Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Többen vitatkoztak màr az ajánlott Motul olajon, hogy kell e bele a majd legdrágább olaj. Én is átgondoltam, s repsol lett. Bàr ha pénzed engedi nyugodtan, de sokan azt mondják egy tartályból folyik, csak nem mindegy milyen flakonba. Màsok szerint itt, nem lesz tartósabb a motor. Viszont mindig vitatéma marad, akár a gyertya kérdés....
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy láttam már pár motoron olyat hogy az üzemanyagvezetékek mondjuk sárgák voltak.. Ezeket csak festékkel lefújják sárgára vagy már eleve így veszik meg a csöveket..
Képet is tudok mutatni, mint például ezen a 450-es RMZ-n..
A képen be van karikázva hogy valójában mire is gondolok..

Remélem tudtok segíteni..
Megtaláltam közben a gyári adatot. 1:30 Motul 800 factoryval ajánlja a gyár. Úgy is lesz.
Sziasztok. Egy amatőr kérdés, rm 250 2004 2T hányas keverékkel? Másmilyen kell endúrózni és más pályára? Köszöntem.
Helló! :)
Remélem tudtok majd segíteni.. Olyan kérdésem lenne, hogy hol vannak olyan krosszpályák ami tulajdonképpen nem lenne túl nehéz pálya egy kezdőnek?
Lehetőleg Borsodtól (Miskolcon lakom) ne legyen több száz kilométerre..
Köszi a segítségeteket.. :)
Igen azt levettem és a propellert is.A propellerben is van egy szimering arról fogalmam sincs hogy minek oda.Ha a propeller alatti szimeringet ami nagy valószínüséggel engedi befelé a vizet megfúrom és kifordítom az újat pedig beteszem az úgy milyen lenne ,van még az alatt is valami ami cserés ?
rmx 250,alapjáraton ketyeg a motor,bemelegedve,ha nagy gázfröccsöt adok befullad,aztán kipörög,ha egy kis fordulat van akkor már nem csinálja,mitől lehet ez?levegőcsavaron kéne állítgatni?
Hülye kérdés, de felteszem biztos ami biztos, a vízpumpa fedelet(21) levetted ugye?
http://www.megazip.ru/ru/bike/...
Gondolom a 38as zégert levetted.
Utána lejön a fogaskerék(34) neked melyik nem jön le?, majd kijön a kis kereszt tengely(35), utána ki kéne jönnie a tengelynek kifelé, ha nem rohadt bele a csapágyakba...
Nagyon ne erőltesd, mert elrepeszted a blokkot, WD40, vagy melegítsd fel a csapágyakat, úgy már ki kell jönnie a tengelynek.
Semmi trükkje, nekem simán kijött kézzel.
Szimering cseréhez muszáj kivenni a tengelyt
Üdv DewEnduro !
Az rmx 250-nél a vízpumpatengelyt nem tudom kiütni belülről kifelé pedig levettem a 35,38-as alkatrészeket.A fogaskerék még nem akart lejönni,valószínüleg meg van ütve a tengelyvég.De ettől függetlenül magát a tengelyt nem tudom kifelé megindítani.Van valami trükkje ?
Egyáltalán a szimeringcseréhez kivegyem a tengelyt vagy csak tépjem ki a szimeringet ?A vízpumpa alatti lukon csöpög a víz ,ez a gondom .
Üdv :Zó
Most fogom fel hogy mit irtal, nem egy nyelvjarast beszelunk ;-)

Injektorosat nem akartam mert azt szamomra meg nehezebb allitgatni (az utcai motorom az es lenne rajta mit allitani). Amugy sem mertem hasznalt 4t venni mert feltem hogy belenyulok egy vacakba. A 2t-nek szerintem oszintebb a hangja ha szetbontani nincs lehetoseg vasarlaskor.
Sziasztok. Ma hajtottam egy kicsit a lovacskát, és kiderült félig hogy nem is a hengerfej tömítésem ereszt. Szerintem a csavarnál van valami gond. Most az anyáknál milyen típusú tömítettség van? Mert ugye víztérben van a tőcsavar. (Kicsit visszább olvastam egyből a rémisztgetést hogy repedt hengerfejem van ezek szerint nekem is... )Majd meglátjuk. Szóval hogy tömít?
Nem is a mondat első felére válaszoltam :-)
"Ha egyszer ugy hozza a sors es egyutt motorozunk majd megmutathatnad hogy te milyenre allitod a motorod es az miert jo.
"
Emlékszel ki írta ezt? Na erre írtam, hogy 2 injektorosom van, ebből következik, hogy nem kell karburáljak saját krossz mocit ha jó beállítással akarok motorozni... Ezen mi nem érthető?
A karburátoros motoroknál az alapjárat és az azt követő 1/4 gázig az alapjárati fúvóka mérete és a beállító csavar kicsavart helyzete felel.
A legfelső fordulatért a főfúvóka , a köztes fordulatért a sibert tű állása a felelős. Ez az alapszabály,de kicsit befolyásolják egymást.Ezért a karburátor jó beállítása egy nagy kísérlet mert minden mindennel összefügg és fedi egymást. A beszabályozásnál el kell tudni dönteni, hogy szegény vagy dús benzinben a keverék. Ha a keverék benzinben dús: 1 a gyertya fekete,kormos ,nedves,2 a szívató használata ront a motor állapotán,3 a motor állapota romlik amint felmelegszik, a kipufogógáz erősen füstös,4 a motor állapota javul ha a levegőszűrőt leveszi. Ha a keverék benzinben szegény: 1 a szívató használata a motor állapotán javít, 2 a gyertya fehérre égett 3 gyorsulás rossz, 4 durrogás csörgés hallatszik, 5a motor túlmelegszik, teljesítmény hiányos
Eladóvá vált, rengeteg új alkatrészem a volt motorom eladása miatt!

1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!

Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger gyári új alapméretes (11200-28821) 75000ft
Hozzá új gyári dugattyú (12110-29E20-0F0) 15000ft
Gyári új gyűrű 2db (12141-41620) 6000ft/2db
Gyári új tűgörgő felső(09263-18016) 2500ft
Gyári új csapszeg felső+2db zéger(12151-37F00) 2000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett 2 szim+2 porvédő 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft
Eladó egyben vagy külön-külön bármi!

Kérésre képet küldök!

lasziati@gmail.com

+36303699876
"Van 2 db injektoros 450-esem és így el tudom választani a motorozást a motor piszkálgatástól..."

Ehhez csak annyit hogy mindig van szebb, jobb, ügyesebb az adott témában, az csak intelligencia kérdése, hogy ezt ki miként kezeli.
Mar irtam pl maszasnal mert ugye nem csak fel hanem le is kell jonni valahogy es mivel motorfeket nem hasznalsz a gazt meg egy meredek falon nem cibalod igy nem art ha fan. Perszen nem feltetlenul zukseges ott sem nyilvan, de kenyelmi szempontbol jo ha van.

Ertem en hogy mirol irsz, csak nekem nem szamit hogy 50 vagy 54 loerot ad le a gep folul, hanem az hogy nagyjabol egyenletesen adja le mert se versenyzo se jo motoros nem vagyok. Ezert a karburalas is ehhez alakul. Pont azert amit irtal is korabban, hogy pl ha ven egy kis potyoges hazafele akkor ne kopje be a gyertyat azonnal (potyoges meg mindig van mert labon viszem ki es lakott teruleten nem huzom neki).

Miert nem eleg az indoknak hogy en ugy szeretnem beallitani? Ha segiteni akarsz akkor ne az ellenkezojerol gyozkodj pusztan csak ird meg ha tudsz hozza valamit.

Amugy meddo a vitank ugy velem mert nekem van szamomra megfelelo beallitasom jelenleg (nincs gyertya kopes, vegig leforog es nem is detonal, valamint ero is van benne). Allitani rajta addig nem fogok mig nekem megfelel. Amit leirsz abbol meg mar elsore is ertettem, hogy a karburalast nem alapjarattal kezdjuk es hogy szerinted felesleges is.
Van 2 db injektoros 450-esem és így el tudom választani a motorozást a motor piszkálgatástól, nekem a kétté már csak hobbi, veterán. Ettől függetlenül van jó pár darab, egyikről van gyenge minőségű videóm is fent ahol hallatszik a "karburálása"...
Ha majd úgy alakul csináltatok még jobb videókat a többiről is, de ez nekem az utolsók közt szerepel a fontossági sorrendben.

Na de ha írsz legalább egyetlen olyan indokot ahol kétté krosszmocira feltétlen szükséges az alapjárat akkor egész biztosan másképp fogok a dologhoz állni!
Én még soha nem találkoztam verseny kétté mocin alapjárattal, pedig a Honvédban és versenyeken tanultam a karburálást, és a kétté hőskorában ilyen neveket láttam 5-6 méterről versenyezni mint Mcgrath, Pichon, Tortelli, Reed, Vuillemin, stb, de soha nem volt egyik mociján sem alapjárat
Kiscsillag kicsit sok lehetett a bejgli, mert nem is neked írtam amire most válaszoltál
Eszem ágában sincs téged oktatni, nem szeretem az elveszett ügyeket erőltetni...
most nézem, h a kép nem ment el :
Eladó Ferodo 892P első fékbetét RM125/250 (1996-2012), RM-Z 250/450-be (2004-2011) csupán 4790 Ft-ért.. Mail: lucifer0820@freemail.hu
Igazad van hogy kkarbulalast meg csak tanulom, de ugy velem te nem akarod latni hogy mas a celom mint amirol te irsz. Az "ennyire" jelzo fura mert pusztan csak egy mukodo alapjaratot akartam ami az egyebkent is szukseges karbi allitassal meg is lett.

Ha egyszer ugy hozza a sors es egyutt motorozunk majd megmutathatnad hogy te milyenre allitod a motorod es az miert jo.
De ne oktassál meg idézőjelekbe beszeljél, hogy jön a baj... Szerinted 16 éves hülyegyerek vagyok, nem láttam màr motrot? Írd le ha olyan okos vagy, ha idetekered ez lesz, ha endurózni akarsz meg AZT csináld... Vagy okosat mondasz amivel másnál is épitesz, vagy keresd a tini fórumot ahol még isszák a szavaid... Várom tippjeidet alapjáratra. Köszi