Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak vagánykodik, hogy milyen cuccokat fog belepakolni a gépbe, hogy megfiatalítsa, és hogy csorogjon a nyálunk...de, ha komolyan gondolja az eladást, akkor nem adom neki a műszerfalat amiért 3 hónapja vagy talán több is, hogy túrom a apróhirdetéseket...;-D
Hát mikor újra TESCO tigris csíkos fényében ragyog , nehéz lesz elengedni !
Aha.
Már hogy a Taschié ?
Mire kész lesz nem lesz eladó.
Taschner mester ! Ezt a hibát már én is elkövettem , 1,5 évig bírtam , pedig hiány pótlásként vettem nagyrobógót / egy nagy szarkupac az összes kicsinek nagy , nagymotornak meg had ne mondjam micsoda /, ami csak tetézte a rossz döntést ! A mostani 1100-ast én is nagyon sajnálnám , de mindennek van ára , és ha valaki ezt kifizeti , még azon a héten veszek egy 1400-as ZZR-t ! Nem mintha annyit motoroznék , csak a tudat hogy van egy rendes vas a garázsban ! Emlékszem valamelyik vidiben kedvesen megjegyzed " szeretem , pedig háromszor már odabaszott " Jókat nevettem rajta , és a hangsúlyban bent volt az érzés ! ! Szóval én már tudom milyen lesz eladni a motorodat ! Vajon meddig bírod majd ?!
...megértelek ....de biztos ,hogy ez nehéz döntés.....
Remélem hétvégén már berreg :)
még egy más ... le lesz fényezve a gizim full gyári .. gyári minden mütyür rajta ... lesz hozá egy furot zsir bandit dugos gyürüs henger , lesz hozzá egy 18000 km es fötengely csapágyakal hajtokal komplet lesz hozzá egy komplet tuti válto és egy komlet tuti kuplung ezen kivűl tuti gyári első tárcsa pár .. és sorolhatnám hogy az elmult 15 évben menyi szart gyüjtötem hozzá össze .. kb két kenyeres kosár tele .. szoval .....

hogy ne legyen kisértés a gép sárkály meglovagolására ....eladó lesz ha kész lesz .. hülyéknek nem adom el .. .. de még ez nem biztos nagyon kurvára sajnálnám gizit
nem bántom ezt a motivát de az elmult években csak a fika zudul rájuk .. ezek a motor alkatrészek pedig a márko csapágyasra vágot motorjábol valok szerintem ..más LACI hivjál nyugotan a hülyeséget kérdezel le teszem !!!
Nem én vagyok...
Igen vagy egy fordulatszám tartomány, ahol erezhetően vibrál, de bal lábnál van egy kis "kar" azzal lehet állítani, hogy ne rezonáljon! :-D
Amúgy elöl gumiágyban van a blokk rögzítve a bölcsőknél.
Heló!

Eladó egy hasznlt K&N légszűrő 1100/750 W-hez.
iá: 5000 ft.
adatlapon elérhetőség.
Szia István :) az 1100 es-el kapcsolatban nekem 4000 nél meg alatta i s és felettei is csak ott kisebb mértékben de rezonál a motor... 4000 nél rendesenzsibbad a talpam :D ez az 1100 esnél normális? mivel a blokk nem gumibakkokkal van a vázhoz fogatva? hosszútávon eléggé zavaró :)
Sziasztok! Ezeket közületek hirdeti valaki?
Érdekelne belőle pár dolog.
http://www.kepesmotor.hu/-moto...
Szia Tasi!Ilyen GSX-R ügyben zavarhatlak privát?Tel.számod a régi?
Az a visszadurrogas igen jot tesz a szelepeknek:-)
Karbis gepeken aki feltesz sportdobot karburator utanallitas nelkul azt gyilkosnak titulalnam es kihivnam ra az FBIt,CIAt, TEKet egyszerre:-D
Persze be lehet azt kozel jol allitani, csak kb annyi ido hogy senki sem vallalja el (marmint aki valoban jol akarja kivitelezni)
Vissza kell rakni ra a gyari dobot az a legegyszerubb
köszöntem az eddigi sok segítséget !!! :)
Az elmélet jobban megy! ;-D
Megjött a műszerfal!
Megtanultad.......emelem kalapom
Most nagyjából a porlasztóknál elérted(visszaállítottad) a gyári konfigurációt. Ez a kályha. Innen lehet még dúsítani, ha úgy érzed, hogy még elfogy fent.

A nyitott rendszernek ez egy tulajdonsága, hogy a durrogást kevésbé nyomja el, vagy esetenként, még még jobban felerősíti. Ezeknél a porlasztóknál mindig van üzemanyag ellátás, még teljesen elzárt fojtószelep állásnál is, különben nem lenne alapjáratod. Motorféken az alapjárati rendszerböl kiszívott üzemanyag nem mindig éghető, így esetenként elégettlenül a kupiba távozik, és ott néha begyullad... Egyes térfogatú egyhengeres motorokon egy membránnal mozgatott dugattyú elzárja az alapjárati rendszert motorféken, pont az ilyen bizonytalan égés miatt. Ha ott az a kis membrán átszakad, akkor el kezd durrogni. A gyári rendszerben nehezebben tud visszaszívni levegőt, a nagyobb ellenállása miatt, nehezebben gyullad be a kipufogóban az üzemanyag, vagy csak egyszerűen ellátja a durrogás után hangtompító szerepét rendesen.
hello :) na végre volt időm összepakolni a motort .... a 130 as fúvókákkal jobban megy viszont a motorfékes visszadurrogás megint megvan de ezt betudom a nyitott pufónak :) bár lehet kellene még tűket is cserélnem :)
Arra figyelj, hogy ne legyen túlhúzva, most hogy imbusz kulcsnyílása van!
Sajnos csak jövőhéten lesz időm foglalkozni a blokkal ( hajtókarok már le húzva ) . Addig még ,olajálló o gyűrűt kell vennem .
10.9-es süllyesztett fejű imbusz csavart sikerült szereznem .
Kösz a jó tanácsokat . ;-)
Arra figyelj, hogy a DIN 7991 imbusz csavar feje egy picit magasabb, nehogy beleérjen valamibe. Onnan tudom, hogy volt gyártmány ahol ilyennel lett helyettesítve a kereszthornyos, de kilógott a süllyesztékböl.