Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bordó ezüst :)
Nincs annak sem baja...!
Ezekböl nem találsz már olyat aminek nem piszkálták a blokkját!
Mégis csak 9 éves vasakat nézegetsz..amiben a km is kétséges..
Szerintem vehetnél éppen fiatalabbat is nem sokkal drágábban...
Ja ha ELSŐ tulajtól vásárolsz,s valamit elhalgat vagy átver akár km-rel vagy töréssel kapcsolatban ..Arra felhivhatod a figyelmét,hogy jogilag ráfarag ha valami kokeszolás van....
Többi tulajnál ez már nem játszik...
Sok sikert..
Szeptember 16-18 Ausztria szerpentinezés, buli, fanta,
aki jön, augusztus 18-ig keresse Madigabit a szállás foglalás miatt.

1. Madigabiék
2. Fiveurbánék
3. Zorroék (csak rendbe jön a kezem addigra)
4. Robotosék
5. Andry
6.
Sziasztok
Eladó k5 hayabusa elemek(gyári) kompletten ezüst fekete színben SÉRÜLT! Csak egyben 25000ft A műanyagos szerint javítható, meg szerintem is. És van még egy vezérmű lánc feszítő is 16000km futott de nem ez volt a baj hogy cseréltem. Az ára 14000ft.
Érd: 70-542-9308 Pécs.
Csak átvizsgálták,nem ott vette
A red baronnál csak átvizsgálták vagy ott is vette? mert nem mindegy. zuzott motorokat hoznak be és sérülésmentesre javitják
Erről mi a véleményetek?



http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_g
sx_1300_r_hayabusa-4742677
Milyen szinű volt a moci? Nehogy azt vegyem meg:)
a Motoradban értenek hozzá! Amatőrök tábora! Három hétig tesztelték a motorom megkérték az árát és szarabbul kaptam vissza mint ahogy oda vittem. Persze azt mondták kész tökéletesen működik!
Ja bocs, 2003-as modellévtől 32 bites az ECU, állítólag erőteljesebb is az alsóbb fordulatokon. Biztos van még néhány különbség, de ez a leglényegesebb az arany villa, arany fékek, fekete tengelybefogók meg a rozsdamentes anyagból készült összekötőcsövek a kipufogón alkalmazása mellett
A segédváz cserélhető csak csavarozva van! Motorradban azt mondták ez nem számít !
nekem 2002 es volt..
53000km nél adtam el baja nem volt...teljesen jól müködött..
Csak blokkcserélt volt ami persze sosem hagyott nyugodni...tehát a váltóban volt 53ekm a blokkban ki tudja(nem ezért adtam el)....A gyári blokkba 43000 nél leszakadt a hajtókar...Ami teljességgel érthetetlen volt...A régi forumozok itt ismerhetikik is a motort...
a váltója teljesen precizen müködött,sosem sikerült melléváltani meg ilyesmi..
Nekem k5-ös közeledik az 50e hez ,de váltoprobléma sosem volt sőt semmilyen. Vezláncot cseréltem +a banánt meg a rezgéscsillapitót azt ámen. Ja meg anno kinyult a dudám
Mit és mikor módosítottak az Ecu-n? Egyáltalán mi a különbség az évjáratok között?
Tiszteletem a Hölgyeknek és az Uraknak!
Jelzem,hogy:
Visszatértem!
én is a 2002 utáni modellt venném, aminek már arany színű a villája meg a féknyergei, mert ebben van a legmodernebb ECU...
Jó mindegyik, talán annyi hogy a 99-00 nem dobozolható, az alu segédváz miatt.
A 99-es is jó!
A 2003-as sem rossz....de miért is jobb 2004-től?
2004-től venném
Szerintetek a2002-es évjárat milyen volt?Mit érdemes megnézni rajta?
Sziasztok!
Nekem K4-es Busám van közel 40e kilométerrel és én sem érzem mindig 100%-osnak a váltót, néha találok két fokozat között egy harmadikat és lehetne finomabb is a váltás rajta, bár sokat javított rajta, hogy a kuplungkart 3-ról 2-esre állítottam! De lehet más motoron sem jobb, csak nincs viszonyítási alapom.
Hátha valakit érdekel!

Eladó a képen látható MIO C-320 as GPS.

Új akkumulátorral!

Nagyon szép megkímélt állapotban van,karcmentes!

Minden tartozéka megvan+rajta van a IGO-PRIMO térkép szoftver!

Ár:15.000FT
Tel:06-30-9446636
Sziasztok
Nekem 2005 busám volt 25000km-rel adtam el de a váltója nagyon finom volt. Még az xx-nek sem volt ilyen jó váltója, pedig annak első gazdája voltam, új moci volt. És nem használtam ultra szuper olajat(Q8 10w50). Vagy szerencsém volt?