Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy tudod mit, vedd meg az enyémet, úgyis sövöt akarok
sajnálnám a rendes motorom lezúzni.Ha viszont van valami ócsóbb pályagép, azzal bevállalnék mondjuk rizikósabb dolgokat is.Legfeljebb a rókás ruha megszolgálja az árát , sisakot meg úgyis cserélni akarom.Kesztyű dettó, legalább lenne mire fogni.
Kit nem ismersz?
FehérCápa
Kit?
Persze, hogy védem! Előbb ismertem, minthogy megszülettél!



Amúgy spongya rá! Pályázni mikó gyüssz? (idén már nem)
a 400 as gixer sem rossz, az is mindent bír, persze bármit választasz oda kell figylni, de én biztos valami 4üteműt választanék, a kawa eléggé megbízható, itt a környéken is van egy, 50ezerrel, annak fele tuti pályán-versenyen, ás utcán sincs kímélve , a többi modell meg csak gyengébb, a H nagyon ritka, FZR felejtős:S Csak tipp, vagyis segíteni akarok, sokal többe lenne egy 2T.
akkor nem jutottam előrébb
Magas vagy egy RS-hez! De bevallom én is gondolkodom pályagépen, papírok nélkül!
milyen önmérséklet, mondd te jó filmet nézel?

nem szeretem ha megtalálnak, pláne, ha mellélőtt...faszt véded.
515-ért

400as nem sok eladó van...600asból 2-t találtam...mind papíros
Én szóltam! ÖNMÉRSÉKLET!
Libazodet ne.szethullosra hallottam a valtot.
Megfontolom ezt a kawás dolgot!Jó érvek szólnak mellette...


Májki, nem úgy kezdődött, h visszaütöttem, vagy te lemaradtál?
A karjat nem.........mast lehet.
Állatul...:D:D 2:30 a p-ringen ugy hogy elöl egy fogal nagyonn lánckerék van... de mivel könnyű és keskeny, oda teszem ahová akarom, nagyon lehet ezekkel alázni a litereseket:D:D:D
drága, vagyis nem akarok annyit adni egy pályagépért.Akkor már inkább egy gixxer.

De bőven megteszi egy 125ös is...És az én számból hangzott el mindez.MÁJKI HOL VAGY ILYENKOR?
Ne kóstolgasd ismeretlenül! Megint olyan hangon válaszolsz valakinek, hogy csodálkozol, ha letépik a karod!
Csocsra jaratott 2t hasalos pocskoszoru. Kossz nem.2menet utan valami draga ugyis bexarik de legalabb roadking fonoke orul neked.
Nekem tuti fog.
az RS kurv@ nagy ribanc,figyelni kell rá,és ha széthajtottat veszel (amire elég nagy az esély,ha 300at szánsz rá) akkor sok bajod lesz vele...(nem biztos...csak olyan 75%)
Igen, pályára akkor már egy zixer 400, a legjobb 400 as, legerősebb mindközül, nagyon jó futóművel (zxr 750), és mivel a 750es felnije simán bemegy alá, a gumikérdés is megoldott (180). Hagyd a francba a kétüteműt, olaj, dugócsere, stb... a kawa meg igénytelen, mint a falusi banya
akkor te állatul mész asszem.

Zoli, nem is itthon pályáznék, há ottan van-é a napsüttéses bájrejn...

viccet félretéve, tavaszra gondoltam a vasat.Kicsi, könnyű, ha összetöröm nem kár érte...Miről beszélsz, h sokat kell melózni?Gázos gép az ERES?
zxr400?(250?)
Beleszólnék én is , vagyis hozzá...
Nekem volt race attacon, de a street, na azt soha, utcán még elment, pályán próbáltam 1,6-2,5 barig, de szar úgy ahogy van, a sport attac sokszorosan jobban tapadt a ringen, mint az, vagy csak egy szar darabot fogtam ki. A sport attac a hideget nem szereti, csúszkál, utcán is. Nekem most hátul slick van, ( Dunlop KR 108) a kopásjelzők már nehezn láthatóak, de veszettül tapad még hűvősebb időben is, esőbens extra szar, 130-as előzésnél eltekere, még ha vágott is (6mm), pályán nekem eddigi csúcsmodell, szétkopva-tépve sem csúszant meg, 1,6-1,7 el melegen. Asszem maradok a dunlopnál, amúgy elöl d211gp van (nem a racer), egész évet simán kibírja, jól tapadt minden körülmények között, nyomásra annyira nem érzékeny. Lényeg a lényeg a contiban csalódtam, bár az árához képest okés minden, de ez a race attac street minek van? gyorsan kopik, és nem tapad. Mindez a tapasztalat a 400as gixeren történt... Remélem a tavaszi pályanapot már v2 vel kezdem (megint álmodok:D:D)