Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, simán ejtőtartály megoldással hagyd.
Kössem be a karbiba az ac-t és indítsak rá? ha folyik akkor nem zár a tűszelep mi?
Mennyire kellene ennek be tekerve lennie? lehet h a szerelő eltekergette és baszott összejelölni mielőtt hozzányúlt. Ha betekerem ennyit kellene kitekernem h "jó" legyen? vagy ez mocifüggő?
Dunaújvárosban vettem, első forgalomba helyezése 1998. Egy ~45 év körüli úr volt a gazdája, alapvetően túrára használta és nagyon ritkán.

Amikor elmentem megnézni a vasat egy vödör csavarra számítottam. Barátaimmal néztük ők is "hüledeztek", hogy szerintük is egyben van. ECU problémái voltak, néha indítózás közben nem adott szikrát. Bontóból került bele egy új azóta hibátlanul indul/jár -t egészen tegnap reggelig, de ezt már olvashattátok. :) Na de szóval mentem vele egy teszt kört, nekem ez az első nagy motorom. Előtte egy 100-as honda lead-el jártam.

A vasat a próbától számított egy héten belül meg is vettem, mert beleszerettem. Vannak hiányosságok, és problémák, de ezeket a kornak és az árnak betudom. 330'000 HUF -ot fizettem ki a motorért, szerelő készítette fel eladásra, nem mondom hogy 100%-osan de jó pár dolgot megnézett. Én találtam még hiányosságokat, de ezeket felhasználtam az árnál.

Szóval nagy a szerelem és remélem tavaszra tökéletesen helyrerázódik a kis RF, amit DR-Z-s barátok "Bálnának" hívnak csak.

üdv
Márk
Majd képeket is lécci!
Hali!Honnan vetted és milyen (kép)?
Kitöltöm máris elnézést, csak most regisztráltam. Feltétlenül japán lesz :)
Igen azt a gyertyát, DE arra figyelj ha tudsz, hogy ne a francia hanem a japán legyen!

Adatlapod lécci tölcsed ki korrektül!
https://www.facebook.com/29970...

Ilyet csináljál, és ha nem változik a benzinszinted akkor jók a tűszelepek.
Hejho!

Nálam is megjelent a három hengerezés, de nem csak hidegen, melegen is. Az egyes henger konkrétan nem megy. Mindjárt szétkapom valószínűleg gyertya lehet.

Két hónapja vásároltam a vasat, 94-es lehetnek vele szarságok, nem vagyok biztos az előd tulajdonos gondosságában. Kíváncsi leszek milyen gyertya van benne, előfordulhat hogy még csak nem is az előírt. Amúgy ~950 kilométert hibátlanul rotyogtam vele, kb 1 hónapja tettem le, és most hogy 15°C volt tegnap mentem vele egy kört és tapasztaltam hogy nem jár az egyes henger.

NGK CR8EK-t tudjátok ajánlani? Mert akkor bevásárolok belőle. :)

Piszok disznó! :D
üdv
Pont fordítva, sima jobb menetes csavarorsó amivel a pillangószelepsort támasztod alá.
Jobbra (óra járásával megegyezően) tekerve megemeled az ütközőt(gázt adsz)
balra tekerve elveszed.
Sokat ne tekerjél rajt mert túlnyitod a pillangószelepeket!
Gázkarral minimális gázon tartással ugyan az, de most nem kell a gáz mert akkor meg a + levegő miatt hal meg.
Ha sikerülne elindítani és felmelegíteni rendesen, akkor lesz csak értelme tekergetni.
Nem tolja vissza, simán leállnak a hengerek.
Úgy hallani mintha elindulna talán 3 hengered, és szép lassan megfulladnának sorban.
Gyertyák nélkül fuss egy kört vele abban a fokozatban amelyiken el tudod tolni lendületesen!
Gyertyákat gázon szárítsd meg és új próba.
Ha 3 gyertyád volt lucskos akkor nem kicsi bajok lehetnek, ha van tartalék gyertyasorod (amit kivettél cserénél) ami működött akkor azzal is tegyél próbát. Ez még akár gyertyahiba is lehet.
Ha tudnál rajt kompressziót mérni az lenne a leg célravezetőbb,
azzal ki is tudnátok szűrni, hogy hengerkopás miatt nincs ha nincs vagy szelepek miatt.
Nono! A tűszelep ha nem működik jól nem feltétlen ömlik a túlfolyón a benzin! Én az RF-el meg jártam 40km ki akadt tűszelepepe hogy a túlfolyón folyt a cucc. Csap el zár mentem dadogott ki nyitottam. így jöttem haza.

Itt nem meg neked valamelyik henger. Az úszó szint mivel nem bontottad meg és ment előtte szerintem kizárható dolog.
Karburátor: link

Az én olvasatomba videódat nézve hamar vissza toltad a szívatót. Várd meg amíg fel pörög 3-4e ig ugyan is akkor éled fel mind a négy henger. persze hogy le állt. Ha magához tért mind a négy henger és veszi a gázadásra a lapot akkor alapjáratot nézd meg 1250 -en meleg motornál meg kellene tartania ha magasabb az alapjárat amit bír akkor viszont karbi gondok vannak.
Szerintem karbi gondod van a videóból ítélve! Szívatóval indítsd be és hagy rajta amíg fel nem pörög. ha nem pörög fel max 1perc körül akkor karbi.
en gazegovel egettem ki mindig a gyertyakat addig meg az alatet piros nem lett kicsit hult visszaraktam szivato nelkul elindult persze nem minden henger.

mostmar nem kell neznem hany henger megy.
hat hogy merre kell tekerni felfele azt en mar nem tudom hala istennek tobb mint 1eve nincs meg a motor.
Ami bal oldalon a csap alatt van azzal a tekerőkével kell játszani?
Ha óra járásával megegyezően tekerem akkor elfojtom? és ha kitekerem akkor megemelem vagy pont fordítva. Én is gondoltam rá h a szerelő eltekergette és baszott visszatekerni úgy ahogy volt.
Az is igaz h akkor a túlfolyón folyna kifelé a benya úgyh remélem igazad van és akkor csak ennyi h megfullad a sok benyától.
Szerintem nem a tuszelep nem zar el mert akkor a karbi tulfolyojan is omlene a benya.szintekkel lehet a baj hogy tul sokat kap.viszont ha nem porgott fel az a szivato miatt volt mivel megfolytottad anyaggal.probalj inditozni szivato nelkul feltekert alapjarattal.
Szerintem sem tudom elkerülni úgyh valószínű hogy lekell vennem és szétbontani vagy lehet h kocogtatom indítás közbe a karbisort hátha a tűszelep helyreugrik... ha nem akkor sajna tényleg szétkapom.
Szerintem ömlik bele a benzin. elképzelhető, hogy a tűszelepek nem zárnak rendesen.
Nem úszod meg, hogy a karbisort levedd, és megcsináld.
úgy látszik nem engedi a videó tallózását
Sikerült életet lehelni bele! Viszont nem túl nagy az öröm...
Hőlégfúvóval melegítettem a hengereket a gyertyákat. Összeraktam mindent, féktisztítóval befújtam és egyből beindult viszont nem sokáig járt. Fullrahúzott szivatóval sem ment 2000 felé a fordulat.
2x sikerült beindítanom mire eszembe jutott h inkább felveszem videóra hátha tudtok valamit mondani. Úgyh ez a 3. indítás amit láttok.
4x re már nem akart beindulni. Szétkaptam utána már tiszta benya volt 3 gyertya kivéve a /szemből/ jobb szélső. Most megint szétkapva hagytam száradni aztán majd legközelebb hétfőn tudok vele foglalkozni sajna...
Üdv!Az enyém már szeptemberben nem akart elindulni annak ellenére hogy nyáron motoroztam vele még megvolt.Ugyan ezt játszotta.Hiába volt a karbi felújítás hiba volt a hengerfej felújítás nem volt már benne kompresszió és egyszerűen nem akart indulni.Csak próbálkozz hátha jó lesz de egy hét múlva ugyan ezt fogja csinálni!

A féktisztítóval meg a hidegíndítóval óvatosan mert nekem sikerűlt felgyújtanom a légszűrőt vele!