Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok rmx250 j113 motorkódu motorba keresek power szelepet és távtartó gyűrűt lásd kép.
érdemes ebből bontottat beszerelni?
Ellenőrzés gyanánt kivettem a blokkot ez fogadott ,1.kép
2. képen lévő alkatrészeket keresem. Gyárit találtam 40sokezerért
sziasztok! Valaki próbált már 95ös rm re újjab hátsó sárvédőt tenni? ((pl 96+)kérdem mennyire kell faragni) vagy esetleg valakinek lenne e elfekvőbe hozzávaló sárvédő?
Sziasztok !

Van egy eladó vadonat új Prox hajtókar szettem,eladtam a motort és rám maradt.2005-ös Rm 250-be vettem,de több évjárathoz is jó.29000 Ft.
minden motor "az", csak mindegyiknek más az üzemórában előírt alkatrész csere intervalluma.
Egy RM-ben sűrűbben kell cserélgetni egyes dolgokat üzemóra szerint, mint RMX ben.
nem ismerem ezt a 2 csatornás változatot, így nem tudom megmondani meddig nyit
Van a youtuben több videó nézz szét.
pl: http://youtu.be/N36TNNU9VLc

https://www.youtube.com/result...
Sziasztok! A Suzuki rmx250 üzemórás? Még nem volt suzukim és nem vagyok nagyon jártas az Rm széria terén.
Köszönöm a gyors reakciót, és a szelep egészen a kipufogó nyilas felső sikjaig kell nyisson?
Lejön a henger, ha bent a blokk, csak macerás úgy, főleg visszarakni.
Az első ablak, hogy ki tudd venni a szelepeket, csak akkor jön le ha legalább a henger kint,
Nem normális a power mozgás jelenséged, ott valami nagy kopás/turpiszság van, vedd szét nézd át, egy rúd mozgatja az egészet, együtt kéne mennie,
A műanyag patentod is KO, annak nem szabad kipattania onnan, igazából nem ott kéne szétvenni, mikor leveszik a hengert, hanem az első prüciből kell kiakasztani a rudat.

http://www.bike-parts-suz.com/...
Inkább úgy helyesbítek ,hogy ha az emelőkart lefogom a gyujtás oldali szelep el tud mozdulni felfelé míg a másik fixen marad
http://youtu.be/4i8MvN3vhME
Itt egy videó a mozgásáról, amit még észleltem ,hogy igen kicsi a rugóerő ami visszatolja alapállásba, ez a gyujtás oldalin fokokozottan érvényes.
Sziasztok,
néhány hete vettem egy rmx 250et, nincs semmi szokatlan a működésében érzetre minden rendben, hangra halvány zörejt hallottam alapjáraton befogott kipufogó mellett.
Mivel most küllőt pótolok a hátsó kerékben gondoltam ledobom a kipufogót és ránézek a power szelepekre.
Amit látok hogy a gyujtás oldali szelep csúcsa meg van kopva valamint az emelő szerkezethez képest szabadon tud mozogni pár milimétert (tehát a kuplung oldali hamarabb elkezd emelkedni) . Valamint nem is emel fel teljesen hogy egy síkba kerüljön a kiömlő felső síkjával. Ez normális?
Valamint a mozgatórudazat végén lévő műanyag patent ellenállás nélkül kivehető a kar furatából, gondolom ez nem normális hanem kopott.
Akinek van tapasztalata ebben a témában kérjem irjon.
A power első ablakát csak akkor lehet leszerelni ha a blokk kint van a vázból? A henger lejön úgy hogy a blokk marad a vázban?
1.) Műszerekkel a leírások alapján
Felteszel egy RPM érzékelőt a motorra, ami kimutatja pontosan mennyivel forog a főtengely.
Utána felteszel egy érzékelőt vagy kijelzőt ami mutatja powerszelep elfordulását, s a gyári leírás szerint állítod be.
Azaz a power akkor kezdjen nyitni és úgy, ahogy azt a mérnökök kitalálták a motorhoz, a manuaéban szerintem benne a sűrítési viszony adott RPM hez, persze ehhez meg kell mérni azt is, melyik power nyitás szög milyen aránynak felel meg.

Ez bonyi :)

2.) Kézikönyv alapján
A kézikönyvben leírt csavard ide meg oda a kupakot csak akkor ér valamit, ha gyári új alkatrészek vannak a motorodba, mert ha alul a kiemelő szerkezetnél már el van kopva bármelyik csapágy, nem fog úgy emelni a röpsúly, mintha gyári új lenne, igaz ez a feszítő rugóra is, ha kopott már nem úgy tart ellent mint tervezték.
Azaz vagy kicserélsz minden cuccot gyárira és állítod a manual szerint, vagy marad a 3. út a kísérletezel...

3.) Kísérletezel menet közben
Egy kis elméleti bevezető:
Ha túl van feszítve, nem fog kiforogni a motor mert nem nyit a power, nem tud kiöblíteni, ha korán nyit, sokat eszik, meg hirtelen indul meg, hirtelen jön elő a motorból, amikor elkapja a fordulatot. Jó beállítás estében szinte nem is érzed, hogy mikor nyit a power, hanem van egy egyenletes teljesítményleadásod.

Állásában marha nehéz beállítani, mert kiemelő kopás függő a dolog, mondanám, hogy úgy állítsd be, ahogy szoktam írni, hogy ha feltolod kézzel, akkor amikor visszajön ne koppanjon nagyot, de jöjjön vissza, viszont ha a te kiemelőd másként van kopva, akkor ez a beállítás nem lesz jó, kiindulási alapnak jó leet, meg abból a szempontból ez a legjobb, hogy nem gyilkolja a powert és kevésbé hajlamos eltörni a kiemelő fül...

Szóval marad a menet közbeni kísérletezés, szerencsére az RMX-et könnyű állítani, csak a kupak lefogató 8-as csavarokat kell meglazítani s már is tudod tekerni.
Kezd úgy hogy feszítsd le, mondjuk 180 fokot feszítetlen állapotához képest így tuti nem fog nyitni a power, mivel tuti kopott már a kiemelőd alul.
Utána addig csökkentsd a feszítést, míg rendesen ki nem forog a motor.
Ha már nagy ugrást érzel, valószínű, hogy túl korán nyit, s laza lett.
Valaki tudja rmx 250nél mi a power szelep beállításának helyes menete, mert a manualt nem gondolom elég részletesnek.
Kösz de nekem pont a felső ment tönkre
Köszönöm Dew, remélem a héten lesz annyi időm ,hogy szétszedjem és lemérjem a küllőt és aztán majd kereslek.
Parillánál szokott lenni küllő, dehogy jó-e RMX be, azt nem tudom oda kell menni és megmérni a hosszát, meg egyebeket, ha tőlük veszed anyát is vegyél, mert tuti nem jó az RMX anya rá, más a menetemelkedése.

Ha bontott is jó, nekem van pár darab, mennyi kell? (Menet picit flexelt egy vonalban, ha kell kép adok)
A méreteit azért vedd le, de elvileg 192mm hosszú, kell még a küllő vastagsága, fej átmérő, elvileg a menet sűrűség se mind1 ha csak küllő kell.
Van jobb állapotú 4,5-es KTM küllőm is(ehhez már nincs anyám), ami jó hosszra, agyat kell megfúrni hozzá ha jól emlékszem, nekem ezzel van befűzve a hátsó RMX kerék.

Elérhetőségek adatlapomon.
Van több eladó cuccom RMX-hez pár hozzászólással korábban itt le van írva, ha érdekel más is nézd meg.
(első sárvédő már nincs meg)
Egy alsó részem van ha netán az ment szét 5000ft
RM 250 hez berugókart keresek 1999-es
Sziasztok, tudtok nekem ajánlani egy web áruházat vagy gyártót bármint ahonnan be tudnék szerezni néhány küllőt rmx 250hez a hátsó kerékbe.
Köszönöm.
Sziasztok!
1999-es RM hez berugókart keresek!
Mi a motor-, illetve vázszáma? Képek?
Minden 250 RM ben van powerszelep, ha a tiedben nincs, akkor kivették belőle.
Egyébként meg itt tudod 100% pontossággal beazonosítani az alkatrészek alapján.
http://www.bike-parts-suz.com/...

Hengerfej vízkiömlő egyértelmű vízválasztó a 96-tól régebbi, illetve 96 és újabbak között, de egyből látható a kuplungdeklin is(95 ig kiemelős, 96 tól tolórudas), powerszelep megint sokat segíthet a még nagyobb pontosításban, stb nézd végig a robbantott ábrákat.
Sziasztok!
Keresek Rm 250 94 vizpumpa tengelyt,és első lánc vezetöt
Sziasztok! Egy igen hülye kérdéssel állnék elő. Miből tudnám megállapítani ,hogy mikori gyártású az RM-em? 97-re tippeltem, de elbizonytalanodtam... Ha valaki tudna segíteni ebben megköszönném. Azért nem 97-re tippeltem (lehet hülyeség nem kell kinevetni, soha nem szereltem ilyen motort), mert én power szelepet nem találtam benne. Ámbár lehet hülyeséget beszélek, de ismétlem ilyet még nem szedtem szét. Aki tudna segíteni, előre is megköszönném.. Fontos lenne, motorozni akarok már, nem szerelgetni. Válaszotokat előre is köszönöm! :) Üdv: Dani
Sziasztok!

Eladó cuccok, elérhetőségek az adatlapomon.
Ha meg akarod nézni, jó-e a motorodba, keress rá a típusszámra, de általában igaz, hogy bármelyik RMX 250 és RM 250 95 ig re jók.
Gyári alkatrészek pl. itt https://www.megazip.ru (Többire ott a net.)

Új:
3000 Ft - RM 125/250/RMX 89-00 első polisport sárvédő sárga
https://goo.gl/photos/zMYBXgRKkrmUBk1M8
12000 - RMX250 gyári két gyűrűs 66.94-es alapméretes dugó+gyári csapszeg (12110-29E20-0F0,12211-05D00)
https://goo.gl/photos/LVupNah5ivKiNSxc7
Gyűrű, tűgörgő nincs.
3000 - 3db RMX250 hengerfejtömítés (Csenteri féle)
https://goo.gl/photos/7xgmVYxpHNz65Uxs5
5000 - RMX250 gyári lemezes hfejtömítés (11141-44E00)
https://goo.gl/photos/7xgmVYxpHNz65Uxs5
3000 - 25x37x6 PROX főtengelyszimering(41.3.25083)
https://goo.gl/photos/jDzgwisUuP5YgGBu5
3000 - SHOWAhoz 47,49 telóhoz szerelőkulcs (46,50mm 8szög kulcs)
https://goo.gl/photos/2WkFC8KwEx9dZ6iW8
5000 - Elsőteló csúszópersely kit (all balls 29-786.A)
https://goo.gl/photos/wZaNeoK16PK7LZMN6

Új pár üzemórás(csak próbálva volt):
15000 - EBC DRC072 kuplung lamella kopó szett (15.8mm fülszélesség, 2.8mm vastagság)
https://goo.gl/photos/9AepNoVyf9QYL1Sk6
2000 - EBC erősített kuplungrugó szett (Rugó szabadhossz: 46.2mm)
https://goo.gl/photos/GrrPSVU148nKdx9H9
5000 - RMX250 gyári kuplungrugó szett (09440-18025, Rugó szabadhossz: 47.8mm)
https://goo.gl/photos/64Nx6vxbNTV1PiiCA

Használt:
12000 - OVERMAX ACTIVECAM 2.1 (memkártya nélkül)
https://goo.gl/photos/iBy23uffNn1tPVJY8
http://www.overmax.eu/hu/produ...
2014-es vétel, működőképes, kb 2 órát bír az akksija, a fejpánt nincs meg, többi rögzítő megvan
2000 - Gyújtótrafó RMX 250 (pipa nélkül, nem tudok róla semmit, kaptam én is)
https://goo.gl/photos/JfBfA5jLBwGYvETi7
2000 - Kilométerszámláló
https://goo.gl/photos/wRG5rwazW8stHk7PA
8000 - Kuplung nyomólap RMX 250 (21462-28E00)
https://goo.gl/photos/9Qwnzq5MwAgS73a17
8000 - Kuplung belső kosár RMX 250 (21411-28E10, egyik bástya csavarozva)
https://goo.gl/photos/FA1r9dHx8TK2jDj68
A nyomólap és a kosár is 8 kopólamellás kupunghoz van, 9 lamelláshoz nem jó!
Ezek voltak a motoromba, míg nem váltottam 9 lamellásra.

Javításra szorul:
5000 - RMX 250 kuplungfedél (11371-28E02 repedt, célszerű hegeszteni)
https://goo.gl/photos/ZXVLibvRLVjdzYc27
Sziasztok! Van egy Suzuki Rm 125-öm, 1991-es évjáratú! Az a baj jött elő hogy a teleszkópból folyik az olaj de nem a szimeringnél! A képen nem tudom hogy látszik-e! Ha nem akkor küldök jobb minőségű képet! Válaszokat előre is köszönöm!