Ha külön olajzós, kösd ki és keverd, az a tuti.
RMX enduró, másként adja le a nyomatékot, alul erősebb lesz, mint egy 25 es vas, azt pörgetni kell, hogy menjen, 250es RMX-ben alul is van erő, ha jó a power szelepe. Lóerőben a fém tankos valószínű nem több, mint egy jó 25 ös krossz gép, de kurvára nem mindegy hol adja le azt a lóerőt. Ha krosszozni akarsz krosszt vegyél, ha endúrózni, akkor jó lesz ez, feltéve, ha még egyben van. Erre nem mernék fogadni...nézd át rendesen!
Nem olyan könnyű összehasonlítani őket (125cross 250 rmx) erő szempontjából mert a 125 fordulaton erős a 250 meg már alacsonyabb fordulaton is. Szerintem ezért a 250-nel könnyebb menni.
Hogy neked mennyi erőre van szükséged azt csak te tudod.
Helló ismét!
Köszi ewox a gyors választ! Ezek szerint a mikuni karbis (gyengébb változat) is jó cucc?:) Hát eddig 2db 125-ös crossal mentem.....persze a crm-hez képest jól húztak...De annyira nem voltam elképedve tőlük! Most egy nem üzemórás endúrót szeretnék! Ez az rmx nagyon meg fogott most....csak szomorúan halottam, hogy ez a lemez tankos! :(
Üdv, Peti
Csak zúg de nem megy...hát azért az 525-ös ktm-mel szeretek versenyezgetni... Egyébként az olajzás kikötése mellett vagyok, máshoz nem tudok hozzászólni...
Sziasztok!
Egy 93-as 250-es rmx-et szeretnék vásárolni! A gazdája azt mondta, hogy ez a fém tankos kivitel! Ahogy olvasgattam az különolajzásos! Az előző motorom egy crm volt abban rögtön kikötöttük a különolajzást! Ezen a motoron is "ajánlott"? Illetve nem tudom megéri e meg venni...sokan azt mondják, hogy egy jó 125-ös crosshoz hasonlít az ereje! Mentem 125-ös crossal de az nem volt valami nagyon erős! (Illetve csak zúg de nem megy). Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv, Peti
Ma tervezem az olajcserét az rmz-be a kérdésem az lenne, hogy nyugodt szívvel tehetem e bele a motul 5100 10w40-es olajat a motort csak endúrózásra fogom használni,eddig még nem volt 4t-m ezért kérdezősködök
válaszokat kösz előre is!
Az olaj beöntő nyiláson belámpáztam, s egyáltalán nem tűnt beverődve. Csodálkoztam is... Van itt a cégnél nyomatékkulcs, kicsi is nagy is, ez nem lesz gond. Csak az hogy úgy néz ki, mindenre várnom kell... Azért köszi, úgyis zaklatlak még...
Jut eszembe, a powerem tökéletesnek tűnik, megemeltem az egyiket, nem ér gyűrűhöz se, keveset ereszt át, van nyomatékom, és cseppet sem ránt.... Nektek köszönhetem sikerem.... THX
Szia!
Szerintem be van verődve a kosarad...de majd kiderül.
A központi anyát 70NM el kell húzni, azt tuti nem fogod megszakítani az 5db rugó leszorítót már sokkal könnyebb, azt csak 5Nm el kéne meghúzni, ennél szokott probléma lenni
Saját láncoddal is csinálhatod, ami a motoron van, csak jobb olyannal ami már kuka, hogy ne a sajátodat "nyújtsd ki".
Javaslok motorszereléshez 2DB nyomatékkulcsot beszerezni,
lehet kapni "hobbi kategóriásat" max 10eFt ért 20-110NM ig,
meg kell egy másik 5-30 NMig. A kettő együtt 20 max 30eFt, s akkor sehol nincs gond.
Köszi. Tudod mondtam hogy kerepel valami...most megnézem. De szerintem le kell szedjek mindent, vagy tűgörgő vagy tengely csapágy. Gondolom én, de màr szeretném làtni. Viszont majdnem minden csak gyáriba beszerezhető, legalábbis google ezt mutatja... Azt tudom hogy a légkulcs 2 állású nyomaték szempontjából, de egyenlőre többet nem tudok, viszont kideritem. Felrakni meg erzéssel a kulccsal, mert könnyen megszakitom? Nincs most láncom, de körbekérdezek... Mégegyszer köszönöm!
Le is, fel is jó a légkulcs.
Ha nincs, egyik működő recept levételhez a következő:
Blokkot bent hagyni. Felrakni valami fos láncot, amit lehet nyújtani.
Hátsó lánckereket megakasztani. Váltó sebességben.
Biztosító lemez kihajtása után, pipakulccsal fel lehet lazítani.
Felfelé ugyan így, csak másik irányba kell akasztani, ott érdemes nyomatékkulccsal húzni.
RMX-en kuplung kosár nem jön le, ha csak a kuplung deklit veszed le, mert nem fér át rajta, RM-et nem tudom, de gondolom ezt nem is akarod levenni.
Sziasztok. Kuplung teljes átvizsgálása miatt, elég a kissebb ablakot leszednem? Kétlem, bàr inkább kérdezek... Egyébként hogy szoktátok leszedni a tengelyen lévő anyát? Mert a szimszonos csavarhúzót a fogaskerekek közé szerelést most kihagynám... Légkulcs lefelé, de rá?
Minél előbb cseréled az olajat, annál jobbat teszel a motornak. Te döntésed, h milyen olajat, meddig használsz benne. Én jobban preferálom 5 óra körüli cserét. És figyelgesd a szintet, mert egyes fajta vékonyabb olajakat füstölés nélkül elcsipegeti.
Sziasztok tegnap vettem egy rmz-t az érdekelne, hogy ki mien benzinnel hajtja?
endúrózni használnám,elég akkor 8óránként olajcsere?
szelephézagra hány óránként kell ránézni?
kösz előre is a válaszokat
RMX enduró, másként adja le a nyomatékot, alul erősebb lesz, mint egy 25 es vas, azt pörgetni kell, hogy menjen, 250es RMX-ben alul is van erő, ha jó a power szelepe. Lóerőben a fém tankos valószínű nem több, mint egy jó 25 ös krossz gép, de kurvára nem mindegy hol adja le azt a lóerőt. Ha krosszozni akarsz krosszt vegyél, ha endúrózni, akkor jó lesz ez, feltéve, ha még egyben van. Erre nem mernék fogadni...nézd át rendesen!