok.A piros làmpa az injektor lenne? Bocs az ékezetekért, svàjci klavim van.
És el is kèldte az üzenetemet a rendszer mig bejelentkeztem.Hurrà.
Lassan esnek a kilométerek a gépbe, még mindig 30000 alatt vagyok, de ugye van mellette màsik gép is rövidebb tàvra, meg az asszony 400-as Scaràjàt néha lenyulom.Tavaly szàntam el magam egy kisebb kiadàsra, ami a képen is làtszik. A teleszkop meg a Yoshi-szan.Pàr négykerekü user ràdöbbentett, kell az a hang amit meghall ha jövök.
Üdv egynégyesek.Rég nem forumoztam, gondoltam beugrok ide kicsit.
Sziasztok ! Holnap lesz GSX 1400 Balcsikerülő Balatonakarattyán 9 orakor Mol kútnál
Kihasználatlanság miatt eladó!
SUZUKI GSX 1400 naked túra.
A motor 2004 évi gyártású most júniusban lett ismét műszakizva jelenleg 45180 km van benne.
Garázsban tartott teljesen sérülés mentes,én 2009 -ben vettem a második tulajdonos vagyok.
Csak túrázásra használtam Erdély, Ausztria, Szlovákia, Szlovénia tehát csak hosszútávú meneteken.
A gyári állapottól ami eltér a lámpa az egy darab kerek helyett a képen látható kettős lámpát raktam rá megvan a gyári simán visszatehető és ahhoz is van egy plexim.
A kipufogók egyedi karbon dobok ,megvannak a gyári kipufogói is mind a kettő teljesen karc mentes soha nem dőlt el a motor még álló helyben sem.
A műszerek nem fekete alapúak azokat fehérre és piros háttér fényűre cseréltettem mint a képen is látható jobban néz ki és sokkal jobban látható este.
A hátsó kerék kapott egy Puig lánc védős sár védőt ami karbon festésű valamint egyes műanyag elemek szintén karbon festést kaptak.
A műszerek felett látható piros kijelző egy gipro sebesség fokozat kijelző.
Olaj hőmérséklet mérő sebbességtartó "tempómat",riasztó indítás gátlós, hűtő borító fémtakarólap és bukó gombák a blokkon és a kerekek tengely végein is.ezek a képeken részben láthatóak.
Ami nem látható még egy McCoii mikroszámítógéppel vezérelt erre a típusra kifejlesztett automatikus lánc olajozó rendszer amit kb 5000 km ként kell után tölteni és magától teszi a dolgát nincs lánc sprayzés tiszta és automatikus.
Valamint a túrák miatt az ülés lett átalakíttatva a Somoto-nál zselé betétes ülésre ami az utasnak is sokkal kényelmesebb mint a gyári vonal vezetésű.A motorhoz még tartozik egy Nonfangó hátsó közép doboz és egy pár nyeregtáska valamint egy tank táska.
A gyári kipufogókon és a gyári lámpán kívül még adok hozzá egy ledes fehér hátsó lámpát kettő hátsó láb tartó konzolt amit tartaléknak szereztem be baj esetére de nem volt rá szükség.plusz az egyes lámpához egy plexi.Valamint kettő ponyva ( egy eső egy garázsba való) kettő Abus lakat lánccal.
Mindezért most kérek egyben 1.250.000 Ft -ot azaz egymillió kettőszáz ötvenezret.
Garantálom az állapotát és a teljes motor és minden tartozék sérülés mentességét.
Egyszerűen nincs időm használni csak áll a garázsban a múlt évben is csak három alkalommal gurultam vele.
A motor Szeged megtekinthető. Érdeklődni: +36/30/5783568 számon
Köszönöm minden kedves ismerősőmnek ha megosztja!