Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ilyen nekem is valszeg neked is ez van..

https://www.totalparts.nl/pict...
remélhetőleg nem hagyták ki a gépből a 2 rúd közül a golyót :)
Igen.Olyan mintha folyamatosan fogna valamennyire,nem emel ki rendesen.94-es évjárat.
most akkor ha 1 be van viszi a gépet ? ha kopott a lamella akkor épp nem akarná vinni mert elcsúszik. de az is lehet hogy a kuplung szarul lett összerakva (ha valaki piszkálta)...esetleg beszorult a tűgörgős csapágya de ez elég ritka eset... mert olaj van ott rendesen. kuplungból van 2 féle
Kb 95 év végéig volt a csavaros féle , utána meg a zéger gyűrűs. csavarost én simán levettem semmi nagy spéci cucc nélkül.
Olajcsere után is maradt a hiba és a kuplung is le lett légtelenítva.A lamellák okozhatják ezt a problémát? 50000km van a vasban de még a gyáriak a lamellák
Üdv...
900 as hidraulikus mozgatású szóval ott nem szokott gond lenni de ez nem biztosíték sosem.
Lehet ott is gond de lehet "csak" sűrű az olaj :) na meg ha nagyon lógna a kuplung akkor is lehet ilyen , de általában ha a motort is viszi akkor inkább nem emel ki rendesen. van elég folyadék a rendszerben ? ha túl puha a kuplung kar akkor lehet hogy levegős és nem emel ki jól
Szia Mindenki!Rf 900-am van és az a bajom hogy egyesbe elindulok majd behúzom a kuplungot akkor tartja az alapjárati sebességet és nem lassul csak ha fékezem.Mintha akkor is fogna a kuplung valamennyire ha be van húzva.Az egyest is elég hangosan veszi.Ha felmelegszik a motor akkor még jobban érezhető ez a hiba.Mi lehet a gond?A kuplungot még nem szedtem szét,kell hozzá valami speckó szerszám vagy különleges szakértelem?Előre is köszi!
használj 5DV1 es tűket mint mindenki más a 900 asokban :) BP vettem simán őket 4000 / db asszem fejből....
Nem értem, hogy miért ragaszkodsz a szerelőddel együtt ehhez a fojtott változathoz, főleg, hogy aztán meg dyno szettet tennél bele. A képen láthatod, hogy komplett a szett tűkkel, kehelycsövekkel, fúvókákkal...és nem is zsákba macska, mivel nem kopott cuccról van szó. Simán el fogja látna a motort normális üzemanyag-keverékkel, csak érteni kell hozzá.
Az hogy esetleg a vez tengely nem olyan hegyes, csak annyi tesz, hogy nem jön ki a max teljesítmény, mint egy teljesen nyitott blokknál. A 1200-es banditok is a laposabb veztengellyel, de picit nagyobb főfúvókákkal, egyből 20%-al többet tudnak nyomatékban, meg nyilván ez miatt teljesítményben is.
Söt a nyitott porlasztós motorok jellemzően nem csak jobban mennek, de fogyasztásuk is mérsékeltebb.
Amúgy ha a szerelőd ezzel nincs képben, akkor nem biztos, hogy vele kéne csináltatni, meg nem biztos, hogy egy dyno cuccost be tudna állítani...persze lehet tévedek, és ö az ország legjobb szerelője.
Ajánlom, rágd meg ezt a témát még egyszer, hogy mit is szeretnél akkor most.
Képed nincs?
Taschnernél láttam valamelyik videóján. Csinálta vagy csináltatta.
https://www.facebook.com/Tasch...

Gondolod hatalmas eltérés van az EU modellekéhez képest?
Kezdem feladni... a dynojet valószínű csak usa modelekhez jó, a kehelycső más az usa modelbe, amit a dynojet kit nem is tartalmaz. Szóval nincs tű :((((
El van kopva, körbe látható h megkopott, szerelő mondta cserélni kell a hüvellyel együtt. Sajnos a tűt nem tudom beszerezni ezért a szenvedés. Hol lehet legyártatni???
Mi baja a síbertűknek?
Minta alapján le tudják gyártani.
Esetleg valakinek van tapasztalata a dynojet-ről? Ezzel ki lehetne váltani ezt a jet needle részt? Nem tudom mit tartalmaz ez és hogy minden modelhez jó?
http://www.ebay.com/itm/Suzuki...
A különböző modellekben van amik nem ugynazok az alkatrészek, ilyen a jet needle is. Az E39-be 5DFT12-3 kell ami a schubertű felső részére van írva.
Nekem ez a 36 mm-es RF porlasztóm van...
https://www.sportmotor.hu/foto...
Itt célszerű lehet kérdezősködni, akár mailben, válaszolnak: http://nrp-carbs.co.uk/ Sok mikunis cuccuk van, pl csúszkák amik amúgy is kopnak rendesen
MSP-nél nincs, ott is csak érdeklődni lehet. https://www.motorcyclesparepar...

Nem tudom hogy ez az E39-es osztrák változat miben más mint az átlag 900-as. Ha más nincs akkor át lehet építeni valami átlagos 900as változatra, csak az is pénz meg jó sok katalógus bújás, és munka.
Köszi, de más karbi nem jó, mert csak ez a tipusú alkatrész jó hozzá, és 31E8 E39 karbi nagyon ritka, még nem is láttam. A használt meg sajnos lutri, éppen azért kell mert kopott és használtat nem vennék. Szerintetek más fúvókatű is jó lehet? De melyik? :)
Találni ebayen pár dolgot hozzá, de nem pontosan ugyan ilyet. Ami nekem a fejemben megfordult, hogy lehet olcsóbban jössz ki ha vásárolsz bontóból/netről egy 900ról leesett karbi sort, és akkor van csere alkatrészed.

Ez nem a gyári cikkszámon lévő alkatrész, de a semminél lehet többet ér:
http://www.ebay.com/itm/Dynoje...
Igen, a gyári cikkszáma: 13383-31E30 (5DFT 12-3RD)
Utángyártottba se találtam sehol. Mikuni katalógusba se láttam ilyet. Tiszta szivás :(((((
(azért linkeltem be hogy lássuk mit keresünk :D )
Sziasztok!
Sos segitségre lenne szükségem, sajnos meg vagyok lőve, mert nem találok sehol fúvókatűt, needle jet: 13383-31E30 (5dft 12-3). Az RF900RS2 E39 model, amibe ez kell. Azt mondják már nem gyártják és más megoldást nem kaptam.
Tud esetleg Vki segiteni???
:D hát figyelj én megvettem bele méregdrágán ebayről és az első három tankolásnál nagyon faszán előre szólt, majd utána felvillant és már fuldokolt, azóta meg nem vártam meg amíg jelez, mert tankoltam.
Na, hogy valami elromoljon nálam is: Ma úgy néz ki hogy feladta az üzemanyag szintjelző a harcot. Gyanúsan nem világít amikor már kéne neki, meg hiába döntöttem meg, akkor se villant fel, tankoláskor meg belement ma olyan 13.5 liter. Holnap szétszedem a csatlakozóig és megnézem mi van. A kábele az ép volt még télen, meg egy kis szilikonnal volt még törésgátló is csinálva neki...

Ha nem találok értelmeset ebayen akkor marad az, hogy szétszedem és kicserélem a termisztort benne.
Addig marad a km számláló meg a tartalék ha fullákol