Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HA elegge be lehet latni, akkor igen. :)

A Spurit annyira nem ismerem, hasznaltam 1-2 alkalommal, de sosem tarolom sokaig az uzemanyagot. Ha megis, akkor OMV-s premiummal teszem, 1:100 aranyban ketutemu motorolajjal kis plusz gyanant.
Persze az sem mindegy, hol lakik az ember - a magyar kutakon tankolt uzemanyag hatarozottan gyengebb minosegunek hat, ellenben a horvat INA 95-os tovabb elall es fel literrel kevesebb fogy belole szaz kilometeren.
... masreszrol orommel tolt el, hogy a spuri eleg jol ovja az uzemanyagrendszert a szar benzin ellenere, nem rohad a tank, nincs lerakodas, kicsapodas a rendszerben , pedig volt hogy egy evig be sem volt inditva , nem volt szinete 3-4 liter benzin se...ha meg nem az vedi, akkor csak szimplan jo a szerkezet, tarolasi kornyezet, vagy csak szerencsem van.
Lehet talàn megoldàs, hogy nyitott betoltonel nezni a fodrozodasat az uzemanyag szintnek?

Rezben azert volt egyszerubb a hibafeltaras, mert szivatott mar meg ez a regulator. Rosszul pattintottam vissza a klipszet egyik tura elott, aztan kilotte a nyomas. A motor szepen megàllt. Hiaba kèrtem az ADAC-t hogy csak hozzanak egy 20 literes kannat( tanklas utan par km-rel tortent es minden motor tankja tele volt) aztan a helyszinen megoldon a dolgot, de csak egy tagbaszakadt barmot kuldtek a trailerrel, aki elvitt az elso szervizik, akik mar zartak, es vegul vissza Munchenbe, ahol egy ora alatt rendetettem, es masnap folytattuk az utunk...
Mindig ezek a rohadek o-gyuruk vagy egyeb gumi alkatreszek... :)

Egy olasz motoron vakartuk a fejunket anno, hasonlo nyomashiany volt a baj. Ott a pumpa egysegen egy gumicso kototte ossze a nyomashatarolot a pumpa kimenetevel. Az osszekoto cso volt kilagyulva. Nyomas alatt az uzemanyag kitagitotta a csovet a szajanal es a kepzodott keruleti resen egyszeruen visszafujta a tankba a benzin egy reszet. Termeszetesen szetszerelve ebbol semmi sem latszott :)
Nem sokat hasznalom a motort…, de ez most rendesen megszivatott… csak fektisztitoval indult es jart. Gondoltam ezt ritka hasznalatot a spuri se tudja mar kordaban tartani es eldugultak biztos a befecskendezok. Igy azok atmosasaval inditottam. Az egyiknek volt szar a kepe…, de minden hiaba volt. Meg mindig nem indult. Akkor lett gyanus, hogy nincs nyomas a rendszerben, mikor a tank benzincsövet rosszul tettem fel, nem pattant be, megse lötte le…mivel a nyomas regulator tömitese elfaradt, igy nem volt eselye a pumpanak, hogy felepitse a rendszerben a nyomast. Lecsereltem a tömiteseket, most ujra bömböl, mint egy oroszlan! ;-)
Ha végeztél, szivesen olvasom, hogy mit találtál. Meg pár info a motorrol, pl évjárat, futásteljesítmény...
Köszönöm a válaszokat mind kettőtöknek! Akkor elkezdek kimérni! 😉
MInt írja, ez gyárilag be van löve, csak akkor kell tekergetni, ha a többi szezor érték ki van mérve, és a megadott értékek között van.
Az automata szivató funkcióját vagy 8-10 szenzor szabályozza. Ezek pl az olaj hömérsélet szenzor, levegö, nyomás / hömérséklet szenzor, és fojtó tengelyek szenzora. (utobbinál elsö körben van müszerfalon diagnosztika, ha self-diagnostik kábelek össze vannak kötve, mely csatija az ülés alatt az akku mellett van.
Ezek a linkkelt szerbizkönyvben a 4-fejezetben több 10 oldalon keresztül részletesen le vannak írva...
Lehet szenzor is, ahogy Blackiex irja..., de a befecskendezö hid tetején van egy állítócsavar. Bal oldalról látszik is. Azzal lehet állítani a szerviz manual szerint a hideginditási "alapjáratot". Le kell tölteni a szervizmanuált és lepepsenkenk követni a leirtakat.
pl:https://www.manualslib.com/man...
Ha injektoros, akkor esélyesen igen, de legalábbis benne van a pakliban. Hidegen az ECU vairiálja a fojtószelepet, hogy megemelje a fordulatszámot és hogy mennyire van épp nyitva, azt a fojtószelepállás-érzékelő potméterek jelentik le neki.
Ugyanakkor lehet olyan egyszerű dolog is, mint egy rossz kontakt. Meg kéne mutatni valakinek, aki műszerrel ki tudja mérni őket a manual alapján.
Sziasztok! Kérdéssel fordulok hozzátok! Indítást követően nincs alapjárat emelkedés(hideg motornál) folyamatosan tartani kell a gázt, amíg be nem melegszik! Mikor bemelegszik jó de hidegen befullad! Ezért valamelyik szenzor a felelős?
Köszönöm a segítséget! Az 1400 is ott vannak!
Azt hiszem a kipufogó leömlők alatt vannak. Banditon, légolajos Gixeren is ott van. Bandit hengerfejjel tudom illusztrálni, ha megfelel.
Sziasztok! Kérdésem az lenne, merre találom a gyertyák üregének a vízelvezető furatait! Előre is köszönöm!
Köszönöm.
(gondolkodtam rajta, hogy összedobok egy albumot róla pár képpel, meg néhány körmondattal, hogy miken mentünk együtt keresztül, de szerintem csak a magam szórakoztatásara lenne... talán majd 10- vagy 20 év múlva...)
Csatlakozom egy elismeréssel, és sztem 20 év múlva is ugyan így fog kinézni!
Ahogy elnézem, simán vissza is lehetne tolni. Szépen meg van vigyázva.
Ma napra pontosan 20 éve , hogy kigurították nekem 0 km-esen a szalonból.
Sziasztok!
Hátsó sárvédő toldatot keresnék!
Ha esetleg tudjátok,hogy hol lehet beszerezni meg köszönném az infót!
Nem az első GSX 1400 a szervizben, és valószínűleg nem is az utolsó. Ismét készen egy. 😊
Szia, ha még érdekes, megnéztem az enyémen (K5) , a menetirány szerinti jobb oldalon van a gumi ütköző, a kipufogó alján van egy kialakított rész, azon ütközik fel. A bal oldalon is van egy gumi, de alaphelyzetben az 1,5-2 cm-re van a lengővillától, nem ér hozzá. Annak csak az a szerepe, hogy ha nagyot rugózik a hátulja lefelé, akkor ne koccanjon a lengővilla a középállványhoz. (aluminium a vashoz) De nem szabadna állandóan összeérniük.

Ha neked ezek összekoccannak, akkor biztos hogy a jobb oldali gumi sincs már meg, először azt kéne pótolni. Az amit István megjelölt a rajzon.
Kép ròla?

Amugy egy vagy ket kipufogodobos kiadas?
Köszi szépen. A rajzodon vélhetően az csak egy gumi. Írja, hogy K3 és K4-hez. Most megnéztem újra, az enyém a túloldalon van, és a lekopott gumi alatt mégis van egy hatlapfejű csavar nagy alátéttel. Na, azt kell találnom. K5-höz.