Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ezt kérdeztem.
Ismered személyesen oszit?
Azt el tudom képzelni, hogy valaki dupla fiókkal van jelen az oldalon (mint Te is), de azt nem hogy valaki olyan hülye hogy egy idegennel közösen megoszt egy fiókot. Az egyik percben folyik a szájából a sz@r majd utána sárga feketézik és nekünk kellett volna eldönteni mikor ki ül a reg mögött.
Elmondom: mindig ugyanaz a nagypofájú ember volt aki élőben egy csendes ránézésre elnyomott srác.
Monyuk azé ehhez is kell egy ferdehajlam.....
Pont leszarom. Gábort ismerem személyesen ha kettő személyisége van az sem izgat. Akkor csak az egyikkel találkoztam eddig. 😆
Ismered személyesen oszit?
Akkor az egyik sűlthal te voltál aki ezt bevette 😂
Agyal egy gixin azóta is. Jó arc a srác, jól tereli a gépeit, de tényleg szeret trollkodni. Anno ketten használták a profilját.
Láttam egy sárga gsx r t egyből beugrott, hogy na a sárga fekete.... :D de akkor ezekszerint már nem kommentel
Na ja.
Aha.
Igen ez volt a kamu része. Meg volt olyan aki ezt be is vette....
Aze tegyuk hozza hogy ket ficko hasznalta ugyanazt a reget.Az egyik egy troll volt a masik meg oszi.
Köszöni jól van! Van egy hodda cbr 1000 dukáti piros, egy kawa túratehene, meg egy labanc erdőjárója. Vissza jönne csak nem tud. De van az oldalon is kép a motorjáról...
Oszi volt az egyik neve a 100-ból.
Hello! Régebben volt itt egy srác, "csak a sárga-fekete". Talán Ozzi-nak hívták de nem biztos. Rengeteg hozzászólása volt meg mindig viták is kialakultak a sárga gixer bűvkörében. Vele mi lett vagy nevet változtatott
Igen megtaláltam a kettőt, bár nálam már máshol volt. Most akkor majd korrigálom. Köszönöm
Nem kell Mickey, csak a gyári tömítés és kész. 10Nm-el kell meghúzi a csavarokat, és figyel oda, mert van két csavar ami speckó alátétes(A jelzésű).
Oké, köszönöm. Na neki is állok.
Nem kell, sőt szerintem inkább ellenjavallt. A pasztát némi rutinnal kell feltenni, ha már szükséges... a túl kevés ugye n tömít, ellenben a túl sok elzárhatja az olajjáratokat, ha leválik a perem belső oldalán a motorblokkban. Ha jót akarsz tenni, max. megáztathatod a tömítést egy kis motorolajban, hogy felpuhuljon, ezáltal konnyebben veszi fel a végleges formáját.
Az lenne még a kérdésem, hogy új tömítés mellé kell-e még plusz tömítőpasztát használnom az olajteknőnél? Hallottam már ezt is azt is. Gondolom, rosszat nem teszek vele, ha azt is megcsinálom, nem?
20 percet ment a funyiro motor 3000-es fordulaton. A hengerfejbe sarokcsiszoloval vagott res korul lecsiszolta es megerdesitette a srac az aluminiumot, igy kapott elegseges feluletet kapaszkodni. A resben pedig siman maga a megkemenyedett epoxi volt. A szurkes szine egyebkent onnan van, hogy finomra orolt acelt tartalmaz, magnessel lehet is hatni ra, ha pl. valami melyedesbe be kellene juttatni, egy magnessel megoldhato.
De most ezt tegyuk is felre, a lenyeg az, hogy egy ketkomponensu epoxigyantahoz kepest ez nem rossz.

Nem ebbol kell hengerfejet csinalni, persze. De ha buknek egyet es mondjuk elrepedne vagy kilyukadna a kuplungdeklim, ehhez nyulnek egybol - ha honapokig kell turnom a bontokat, amig megfizetheto vagy kelloen jo allapotu cseredarabot talalok, addig is jarhatok a bringaval.
Neked is azt tudom mondani, hogy ha látom, akkor elhiszem, hogy a videó erejéig működik.
Az átlátszó hengerfejes Simsonnal lement a tulaj az Adriára?

Igaz, ha úgy nézem, hogy ez egy olyan jó ragasztó, hogy a hengerfejet is megragasztja 50 ciklus erejéig, akkor azt mondom, hogy tényleg jó, ez még az eltörött kulcstartómat is megragasztja.
Azt láttam, hogy valamit felszerel a motorra. De azt is elhiszem, hogy kis ideig működik, de azt, hogy ezzel megoldja a repedést, azt már nem.
Eleve a repedésbe belekeni a rittyót, az mire, mihez köt?
Na jó, de a WD40-et mivel váltod ki? 😂
Úgy látom nekem is be kell szereznem ilyen ragasztót . Ezzel kitudom váltani majd a szigszalagot meg a gyorskötözőt 😆