Kár ezen összeveszni! Mindenkinek megvan a kedvenc motoros elfoglaltsága /beállítottsága! Én 23 éve motorozom szünet nélkül ,volt kb 5 balesetem ebből 1-et bevállalok ,a többi a közlekedő társak hülyesége miatt történt. Jó az őrangyalom ,de mi van ha egyszer elkésik? Majdnem minden nap motorozok ,és azért szoktam rá a pályanapokra mert elegem elegem lett az állandó veszélyforrásokból!Nem akarok olyan című videót magamról hogy "RIP Laci".
Egyébként a fékekről csak annyit: ezek a hülye japók biztos nem véletlenül raktak ilyen féket a turasport kategoriájú motorokra ,Így is túl sok a pofáraesés ,mi lenne ha egyujas fék lenne rajtuk?
Uff ,én beszéltem!
majd kiderül merre mert azért mielőtt elindulnék valahová a környéken akarom nyúzni 1-200km-t nehogy messzebb jöjjön ki rajta valami gond......viszont holnapra is esőt mondtak így lehet, hogy csak 1 turul lesz mert az kb 40km-re van tőlünk....
Levizsgázot ma a Jawa......azt viszont nem tudtam, hogy kamion, de kiderült mégis mert 3 tengelye van és így vizsga szempontjából annak számít és annyit is kell érte fizetni:))......én meg eláztam vele, de kibírta az utat....vasárnap turulozok vagy visegrádozok vele próbaképp.....tegnap az utcában próbálgattam és a 7 éves lányomat nem bírtam kikergetni belőle így mostantól Ő is velem jön, nem tudom, hogy fogok elmenni a kétkerekűvel ezentúl:))
Most latom csak micsoda vitak folynak itt forumon belul a kimotorozasrol meg a fekrol. Eddig nem olvastam ezt a forumot, pedig egesz jopofa.
Nyugodtsag van: met.hu - Távolabbi kilátások vasárnaptól szerdáig:
Vasárnap felszakadozik a felhőzet, és az időszak végéig a változó felhőzet mellett több-kevesebb napsütés is várható.
Jól mész hidd el.Úgy eltüntél Lavamündnél is azzal a dögnehéz Volánbusszal mint a parancsolat.
Csak néztem hogy mi is van itten.
SV-ről annyit hogy tényleg nem véletlen kerül annyiba amennyibe.Egyszerű a fék/futómű.
De mint minden az életben ez is kompromisszumok sokasága.
A blokk ami szenzációs mindenes.
Semmiben nem a legjobb de mindenben ott van a motor.
Tökéletesen teszi amire kitalálták.
Legjobban a stresszmentes városi dugóhúzás a terepe kis hétvégi szerpentines kanyargással és el lehet menni vele 7-10 napos alpesi kiruccanásra is nem döglik meg a magasságtól nagyon ,lehet rá cuccolni, kényelmes nem folyok le róla 300 km után.
Fék futómű olyan amilyen vagy megszokja az ember vagy kicsi pénz ráfordításával (vagy nagy) olyat lehet rá szerelni ami kell.
Vannak tőle jobbak,szebbek,gyorsabbak,menőbbek de van egy karaktere ami miatt lehet szeretni (nameg utálni)
Én egyenlőre megvagyok vele elégedve lényegesen többet tud mint én tehát olyat magyarázni 5-6e Km lepötyögött út után hogy kimotoroztam egyszerűen marhaság.
Én már 15e nél tartok és még mindíg lassabb vagyok 3 oktávval mindenkinél tehát míg őt TÉNYLEG nem kezelem jól addig sajnos a kis bamba duplaszemű értelmes kivásztottam marad a gyárban.
Hű de sokat dumáltam bocsi.
Ui:Zsének mondanám hogy ki kéne gyönni eccer pályára vagy valahova oszt ott mutatni a tutit nem csak beintegetni hogy itt voltam és húzni haza.
Főleg hogy rád vártunk 3 órát.
Szerintem egy 600-as motor bőven sok arra,hogy utcán kimotorozzuk.Ezt nem én mondom hanem olyanok akik TUDNAK motorozni.A motorválasztásnál a teljesítményt és a köbcentit a legutolsó érvek közé sorolnám.Ez csak az én szerény véleményem.
Igazából a fékezéssel kapcsolatban okosok azt mondják,gyakoroljuk be ,hogy ne rámarjunk egyböl,hanem fokozatosan növeljük a fékeröt.Na ez a müvészet,ennek mesteri elsajátitása,valamint alkalmazása vészhelyzetben.Ehhez kell a gyakorlás,legalábbis kezdőként én igy gondolom.
Egyébként a fékekről csak annyit: ezek a hülye japók biztos nem véletlenül raktak ilyen féket a turasport kategoriájú motorokra ,Így is túl sok a pofáraesés ,mi lenne ha egyujas fék lenne rajtuk?
Uff ,én beszéltem!
Mert akkor Zsé tényleg kanyarvadászak fogja hinni magát ha elszánja a túrákon való részvételre magát.
Nyugodtsag van: met.hu - Távolabbi kilátások vasárnaptól szerdáig:
Vasárnap felszakadozik a felhőzet, és az időszak végéig a változó felhőzet mellett több-kevesebb napsütés is várható.
Eső és hopp, nem jó
vagy az ABS.
Szebben nem is fogalmazhattam volna én se!
Csak néztem hogy mi is van itten.
SV-ről annyit hogy tényleg nem véletlen kerül annyiba amennyibe.Egyszerű a fék/futómű.
De mint minden az életben ez is kompromisszumok sokasága.
A blokk ami szenzációs mindenes.
Semmiben nem a legjobb de mindenben ott van a motor.
Tökéletesen teszi amire kitalálták.
Legjobban a stresszmentes városi dugóhúzás a terepe kis hétvégi szerpentines kanyargással és el lehet menni vele 7-10 napos alpesi kiruccanásra is nem döglik meg a magasságtól nagyon ,lehet rá cuccolni, kényelmes nem folyok le róla 300 km után.
Fék futómű olyan amilyen vagy megszokja az ember vagy kicsi pénz ráfordításával (vagy nagy) olyat lehet rá szerelni ami kell.
Vannak tőle jobbak,szebbek,gyorsabbak,menőbbek de van egy karaktere ami miatt lehet szeretni (nameg utálni)
Én egyenlőre megvagyok vele elégedve lényegesen többet tud mint én tehát olyat magyarázni 5-6e Km lepötyögött út után hogy kimotoroztam egyszerűen marhaság.
Én már 15e nél tartok és még mindíg lassabb vagyok 3 oktávval mindenkinél tehát míg őt TÉNYLEG nem kezelem jól addig sajnos a kis bamba duplaszemű értelmes kivásztottam marad a gyárban.
Hű de sokat dumáltam bocsi.
Ui:Zsének mondanám hogy ki kéne gyönni eccer pályára vagy valahova oszt ott mutatni a tutit nem csak beintegetni hogy itt voltam és húzni haza.
Főleg hogy rád vártunk 3 órát.
Ha a folyadék összenyomhatatlan és a vastárcsa is akkor csak a többi miatt nem jó a féked vidd szerelőhöz.