Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nalam nem volt meg szetszedve. Caak ugy erzem amikor erorekap mintha segberuktak volna gondolom az a power nyitas.
Ez tuti? Szetdted szét láttad az elemeket mindrn rendben? Vagy csak úgy érzed hogy megy?
Rendben mukodik. Neha kicsit keson nyit egy kis takaritas nem artana neki. De kinyit mindig.
Powered megy?
Hello. Segitseg kellene dellorto phbh28-as kaeburator van jelenleg a tsr-en 9l/100km eszement a fogyasztasa a súber tű a legkissebb rovatkaban van es hihetetlen budos benzin szag arad utana. Ha a subert feljebb rakom akkor fel ora alatt 3 litert eszik mi lehet a baj? Ha tul nagy fuvoka lenne benne akkor fulladna nem? De ez kiporog. Ero alig van benne. Meg lehet csinalni vagy teljesen uj gyari karburatort vegyek? Valaki valami otlet?
Nekem van egy fasza csak nincs rajta huzat
Sziasztok!
Keresek tsr-hez ülést, a huzat lehet akármilyen szakadt, csak a szivacs ne legyen faragva, vagy esetleg, ha valaki alacsonyabban akar ülni elcserélném az én alacsonyított ülésemet újra van húzva, így néz ki:
Igen talán ma postázza
Sikerült?
Helló
Köszi a telefon számot
Keresd Robit.06304053450
Sziasztok
Tsr 125 típushoz rezonátort keresek
Egy japán belpiacos motort amúgy is kockázatos megvenni, nem hogy még ilyen cigányolással. Amíg jó jó de utánna? Inkább keress gyárit ha ragaszkodsz a Tsrhez. De lehet egy rmx-el jobban járnál. Szerintem.
Üdv

Ma megnéztem egy TSR200-at. Még előtte beszéltem egy 2-3 tulajjal ezelőtti gazdájával és ő mondta hogy található a hengertalpnál egy magasító (kb fél centi magas) és így elvileg 225 ccm. Na engem az érdekelne hogy ez valami kokány tuning? Vagy esetleg valami gyári tuning féleség lehet? A másik viszont hogy nem igazán értem a működését mivel ha megemelem a hengert akkor lecsökken a kompresszió nem?! O.o De mikor rárúgtam elég nagy kompresszió volt benne, és elég jól is ment, bár még nem mentem hasonló 200-as gépegységgel csak kisebbel és nagyobbal szóval nem tudom egy gyári hogy megy de ez egész jól ment. Kuplung is megcsúszott nagy fordulaton váltásnál, bár lehet hogy azért mert esetleg kopott, vagy nem megfelelő olaj volt benne.
Ki kell venni a közepét. A széle tömít úgyhohy az maradjon.
Még nem volt alkalmam rá, ha nem működik rendesen akkor mi a teendő vele? Simán kiveszem vagy jobb ha keresek bele egy másikat?
Termosztátot kivetted?
Első erdei motorozásom során beigazolódott a félelmem és kb 20 perc után felforrt benne a víz. Valakinek esetleg nincs elfekvőben egy jó állapotú hűtője? Mert az enyémen egy kicsit ütött-kopott. Hátha egy másik hűtő megoldaná a problémát.
Asszem a max 13 50 most tesómék azt használják. 1ben szépen lehet gyakorolni a kerekezést. Gerecsének az oldalán tudsz rendelni 428 és 520as lánchoz is.
Sziasztok. Tanácsot szeretnék kérni hogy milyen lánckerekeket vegyek a 125-ös tsr-re hogy jó pörgős legyen. Végsebesség nem igazán számít mert úgyis csak erdőben fogom használni. Most 15-50-es lánckerekek vannak rajta. Én előre 12-est hátulra 52-eset gondoltam. Mit gondoltok róla?
Azt nem tudom melyikben van, gondolom mindegyikben. Az enyém 94-es vagy 95-ös. Hang alapján szerintem rá tudsz jönni. Nekem rengeteget számított, főleg hogy meg volt olvadva benne. kb 60 volt a vége a motornak, 6.-ban már nem tudott kiforogni, most hogy beállítottam a karbit szembeszélben is leforgatja a 6.-at, és akar pörögni. Még a légszűrőházon szeretnék nyitni egy kicsit mert nagyon kicsillem rajta azt a gyári csövet.
Mennyit számít teljesítményben hogy kicsaptad azt a katalizátort? Amúgy ez mindegyikbe benne van? Vagy csak bizonyos évjáratokban. Ahogy látom szétvágtad hozzá a rezót. Szóval nagy valószínűséggel akinek nincs hekkelve a rezója abban ez még benne van?
Nekem erdélyben nagyon könnyen felforrt, de csak azért mert belefújt a vízbe, és nyomta kifele, nem nyitott a power, és a powerjet miatt nem tudott kipörögni... utólag belegondolva nem tudom hogy hogy tudtam végigmenni ott, de megcsináltam. Ja és mikor kivettem a kipufogóból a katalizátort az számított a legtöbbet melegedés téren. Sokkal kevésbé melegszik, többet bír az egyesben nyúzásból.
Úgy tudsz rájönni hogy a tiédben benne van-e még ha leveszed a dobot és halkabb mint egy simson gyári kipufogóval, akkor biztos bennevan :D
Egy ventilátort nem árt beszerezni ha tényleg nagyon küzdős endurozásra akarod használni
Meg persze ha a termosztátod is megfelelően működik. De bírja az egyhelyes nyektetést is.nehezen főzi le a kávét.