Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt munkatársam 90-120al tatásan járt,nemtom mi lehet a vége de tuti nem egy nagy durranás végre.
Ha komolyabb kezdő gép kell én gpz500 -t javaslom még az nem olyan vad mint a zzr de puha gumi kapható a fiatalabb tipusokra(17") és 2hengeres nyomatékos.Hivatalosan is volt 25KW változatban mint a gs500.
olyan 30 körül. Szerintem..
Azért a Gs500 at sem kell szerintem leírni. Igaz, hogy nem is egy erőgép, nem egy karakteres, úgyis mondhatnám, hogy egy jellemtelen motor, de azért valljuk be, hogy a 3 közül a legalacsonyabb fent tartású, árértékarányú motor. Alkatrész dögivel van hozzá, és sokáig elmegy generál nélkül.
Köszi a segítséget, végre valaki aki érvelni tud a felsorolt motorok mellett, ellen
Valószínű hogy srx lesz mert az Akorl-ba a 600-as zzr már messze nem férne bele. Nekem azért tettszik az srx mert igazán egyedi, nem jön szembe minden sarkon, külsőleg nagyon szép, és egy sportkipufogóval gyönyörű hangja van.
Mármint úgyértem hogy a gs technikába nem komoly mint a zzr de jelegzeteségbe se egyedi mint az srx.

az meg mit mutat a km óra mind1,oda tekerik ahova akarják ha nem ismered a motor teljes előéletét,ha meg ismered akkor tudsz mindent.
Régi melohelyen egyik kollégámnak srx volt,bár tény rendberakta mikor hozzákerült és sose kínozta mint a hímestojás tatásan turázott vele gond nélkül.Szerintem egy gyilkolászósabb tulajnál lehet kijönne vele pár gond(nagyobb motorkopás a hütés miatt,meg váltójával esetleg amikről hallani),de neki ismétlem nemvolt gond vele!
Nagyon sokat turázgatott vele!
gs500 t mindenképp elfelejteném,suzukikról kevés jó tapasztalat van ezért kicsit elfogultan de ami suzuki már jó nem lehet mellesleg nincs is meg az a jelegzetes feelingje mint srx nek(annak van karaktere!) és még az a technikai szinje mint a zzr nek(elég komoly a 3közül).
zzr: én 400ast tuti nem vennék,mert annyiért van 600as amihez több a bontott cucc(gondolok egy perecelésre),meg a legtöbb 400as japábnól való és konténerbe üzleti céllal jött be,tehát nem olyan,hogy x.y. kiment svájcba/németbe és behozott egy nagyonszép de alkalmi vételnek tekinthető mocit hanem mind1 csak jöjön ami a kontínerbe van.600asok 99% svájcból való ott meg megkimélt gépeket adtak el.
Én a zzr t és abból is 600as vennék több okból is:kawasaki,legsportosabb a 3közül,elég korszerü gép,nagyonjó hütéssel rendelkezik ami jól jön nyári melegben dugóban.Viszont nincs meg az a feelingje mint srx nek.
Ja és elvileg 30000-50000km van bennük átlagban amiket néztem. Legalábbis ezt mondják (elég valószínűtlen hogy igaz)
Hello.
Látom te azért értesz hozzá. Szerinted zzr 400-at srx 400-at vagy gs 500-at lenne érdemesebb venni megbízhatóság szempontjából.
(Leginkább az srx tettszik)
Világ egyik leszarabb motorjai közül az egyik.
injector csodásan megbízható,váltója szintén,a hátsó futomű maga a mérnöki tervezés kipufogóhoz közel rakni,hátsó üllése rémálom,hátsó henger hőháztartása megint komoly preciz tervezésre vall....
Annyi pénzért motort is kapni :)
Nézz körül itt a sportmotor fórumokon valahol láttam van aki ezzel foglalkozik.Motorokat hoz be .
igen .
igen a hornettekkel is szimpatizálok.szóval a kawasakinál jobban járnék vele? kényelem, megbízhatóság
sziasztok most vettem egy yamaha yz 250 2t mi a váleményetek eröl a motorol?mi a gyenge pontha ezeknek a mociknak?válaszotokat elöre is köszönöm!
Szerintem is ezeközül a Hornet a legjobb választás.
A miérteket már írták előttem.
Én is utánanéztem. Én 150-es végről hallottam. Valóban az xt 400-as blokkja van benne. A sebességváltó problémáról még nem hallottam. Egy vezérműlánc csere mennye lehet?
Sok jót írnak a totalbike-on a népítéletben, szerintem ilyen lesz, aztán majd kiderül mit tud
Én épp olaszmotort hajtok, és baromira meg vagyok vele elégedve! De ha az általad felsoroltakból kellene választanom eggyértelműen a HOrnet.
A kawa őskövület blokk, játék futómű, a suzuki bandit meg főleg! 89 óta tolják ezzel a blokkal!
Sv-t nemnéztél?
Az sem rossz vétel...
mire gondolsz, mit lenne érdemes megnézzek.gondolkodtam h külföldről behozatni egyet, csak ez is rizikós, nincs ismerettségem
Én annó amikor nézegettem motorokat, elég szépen utánna érdeklődtem az srxnek. Ha jól tudom az yamaha xt 400 as blokk van benne, nincs önindító. Gyakori hiba szokott lenni, hogy az 5. sebességi fokozat fogaskereke elkopik, így sívító hangja lesz, így cserélni kell. Valamint egy vezérműlánc olyan 25-30 e et bír ki rajta állítólag. Azt mondjak nagyon jokis nyomatékos gép, 100as utazóval és olyan 120as végsebességgel. Ennyit tudok így hirtelen
Tutira injektor probléma!
Szervizben megtudják mondani a hibakódot,
de félő hogy az egész fi sort cserélned kell idővel!
Mindenképp a hornete ajánlanám!
Mindenesmotor.
+van neki márkakupálya is
Nagyon sokoldalu.
Tura, város,szerpentin,vandálkodás,pályanap, mindenhol megállja a helyét!
No meg honda! (nem vok elfogult de a legtartósabb motorok)
Nekem a hornet nem tetszik, de a felsorolt tipusok közül a legjobb választás ebben bizt vok.
De! 7-8 kilóért már komolyabb vasakat is találsz!
Udv!
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata 1992 utáni Suzuki RG 125 GAMMÁr-ról?
Köszke

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata 1992 utáni Suzuki RG 125 GAMMÁr-ról?
Köszke

üdv! motorvásárlás elött vagyok, első saját nagymotorom lesz.némi tapasztalatom van már, de tanácstalan vagyok.megbízható gépet szeretnék, amit túrázásra is használható,és amit munkábajárásra is használnék(kb20km) pár alternatívám van, és hátha valaki tud segíteni, h melyik az okosabb döntés. egy honda hornet 600(2000), kawasaki zr7(1999) susuki bandit 600(2000) ezek kb mind egy árban(750-800e)vannak, enyit tudok rászánni esetleg a honda transalp, ill yamaha tdm jöhet szóba. nekem a kawa zr7-s a favorit, de hátha tudtok valami okosságot mondani.
előre is köszi!
szép évet
Haliho.
Van valakinek tapasztalat Yamaha SRX 400-al kapcsolatban?