így hogy nem tud rácsúszni a dugóra, törés esetén fül visszahegeszt, oszt csá, 100eFt helyett 5eFt...nem mind1
mint ahogy a kuplung kosaram is
majd szólok ha ez lesz
Az a baj gondoltam valami régebbi endurót veszek mert pénzem nincs túl sok.Úgyhogy nem tudom mi lesz.Azért köszönöm a segítséget.
, vagyis vehetsz, de a power árát tedd félre(100-150eFt), max olyat vehetsz amiben új a power, amiben gyári van még, az már mind szar, elkopott, ha meg kopott, csak szerencse kérdése mikor törik el és átrendezi a hengered, de ez igaz a kawákra is, abban is ez a fos power van, ha van pénzed és "örökös endúrót" akarsz vegyél 300 as-t, GG EC vagy KTM EXC, ha van pénzed újra,akkor meg nézhetsz akár berget TE-t is, de inkább 300 at nézz, persze nem tudom mire is akarod használni, milyen motorjaid voltak, stb.
vagy új henger, de azt meg már nem gyártják
ez jó hír, jó motorozást!
Hengert végig méretném meg a dugót is
, vasárnapra összeáll a vas remélem.
Simán elképzelhető, hogy alapon dúsabb cucc kéne ennek a perselyes hengernek,(előtte nikasilos volt?) mivel jobban melegszik, esetleg több olaj a keverékbe, de ez csak találgatás, mivel sem a válaszok nem ismertek a kérdésre, illetve a motor sincs itt. Szerelő
Az attól függ milyet veszel, ennél megoldható így, de ez csak a PJ-s, s talán 98 meg 99-ben volt rajta ez, a többi típusnál nem tudom hogy lehet meggátolni a becsúszást, azokat nem ismerem.
A power kopást csak akkor lehet látni, ha kiveszed, illetve ha leveszed a rezót meg kell nézni a dugó oldalát, ha karcosabb, mint a normális, akkor ott power gond van. Minden motor üzemórás