Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam is 100 volt a fényezés, eredeti matrica szettről nem is álmodtam meg nem is tudtam beszerezni, elég volt az eredeti "DOHC 16 straight intake" gumis érzésű matricát megtalálni ebayen.
Az oldalán lévő fekete csíkot már nem találtam eredetit, oda vágattam matricát.
Elég sokat keresgéltem míg meglett a gyári sárga szín. A váz gyárilag valami sötétszürke volt, amiről nem sok infót találtam,így valami feketét kértem a porfestésre, de kaptam valami grafitszürkét, és véletlen kb a gyári szín lett végül így .
Egy kis csalás van benne, mert az oldalsó idom aljának feketének kéne lenni, de ezzel nem szórakoztam és csak a hasán lévő idom lett teli fekete, ráadásul ide mattot kértem.
Ráadásul az egész nem stimmel évjáratra (96-tól volt talán sárga), de szerintem ez a legjobb színkombó az RF-ből
az én gyári színem a 19A lenne . most a 4 rács az ....
Ja mindezt úgy hogy nem én dobom el a masinát. Komolyan ha egyszer magamnak okoznám a kiadást egész máshogy látnám a dolgokat.
Nekem ne mond :D Amióta nálam van harmadszorra készül el valamelyik oldala. :D
Na ha cask festeni kell. de itt ott kéne némi müa javítás... szóval avval talán több. de nem katasztrófális a dolog. Motort már több mint valószínű hogy mindkét oldalán fektették. nem is passzolnak tökéletesen a mü elemek olalt a vázhoz
Én is inkább tankolom azt a lét.
Ez oké... de számolj úgy hogy kb 100 rugóból lefényezik az egész motort, Szépre. Kb 15-20 az eredeti matrica szett. Nyilván neked ha nem volt ingered arra hogy hibátlan legyen jobban megérte a tankolás. :D
festésről...
Mikor vettem akkor sem volt már karcmentes , s gondoltam megcsinálom vagy csináltatom. de aztán kiderült miután vettem gyári piros festéket hogy ami a motoron van az nem eredeti piros... 4 rácsot megfújtam vele és hát van eltérés még ha nem is sok de van. így hát most nem bántom mert inkább benyára meg egyébre költöm el az a 100 ezret amibe a festés lenne ...
Tehát vagy gyárira kéne átfújni mindent - még a vázat is - vagy eltalálni az a pirosat amit ráraktak... mivel nincs kódom hozzá most ez kérdéses lenne...bár gondolom valami lenne hozzá de ki mondaná meg.
Így van szerintem is.
Hát a színe az nem eredeti volt de a matricákat mindent le gyártattam mint az eredetin. Nem volt olcsó, de nagyon szerettem. Másig meg hogy azt mindenki tudja, hogy ez közel 20 éves motor biztos ereeti fényezés lesz.

De meg mondom őszintén a VFR-en is gondolkozok, hogy egy egyedi dukot fog kapni. Szerintem emeli az értékét. Nyilván a befektet munkádat és pénzedet soha nem fogja vissza hozni. De a csillogó szemek és elismerések jól esnek meg amikor mész vele akkor sokkal közelebbinek érzi az ember a motorját. De ezt lehet hogy csak én gondolom így.
Ja persze, viszont az RF-et annyira kevés ember ismeri akkor amikor megveszi, hogy szerintem az többet jelent ha egy SZÉP állapotot lát, mint sem az hogy egy csúnyát de cserébe eredeti fényezést. :D
Tehát nem azt mondom ha nem gyári fényezést kap egy gép , akkor nem lesz szép vagy csodálatos, de olyankor azért megkaphatja az ember, esetleg eladásnál , ez nem eredeti és stb vonzatokat.
Nezd meg kepeimet. :) az nem eredeti volt de körbe allták. Sajnálom is kicsit. Soha nem lesz olyan vagány motorom.
Hát igen amikor meglátok egy eredeti sötétkékes feketés lila csíkos RF-et megdobban a szívem aztán rájövök hogy a fekete metál fehér csíkkal mégis csak szebb. :D
nekem oldal kopoltyukat kell beszereznem bal oldalár , fényezés marad téli leállásra. Tudom lehet , hogy kissé gyarló dolog ha valami nem az eredeti gyári fényezésnek megfelelő színt vagy festéket kap, de egyenlőre még azt sem tuddtam eldőnteni milyen szín legyen . Természetessen sőtét tonús csak azón belül fekete vagy nagyon mély majdnem fekete kék, gyöngyházas, vagy metál de abúl melyik stb , télre csak megálmodom .
érdeklödj utána a restore, adaléknak és olajcserénél használatos motor tisztitó szernek, Hogy a motorhoz jó e, elvileg jónak kellene lennije, Nálam az autonál bevált. Motornál nálam is lassan olaj csere lesz , mert mikor megvettem cseréltem , de már 4000 km belement.
Úton vannak a dolgok, utána meg fényezni kell. Tegnap megjött a V idom, ami a két oldal idomot fogja össze, jövőhéten érkezik Letsgo kollégától - köszönöm, örök hálám - a jobb oldala és takaró elemek, utána a jobb felső plexi fogó és takaró idom is érkezik, tegnap megcsinálták a Bal oldalával a műanyagos melókat ha szerencsénk van ott megússzuk a fényezést, de ott is eltört a kis tartó pöcök. Húh hát 22 év hosszú idő, minden műanyag elem olyan rideg és ezer javítás után olyan fos hogy szóhoz sem jutok. Jobban járt volna a Suzuki ha acél kasznit tesz a motorra komolyan mondom.

Szóval fényezés, javítás, olajcsere is közeledik mert ups belepattant a motorba 3 ezer kilométer mint a pinty. És megígértem hogy lecserélem időben, mert az előző tulajdonosnál 3-4 évig állt a motor valószínűleg egy olaj töltettel. NKH oldalán is lekérdeztük a motort, valóban 4-500km került bele 4 év alatt, és olyan koszos, lerakódásos, fekete mindenhol belül a blokk, hogy az szégyen. Szóval most kicsit sűrűbbre veszem a periódusokat.
még nem síkerült ólcson elemeket szerezned ?
:D Mennék.... de már a második ilyet mondom le átmeneti naked RF miatt, bár többen dicsérik hogy szép ez így is, de azért reális maradok és ellenállok. :D
Sziasztok! Ha valaki úgy gondolja, hogy ráér hétvégén és motoros találkozóra menne.
Én ott leszek ;)
Az már fél siker...:)))
:D hehe valószínűleg úgy van ahogy leírta, viszont a kuplung csúszása meg fog szűnni.
Nem vigasztaltál meg, de legalább tudom mire számíthatok, köszi! :)))
Kipróbáltam a motorfék- hátsófék kombót, és igen hallom a zörgést. Van lamella, meg rugószettem, kicseréltetem, hátha megoldódik, de attól tartok, hogy a K.István által leírtak fedik a valóságot...:)))