Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kettesig még nem jutotam el.
Felejtsd már el azt a gépet!
Abban a színben nekem sem kellene.... Bocs.
Naked kell, hogy érezzük hol a határ! De én még nem éreztem! Tegnap azért átvillant az agyamon, hogy bakker csak egy Tsanyi leszármazott ül mögöttem, és nem kellene sietni, de aztán rájöttem, hogy a család szent dolog és el ne távolodjanak egymástól így mentem utána! Csak megint az a rohadék kettes szám a kijelzőn! Áhhh!
2004es, kep sajnos nincs rola.
Nekem volt huzamosabb ideig GS 500! Annyit tudok csak mondani, hogy ég és föld! Persze a GS után más! Én csak ajánlani tudom, viszont GS-t mégegyszer soha! Maximum horgásznehezéknek!
800-850körűl lehet venni szép 2004es 650s-t 10-20ezer kmel
Hamegszabad kérdeznem mennyibe kerűl az Sv meg milyen évjárat?Esetleg képet nemtudsz felrakni?
Nekem szóltak hogy pörgessem meg a venti lapátját álló helyzetben.Ha elpörög nem fog darálni.Nem pörgött el.Kiegyenesítették és jó is lett.
A huto mennyire van elcsavarodva? Nem tudom 650-nel hogy van, de nalam a kicsit csavart hutot szetszabdalta a ventillator egy melegebb nyari delutan
Szerintem sem érdemes ilyen motorba belenyúlni. Rá fogod költeni a különbözetet. Ráadásul ha te ki akarsz majd egyszer szállni belőle, az új vevő lehet, hogy nem lesz ennyire megértő a hibákkal szemben.
Ilyenekre gondolj, hogy felgombfeju csavarok vannak beepitve par jelentektelen helyre, meg hasonlok. Nem volt rendesen rogzitve az egyik saru az akkumulatornal, meg filccel fel volt rajzolva a tarto oldalara, hogy melyik a + es a -


A lenyegi reszek allitolag hibatlanok.
Hat, ami kell az egy kormanyvegsuly, valami dob, amivel atmegy a vizsgan, meg egy valtokat.
Legalabbis az atvizsgalas alapjan.

Van valakinek elado gyari dobja?
Vagy nem muszaj gyari, csak egy honap mulva muszaki es jo lenne, ha nem vonnak ki a fogalombol
Várd meg, ha lerendezi a papírokat akkor jó.Bár az apróságok hihetetlen drágák lehetnek.
Azt azert szamold bele, hogy mire a kokanyt kijavitod (mar ha ki akarod), lehet ott leszel mintha vettel volna egy kokanymenteset....
Eppen raerek.
A vegen meg lehet, hogy kiderul, hogy oke az uzlet.

a meg nem, akkor veszek masikat.
Én mondtam hogy hagyd a fenébe.Elég rizikós a manusz.
Elvitem szerelohoz megnezetni a kiszemelt sv650s motort es most epp eleg nagy a fejem :)

Kompresszio ok, gumi, lanc, fek szinten oke.
A huto el van csavarodva , hianyzik a tank fedeles kiakaszto bizgyentyu, a valtokar harmada le van kopva , szerintem letort egy darab belole es le lett koszorulve, kb ugy nezett ki.
A dobbal nem lehet levizsgaztatni .

A szerelo szerint amugy a kokanyolt megoldasoktol eltekintve jo vetel.

Erre a tulaj kitalalja, hogy meg nem fizette be a regadot es nem kapta meg a torzskonyvet.

Vissza kellett kuldenem az eredetiseg vizsgalot, mert amugy se a szervizkonyvet, se a forgalmit nem hozta el.

Mondtam neki, hogy szoljon, ha nala van minden :)
Nemigen.Talán FR tud segíteni beszerezni.
Mi gombászunk.
Komolyan kérdeztem,hátha van valakinek elfekvőben?!
Henger jó helyen van ottan.Kipuffra meg ott a szakállidom ha zavar.Vagy komplett idom.V2 ilyen de tényleg jó csak (bud kinyír,meg a többiek is) Csak a naked.Hasalós nem jó.Túl hasalós.
Hunyorítva 100 méterről .
Agresszív a kinézete és engem rettentően zavar az előreálló 1 darab henger és a "levegőben lógó" kipufogó cső.
De amúgy ez most valami divat lehet, hogy ilyen motort gyártanak a cégek.
Gatyiuszt neeeeeeeeee.
Leszakad a motor a súlytól.
Akkor N-es SV (Esetleg Gladius, de ezért páran megköveznek )