Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
A 89es suzuki ts 125 r gyárilag 5 sebességes?
Néztem a képeket. Hát én azt mondom neked hogy ítéld bontásra a biciklit. Mert ha kell dugó meg sok apróság, ahogy látom 80-100 ezerbe benne lesz és csak egy 200as :S
Küldd el facen a linket azt lekapom Látni kéne hogy milyen az elektronikája. Egy b iztos a power elemek nem egyeznek meg úgy tudom. Akksi nélkül megy a power,csaka világításnak kúr oda. Itt 3 akksi nélkül megy nálunk.
keress fel facen
Gazdik Nimród
Áh mindegy, nem tudom normálisan belinkelni, hagyd a piccs....
Azon a lengyel oldalon, amiről ez is van, én megtaláltam, ha ingyen le tudod tölteni, légyszíves töltsd le nekem. Link: http://chomikuj.pl/atomik11/Se...*c3*b3wki+Suzuki/TS200R+(ID*3d1067),30
7262771.pdf

Biztos, hogy van benne power, mert lekaptam a kiput, és bekukucsálva a kipufogónyíláson, láthatóak voltak. Kérdésem az, hogy a 125, meg a 200 power mozgató elektronikája vajon megegyezhet? Mert előbbihez nemrég láttam is valahol nem túl drágán.
Meg ehhez kapcsolódik, hogy az elektronika vajon működhet e akkumulátor nélkül?
Vagy ha nem akkor az akksi vezetékei vajon honnét jönnek ki a kábelkötegből? Mert nálam sehonnan, de ha sikerülne kibogarásznom, hogy mégis gyárilag honnan, akkor visszaépíteném, és ismét lenne benne akksi, ahogy illik.

Ejj bocsánat a temérdek kérdés miatt. Mostmár biztos sok sörrel jövök neked. :-/
Sajna csak 125höz találtam. Lehet hogy nincs is benne power. Nem lepődnék meg. Mostanában 2 dbot csináltam 125öt de én nem vennék az tuti.
Tényleg baromi jó ez a leírás, ami a 125 höz van, kicsit bánom, hogy nem a 200é, de nagyon sok minden egyezik a kettőn. Mégegyszer köszi szépen. :)
Megnéztem, még az akksitartó is eltávolításra került. Sőt, szerintem a power sem működik. Most már a napokban talán több időm lesz, kikapom a blokkot belőle, aztán szétszedem, megnézem miujság benne, meg lehet rakok bele akkor már egy új dugót is.
Ő az
Kíváncsi leszek! Hazamegyek, és jól megnézem. Csak legalább vezetéket találnék, ha akksit nem is... :S
nem hiszem! Teljesen eltakarja az idom, ha belölről a kerék felől nézed onnan látszik, ha rajta van egyeltalán! Előtte van az olajbeöntője!
Köszönöm! Helyét sem láttam az akksinak... :-/ Létezett ebből olyan kiadás, amiben gyárilag nem volt?
Bal oldalt a hátsó idom mögött! Ha nincs benne szétmegy a fesszabályzója! Ha fordulaton elhalványul a világítás, de alapjáraton szépen világít, akkor a fesszab kuka. De mást nem befolyásol. Powert 200ashoz szerintem ha nagy mákod van valahonnan bontottat, vagy suzuki kereskedés. Jó drága. Vagy ebay. Vizpumpa szintén.
Még valami. Fontosabb motorikus elemeket, (mint pl power, vízpumpa felújító,meg hasonlók) honnét lehet beszerezni?
Olyan laikus kérdés még, hogy ezekben van akkumulátor? Ha igen, hol található? Vasárnap vettem, és azóta még nem láttam, nem fogdoztam, nem is mentem vele. Megbolondulok, itt a jóidő, én meg melóban tespedek...
Eddig nem tudtam,ezt is nagyon köszönöm!
Különolajzást kikötöttük direkt még tavaly.Castrol Racing 2t-vel használom általában.
Power bovdent igazából nem is lehet állítani,mert már próbáltam,de nem akart tekeredni semerre se,csak lötyög..
Nekem igazság szerint tsr 200 hoz kellene. Megtennéd, hogy letöltöd nekem, és mind2őt elküldöd a tamas8787 (kukac) gmail (pont) komra? :)
És a power bowdeneket ne tekergessétek semerre mert beleérhet a dugóba!
Nincs mit! Úszó szintet tudod hogy kell mérni? Karbi beállítás a shubertű legyen a 3dik rovátkában. levegőcsavart teljesen tekerd be aztán 2 egész fordulatot vissza. Az úszónak 12.9 plusz minusz 1 mm a megengedett magassága! Ha ezt mind beállítod tökéletes lesz. Különolajzása megy?
De jó! Köszi szépen a segítséget,hétvégén szét is kapjuk.:)
A powernél van egy picike szimering csak azt kell kicserélni. Nem tudom mióta használod. A manualja azt írja 6000km enként érdemes kipucolni a powereket. Mert a felgyülemlett olajtól is képes leszakadni! De a pici szimering cseréhez nem kell nagy bontás. A karbi meg általában az ülepítő pohár tömítésnél folyik. Kapjátok szét. Kell venni egy nagy ógyűrűt elvágni aztán beleigazgatni a kis vájatba a végét pedig összeragasztani. És nem is fog folyni. Ha pedig a túlfolyón ontja szar a benzinszint, vagy a tűszelep mocskos!
Először megpróbáljuk megcsinálni,csak ha nem sikerüll akkor azért kellene.Az egész karbiból mindenhonnan folyik a benzin,ahonnan csak lehet..1x már a túlfolyón is ömlött,de az idegesít jobban hogy mindenhol csöpög..de a powerből is csöpög az olaj valamiért,ott ahol a bovdeneket lehet állítani,az alatt..
Szia! A hátsó féknyergedből kilazulnak szépen a betét tartó csavarok? A fesszabályzó jó ami a képen van? És a berugó szerkezet rugója elég erős? Visszanyomja szépen a berugót? Írj kérlek árakat ezekre! Köszi Nimród!
Hát annál aki bont motort! De miért kell karbit cserélned?