Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm szépen Dew
Sokat segítettél !
vízpumpa felett van egy fedél azt vedd le, ott lesz alatta.
A torpanás az szerintem más okból van, de akár ez is elképzelhető, nem vagyok szerelő, nem tudom, ezt már egy szakitól kéne inkább megkérdezni
üdv,valaki tudna segíteni,suzuki rmx 250 93 as évj,hajtóműolajat szeretnék cserélni de a jobb oldali deklin semmi betölő nyílás nincs,csak ráírva h 650 ml
Na ennek mi a trükje?
Köszönöm a segítséget, mindenek előtt lentebb rakom a subert! Szép estét!
Szia. Visszatérve: power nélkül egyszerű fizika alapján, ugyanúgy működik az elmélet, alacsony fordulaton erőtlen, majd egyszer mikor màr kell neki a kipufogó átmérő, akkor megindul mint a meszes. Szóval fizika. De, ha a power kb-ra van ráállitva, akkor ha jòval a megindulás előtt nyit, úgy csak kevés nyomatékot lehet nyerni. Tehát a fizikai megindulás hatàráig kell feszitsük a power rugóját. ITT találkozik a két hasznos maximális teljesítmény. Ezek szerint az enyém korán nyit, mert csak nagyon alacsony fordulatig érzek nyomatêkot...aztán szünet, majd power nyit. És itt érzek gàzadásra torpanást. Helyes meglátás Dew?
A keveréknél félreérthető voltam. Benzin-levegő keverékre gondoltam és arra, hogy nem érdemes túlságosan elszegényíteni a keveréket (pl a tűt nagyon lerakni) mert szegény keveréknél öngyulladás lehet. Olvasd el a linket amit beraktam szerintem minden karburálási gondodra megvan benn a válasz.

Az alapjárat kapcsán nekem is csak akkor lett tartós alapjáratom mikor lejjebb raktam a tűt. Egyéb esetben csak nagyon szélsőséges levegő és alapjárati csavar beallítással volt valami alapjárat szerű.
Igy, értem. Mert probléma még hogy karbitakaritás nem oldotta meg az alapjáratom, elméletileg. De teljes kitekert alapj csavarral, 1,5 levegővel járnia kéne, minimum. De ez nem akar, ezért mégegyszer szét kell szedjem, s alaposabban takaritani. Mit veszek észre súlyos hiba előtt a szegényitett keverékemmel? 33-ast használok, több endúró egyenlőre mint cross, de mire figyeljek?
Amennyire én tudom a levegő csavarral közép és magas fordulaton már nem állítasz semmit. Az leginkább az alapjárati beállításhoz tartozik. Közép fordulaton a tűvel állítod a keveréket, magas fordulaton (nyél gázon) a fúvóka méretével.
igen eggyel feljebbet jelent. De ez csak akkor igaz ha nálad is dús volt a keverék. Nálam azért 8-ból négyszer biztos torpant ott. Óvatosan a keverék szegényítésével mert könnyű kárt tenni.
Kép nélkül nem érted, de nem birom feltölteni, majd hátha okostelefonról... Bocsánat, de a tü lejjebb engedése,a zéger feljebbrakását jelenti, ugye? Engem csak a kevés levegő zavar, másfél az nem 3/4. Egyébként nem tudom behatárolni, de igen valahogy a power előtt torpan, de csak ha hirtelen húzok neki. Viszont csak napi 2x-3x játszat ilyet, érdekel miért. Vagy ezeknél a jószágoknál ennyire természetes a levegőcsavarral babrálni a jó menetteljesitmény miatt? Tehát nem törvény a másfél ki, csak alapbeállitás. THX
Átolvastam még párszor és már kezdem felfogni.

Javaslom ezt elolvasni, igaz hogy egy szoc gépről van szó de elég részletesen leírja a karbi működését és beállítását:
http://www.szocimotoros.hu/hu/...
nem pontosan értem a kérdésed, de a "néha torpan" általában vagy túl dús vagy túl szegény keverékre utal. Hogy melyik azt a pontos tünet mondja meg. Nálam közép ill 3/4 gáznál torpant (pont power nyitás előtt) mert túl dús volt neki ott a keverék. Erre volt válasz a tű lejjebb engedése.
(kép)
Sziasztok. Ok okozat, és nem értem a forditást. Most a subertű zéger állása mondja meg a levegő csavar beállitását. A finomhangolás pedig menet közbe történik. Nálam néha hirtelen gázadásra megtorpan 3/4 levegővel (de nem tudom már a suber állását), viszont átlag jól megy..nagyon jól. Jól értelmezem-e? :
Rendelj bele gyári hengerfej tömítést márkakerben.

Kuplungkosárra fel van fogatva az acél fogaskerék szegeccsel, ott vannak bent ezek a gumi rezgéscsillapítók. Ha nincs vagy kopott, akkor szokott csattogni a kosár a fogaskeréken, ha megcsúszik a kuplung, rendesen darál ilyenkor Nem érdemes venni, ha nincs baj a kuplungodnak.

A lánc feszességet úgy tudod a legegyszerűbben csekkolni, ha felteszed a mocit bakra, kiakasztod a himbában a kutyacsontot, hogy szabadon tudd mozgatni a lengőkart és felemeled addig, hogy egy vonalban legyen a hátsó tengely, a lengővilla csuklópontja meg a lánckerék kihajtó tengely, ilyenkor a legfeszesebb a lánc, ha így nem szorul, akkor jó.

Hátsó féket vagy visszahajtod melegen, vagy vastagabb alátétet teszel a csavar alá belülre, akkor kijjebb fog állni, de kicsi kell, a menetre, hogy a váz meg a csavar közé menjen, különben szorulni fog, ha a csapra teszed.(8 as)
http://www.megazip.ru/ru/bike/...
Ha alacsony vagy magas, akkor meg az állítójával tudsz állítani.
http://www.megazip.ru/ru/bike/...
Ezt a 4 és 3 ba futó 5 ös tengellyel lehet varázsolni, anyák vannak rajta, azzal lehet állítnai a magasságot.
Szia D. Most volt csak időm gép elé ülni, átnézni galériád. Te állat vagy, nem semmik a képeid!
Na nem tudom menetközbe eldönteni mi berreg, marad a bak. Probléma: nem találok hengerfejtömitést, csak komplettet, vagy olyat ami 98-asnak van irva, de tuti nem az, mert nem gumigyűrűs. Érdekes lesz. A kuplungkosár rezgéscsillapitó bak/gumi mire is jó? Ebbe van, de vennem kéne mire szét bontom. Jut eszembe nem gyengén felujjitottad a kosarat, kellett volna a cikk még gyerekkoromba mikor a Morinim meghalt. A lánc feszes ha ráülök, punktum eldöntöttem, visszaengedem jövőhéten, aztán bak.
És ha volna időd, az én powerem felujjitásáról is csinálhatnál egy képsorozatot csak hogy bátrabb legyek. De ígérem én is mindent fényképezek hátha másnak is kedvet adok, és neki mer állni....
Viszont amiben a segítséged szeretném még kérni, valahogy nagyon nem esik lábamra a hátsó fék. Hol tudok (ha tudok) állítani, vagy hajlítsam kintebb, mert súrolja a deknit... ?
A lánc két esetben szokott berregni, legalábbis amire gondolok, mint berregés.
1. ha már szar és szorul
2. ha túl feszes.

Külső alapján motor esetében sose következtess a belső állapotra

Jó mókát hozzá
Szia Dé. A làncom tényleg hangos, mert valami erősített tuti van, mêg tolàsnàl is berreg rendesen. A kuplung mókát holnap próbálom, mert elkezdtem azt is, viszont elfogyott az út, meg kezdett sötétedni. De kideritem. Tény hogy hülyén érzem magam hogy mit vàrok egy idös motortól, de külső alapján belül sem lehet elhanyagolva. Szerintem. Holnap friss infokkal jelentkezem, addig örök hála és tisztelet Dew. Szêp estét.
Lánc, futóművek? Csak ezek nem mozognak, ha áll

Hallani kéne a hangot, meg behatárolni a forrását, honnan jön.
Járó motornál kuplung behúzás és kiengedésre ugyan olyan a hangja, ha üresben van?
Tedd fel bakra, rakd sebességbe és meglátod, hogy úgy hallod-e hangot vagy nem, de ne húzz nagy gázt és vigyázz le ne ugorjon a bakról
A lánc lehet így csattogni fog, de az ne zavarjon
Szia Dé. Megvolt az àllapotmérős köröm. Nem rossz a verda. De rá kell nêzzek asztalon. Fura hang jön ki a blokkból, keresel valami, ami nyilvàn nem a power, mert annál kissebb fordulatúnak tűnik. Kuplung kb. A sebvàltója nagyon vaj, minden a helyén szerintem, a teljes széthúzást elkerülöm, de làtni akarok! Álló helyzetben nagyon passzos csendes, gurulva kerepel. Nem tudom hová rakni ezt a hangot, Adj tippet Dew. Mik lesznek a föbb vizsgálodàs alanyai? Szép estét!
Szia. A levegő 3/4-1 visszakörön van, így nem torpan menet közbe. Hát mivel 1 próbaköröm volt még, ez meg 2t, így muszály vele gurulnom. Majd kimêlem._ Egyébkênt mêg vàrok több alkatrészt is, hogy szétboritsam. De meghallgatom a ciripelést, már ha az üvegrezó mellett hallani fogom... B-) Köszi Uram!
A nevemet tudom csak, de néha azt se
Persze hogy gurulhatsz vele, ha beindul, csak vállad be, hogy esetleg még nagyobb kár keletkezik
Én már jártam meg így, á jól van az még, menjünk vele, részemről megúsztam annyival, hogy szét kellett borítani a blokkot full és kihalászni az alkatrészt a váltóból, de megúsztam ennyivel, nem lett baj.
A pontos évjáratot akarod belőni, megsúgom 98as, ez tuti...
Látszik a képen a karbid teteje, nem csavaros, úgyhogy ez tuti 98 as, mivel 99-től már lecsavarható a teteje kézzel, azt meg az előbb írtuk le, hogy minimum 98 as...

Karbi alapjárati kör, ha fals levegőt kap, az se nyerő, mert akkor adagolhatod a több benyát
Szét lesz szedve, mihelyt odajutok a tömitéshez, de az izgat most hogy merjem-e használni addig kímélő üzemmódban? A tűt már kiszedem, nem törött, a gumi nincs csak benne. Kompresszoros átfujást alkalmaztunk, persze az is tévedhet. De igérem a blokk kiszedésnél újból megkapja, viszont addig a gumi után érdeklödök. Màs... jó hír hogy 98 as vagy fiatalabb, ha többet is tudnàl mondani, írd le mit fényképezzek. És azt is mond kérlek hogy egyet kettőt gurulhatok még vele... :-D Te tudsz valamit Dew... Thx
Szia!

Valószínű a power nyalta meg, esetleg letört belőle és még tova karistolta, még mindig azt mondom, hogy kapd szét, akkor látod a hengert is, meg a többi részét is.