Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

reakcióidő a lámpaváltásnál :)
Szilaj tekintet...láttad már Roliét?...na annál szilajabb...
Egyenes 50 méteres gyorsuláson mikell a kormány markolásán kívül?
...és a sofőr tehetsége?....
Dehonnem.

Bár Ödönből kiindulva inkább csak harmatgyenge.
Még hengerűrtartalomban is alul marad.
Na-na...azé' a Tico se piskóta! ......
Hát ezaz.
Megpörgeted felemelve oszt vagy látod vagy nem ....bár a fék kicsit fogja ezért jobb kivenni és centir gépen ellenőrizni... ....tényleg, géppel vagy kézi eszközön centírozták?
szitálás-kígyózás, nemtudom megmondani hogy mi számít relatív gyors vagy lassú mozgásnak. A centír az kizárva, 5g pontossággal lett súlyozva. Ha szálszakadt a gumi azt valahogy ki lehet deríteni anélkül, hogy előtte egy új elsőt vegyek?
Ezé nemek városban ha ki tudom kerülni.


Tico vs. Sv 1000.
hungárián megyek előre, erre rámrántja (álló sorból!).
nézem miért... túloldalon ment előre egy robogós, neki segíteni akart, engem nem látott....
mindenre figyelni kell :)
Múlthéten egy Daewoo Tico húzta rám a kormányt a lámpánál.
Megkérdeztem mi a baj.
Azt mondta hogy elé nem menjek be mert azt őt zavarja (sor elején volt).
Közben zöld lett és elindult csikorgó gumikkal, megpróbálta megakadályozni hogy besoroljak elé.
Nemtom hol élnek az ilyenek.
Ez LSL...csak a kereskedésekben is ezt árulják gyáriként és a shopban is...
Sosincs elég!
Szeintem 4 körül de én tolom.
1 kérdés srácok: üzemanyag lámpa kigyulladása után kb még hány liter van benne?2-3 ra gondolok de, inkább hozzáértőbb válasz kellene.
Me vadbarom.
lát.
kijön elém.
5x elnézést kér.
visszaintek h semmi baj.
lehúzódik.
de nem megy.
lámpánál még jobban lehúzódik... kikerülöm
...de akkor minek jött ki?!
pfff
Ez a gyári Suzuki-s.
Ja?...ez LSL és külön felfogatású...ez a drágább verzió, amit olcsóbbnak mondasz az a közvetlen felfogatású LSL....az azért olcsóbb mert nincs hozzá tartó...
Csak azért kérdezem mert egy helyen a gyári majdnem egy 10-essel olcsóbb.
Szerintem LSL gyártmány lehet ez is.