Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocs, természetesen nem a kuplungról vágtam le hanem a kuplung bovdenről .
Igen, galériámban van is kép róla meg link hogy honnan van.

Nincs nálam a motor, szerelőnél van szétszedve így most mérni nem tudok. Viszont ha felhívod a srácot akitől vettem ő ezt mind megmondja neked, nem csak forgalmazza hanem szerelik is így biztos tud válaszolni.

"bovden hossza is megfelel."

Nekem nem felelt meg, ezért a régi kuplungról levágtam azt a részt ami a blokkhoz csatlakozik, azon volt egy állítható csavaros szakasz, azzal tudtam beállítani. itt látszik a szürke alul az:http://www.sportmotor.hu/motor...

Nem levegősödik. Karmantyúkat nem tudom, kb 15 órát ment eddig szerintem. Nagy hidegben dermed az olaj benne ha gyorsan mész. Kb ennyi eddig.
Hát pedig nekem,kell a segítség Komolyra fordítva a szót Daw,köszönöm a válaszod.Nem értek hozzá,de nyílván be lehet állítani mindent szerelő nélkül is,csak adatokra van szükség,és én ezért jöttem ide,de ha ilyen nagy probléma ez,akkor én kérek elnézést.gyújtásról is lett volna egy pár kérdésem,de már látom hogy itt csak mester szerelők vannak.Béke
Köszi , ez a kevésbé fontos, fontosabb, mennyit húz.
Nem találom most, de az ebay-ről rendeltem 11 000 volt. Nem USA hanem talán Hongkongból jött.
Szeva Dew!
Na milyen a motor, letesztelted?
Működik rendesen?
Segítő szándékú embereket szerintem ne fárasszuk viccből!
Azt fogjátok elérni vele, hogy olyannak se segítenek utána, akinek tényleg kéne...

Vagy ez komoly kérdés?

Ha ennyire nem értesz hozzá, vagy nem látod át a dolgokat, szerintem inkább hozzá se nyúlj, azt meg végképp vesd el, hogy gyújtást állíts, mert azzal pikk pakk agyonvágod, s nem lehet visszacsinálni a hülyeséget.
Vidd el olyanhoz, aki ért hozzá!

Válaszolva:
- Légszűrőház teteje teljesen nyitott, ülés alól szív.
- A homok nem megy bele a motorba, mert a házban a karbi előtt még ott a légszűrő, a doboznak meg a tetején van a nyílás, amit zár az ülés.
- Gyújtást jelre kell rakni, van az alaplapon.
http://olx.hu/hirdetes/motor-ID2nenh.html
Hagyd nyitva a légszűrőt meg takarítsd sűrűn
Nagyon hálás lennék,egy képért,amin jol látszik egy rm légszűrő doboza,hogy hol is kapja a levegőt.köszönöm
:D aza baj hogy nem tudom mi miért van :) tehát ha jol veszem ki a szavaidbol,akkor a légszűrő dobozon lennie kell levegő nyílásnak hol,és mekkorának?de ha az nyitott lessz valahol akkor a homok gond nélkül bele kerül a dobozba,az meg nem a leg jobb,vagy itt ez máshogy van,ha igen akkor hogy? :)
Ha frankón leszigetelted akkor most hol kap levegőt?
Sziasztok.Tudna valaki segíteni? Suzuki rm 125-röl lenne szó 1994-es évjárat.Gyújtását szeretném beállítani,egyébként itt is él az az 1,8 hold pont előtt?Plussz az érdekelne még,hogy a gyári légszűrő doboz hogy néz ki,tehát szabad nyílásnak,nagy lyuknak nem szabad lenni?Most lett nem rég össze rakva a gép,és ugy került hozzám hogy a légszűrő doboz-nak a teteje teljesen le volt vágva,én teljesen leszigeteltem,és utána viszont indulni sem akart.Miért? :) köszönöm előre is a segítséget | válaszolok
Szia!

Jól rémlik, neked van univerzális hidro kuplung a motoron? Melyik gyártmány?

Meg tudnád mérni, hány mm-t húz a bovdenen, amikor egy húzásra kormány ütközésig a kuplung kart behúzod, s a karon akkor mennyit húzol a kormányig? A holtjátékot ne mérd bele.
kb. érdekelne az áttétele a rendszernek.

Gondolkodom rajta, valószínű megérné azt a 10eFtot, ha könnyebb vele a kuplung, jól szabályozható és eleget is húz, meg a bovden hossza is megfelel.

Minőségre milyen, nem volt még gond vele, nem levegősödik, karmantyúk bírják?
Most kapcsolok, a membrán lapok ki lettek cserélve.
Mire is?
S hogy raktátok be, az oldalra lett figyelve?

A membrán egyik szerepe OK, a vissza felé áram meggátolása, de szerintem benne van az a feltöltés szabályozásában is.

A dugó mozgásával (meg más hatására is) a forgattyús házban van egy változó P1 nyomás, míg a külvilágban van egy állandó P2 nyomás. (állandó nem igaz, magasságtól változik, stb)
Leegyszerűsítve, ha P2 nagyobb mint P1(vákum lesz a forgattyús házban), akkor kezd nyitni a membrán, s záródik, ha megfordul az állás.

Maga a gázcsere egy kurva bonyolult rendszer a 2T ben, gázáramlások, gázlengések vannak, s minden mindennel összefügg, visszáram se indul azonnal, ahogy jön lefelé a dugó, mert a beáramlásnak tehetetlensége van, stb.

Röviden, ha lyukas a membránod, szerintem elő tud fordulni, hogy a visszáram hatására a porlasztó felett
áthaladó áramlás felszed vissza irányba benzint, azaz túldúsul(több benzin, amit kérdeztél), majd az ismételt szívó hatásra (még nem érte el a légszűrőt) megint jó irányba áthaladó tömeg ismét benyát vesz fel, s így áramlik be a hengerbe egy jó dús cucc.
Ezért írtam, hogy szerintem tud, de fenntartom a jogot arra, hogy hülyeség a feltételezés mivel nem értem még a dolgokat, max. kapisgálom kicsit a felszínét a kevés infó által amit olvastam, de közel se állt ez még össze

Persze ettől függetlenül a te motorodnak még ezer máik baja is lehet.
Bocs, szia amúgy! :-)
Holnap teszek be egy linket.
Karbiban a tut rakd eggyel lejebb (mar ha power nyitas elott fullad a benzontol). Tipikus hiba hogy ha alig akar atbillenni aztán.megint megy mint a meszes.
Szia! Azt szeretném megkérdezni,h a matricaszettet honnan rendelted? Szeretnék én is valamilyet venni az enyémre! 96 rm 250
Kérdések:
- Váltóolaj szint nem csökken?
- Benzines vagy olajos az a gyertya?
- Milyen olajjal mész és milyen keverési arányban? (ha egyáltalán bekeverős, de feltételezem egy RM250 ről van szó, ez van az adatlapodon)
- Milyen karbis RM, mikori évjárat? (gyorsító miatt kérdezem, ha ott beszarik a szelep, akkor is be tud sokallni)

Amit már kérdeztek:
- Ha eldöntöd a motort, folyik-e a benya a túlfolyón? Hány foknál kezd el folyni?
- Benzinszint?

Amit élből javasolnék az a membrán ház csere, ha nem zár rendesen, mert sérült, azt sose fogják tudni rendesen bekarburálni.
A másik az a power, amit átnézni, vagy a mozgató mechanika szorul vagy a rugó van nagyon lefeszítve.

Neked is azt mondom, mint szoktam, szavakkal nehéz szerelni, legalább videót rakjál fel, amin szemlélteted a tüneteket, aki ért hozzá (nem én) az lehet rögtön megmondja mi a baja a látottak alapján, míg szavakból nem jön át.

Egy kép többet mond...egy videó meg még többet.
Csak mert én úgy tdom hogy a membran ha sérült is nem tud többet kapni hanem vissza felé szürcsög a karbi felé és a légszürö lesz benzines! Nekem meg a hengerben van a sok nyál!
Igen tényleg szarul irtam! Bocs! Az a tünet hogy sokat kap valamiért! A gyertyám csupa benzin és nem tud beégni egyátalán! Néha fekete füstöt is nyom! Amúgy meg jobban füstöl mint egy 2t kellene! A membrant azért irtam mert lapok ki lettek cserélve csak ahol le zár a membrán ott ugye van egy kis gumi perem az nekem sérült! két helyen is pici beverödés van! Ja és mikor huzom neki elég sokára nyit a power ki de utána már nagy fordulaton bolnd!
Válaszod elöre is köszi!
Komolyra fordítva, pontosítsd a problémát.
Mik a jelenségek, a folyamat, stb.

Meg az se midegy, mi "tocsog a benyától", a legszűrő vagy a henger,
mit takar pontosabban a fogalom, milyen folyamat által történik, csak megnyitod a csapot és megtelik a henger, stb

A karbi túlfolyódon jön benya, ha eldöntöd a motort?
Szerintem nem.A membrán pont azért van hogy amit beszív a motor azt visszafele ne nyomja!Tehát ha nyitva marad akkor nincs meg a megfelelő teljesítmény.
Tud.