Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a 2t is jó,annyiért egész tűrhető DT125R-t találni.Vagy ott a TSR125,CRM125.
Yamaha TDR, Cagiva SuperCity.. ezek ugyan 2T gépek, de jó nagyok
Köszönöm a válaszokat!
Sajnos ezekhez a motorokhoz egy kicsit sovány a tárcám.
300 000 alatt?
Sziasztok,

Az Aprilia Red Rose 125-ös motorról mi a véleményetek? Kifejezetten ilyen típusú motort keresek. Nagyon rég motoroztam utoljára, és ezzel szeretném újra kezdeni. Főleg városban használnám, illetve időnként túrázni.

Köszönöm.
DR 125 ,WR 125,Varadero.
A 125-ös Varadero talán a legnagyobb a kategóriában... ha van rá elég zseton, szerintem az egy jó választás lehet
Sziasztok!
Idén veszem meg az első 125-ös motorom.Az idők során egy kicsit nagyra nőttem,17 éves vagyok és 190 centi.:)
Nagyon nézem a gyorsasági motorokat,viszont nagy részük számomra köszörűkő méretű.
Esetleg tudnátok ajánlani termetemhez megfelelő 125 köbcentis motorokat?
Sziasztok!

Nem tudom de remélem jó helyre írok ha Enduros kérdésem van.
Most venném az első motoromat de nem tudom mi lenne számomra az ideális. Mivel ti már nem ma kezdtétek a motorozást így hozzátok fordulnék a kéréseimmel. Minden féle képen négy üteműt szeretnék ezen belül nincs elképzelésem. Választás elé elég nagy akadályt gödít a magasságom. 163cm-el nem nagy kínálat mutatkozik a krossz endurok között. Sok barátom motorozik és nem egyszer hallottam hogy nem kell letenni a lábadat stb. De nekem biztonság érzetet nyújt ha legalább lábújhegyen le ér a lábam. Mert egyszer azért meg is kell állni! J
Tehát a kérdésem az lenne ti mit ajánlanátok egy kezdő krossz endurosnak?
Én ajánlom a Yamaha DT 125-ös típusból az X-et, ez az utcai kivitel tudod használni közepes terepen is fojtva 12-13 ló kb. fojtás nélkül 23.
Nekem egy 125R-es van és nagyon meg vagyok vele elégedve. Igaz városba 4T a jobb ilyen benzinárak melett.
Üdv.
Szerintem nem kérdés, hogy ebben a kategóriában a 125-ös Vara a legjobb. Mostmár csak találnod kell egy jó darabot.
Sziasztok!
A B kat. mellé tervezem letenni az A1 vezetői engedélyt.
125-ös motorkerékpárt szeretnék majd vásárolni és ebben kérnék tanácsot. A motort elsősorban a napi munkába járásra (városban), de szeretném néha túrázásra is használni (hegyi kirándulásokhoz).
Amiket kinéztem Honda Varadero 125, Yamaha TDR125, Yamaha YBR125. Kinézetre ezek a típusú motorok tetszenek, a sport motorok nem.
Eddig csak 50cm3-as robogókat használtam, tehát nincsenek tapasztalataim "váltós" motorkerékpárokkal.
A súlyomnak, méretemnek (193cm/110 kg) és igényeimnek megfelelő motorkerékpárt szeretnék/keresnék.

Köszönöm a Tisztelt fórumtársak segítségét.

Üdvözlettel,
Ubisoft
hello mindenkinek szeretném megtudni hagy megérné e lecserélnem 125-ös 2t tsx em egy 125-ös 4t dr re?
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, tanácsot és tapasztalatokat, remélem nagyon nem szúrtam el a fórum választást ! Hobbi célra szeretnék vásárolni egy régebbi kiadású 600-s endurót és hát 3 moci jöhet szóba ezekből a régebbi tipusok közül és hát ezekről szeretnék véleményeket tapasztalatokat esetleg ki melyiket ajánlaná és miért, gondolok itt hogy melyik mennyire strapabíró, mennyire kényes, és mivel régiek nem utolsó sorba az alkatrész beszerzésre. Három moci közül gondoltam a választást a régebbi Kawasaki klr600, Yamaha xt600 vagy a Suzuki dr600. Olyan 90-s körüli nem mai gépekre gondolok! Minden véleményt és segítséget előre köszönök szépen!
Szia!

Én tavaly vettem egy GSX 750F-et. Egyszerű szerkezet, kényelmes, 2 személlyel is megy, viszont kicsinek és könnyűnek semmilyen viszonylatban nem nevezném.

8-10 éveset kaphatsz 6 kilóért, enyém is kb annyi volt, de alaposan nézz körül, mert elég leharcoltak is vannak a piacon. Nem szabad beleszeretni egybe és rögtön megvenni, meg kell nézni minél többet. Van miből válogatni, sok fut belőle, és ha elég türelmes vagy ki lehet fogni pöpec állapotút jó áron.
Ez kb így is van.

Nem az YBR-ben van a hiba, hanem hogy nem léptél akkor feljebb
Ezzel én is így vagyok. Majd felnövök ahhoz a nagyobb motorhoz, csak ész kell hozzá. Sajna az első motor vételt rontottam el a yamahával. 1,5 év mz-zés után vettem meg a yamahát. Ha akkor vettem volna 500-ast akkor már sokkal jobban jártam volna.
Az a lényeg hogy 4t 125-tel szvsz csak bizonyos szintig lehet megtanulni motorozni, ámde az is igaz, hogy közlekedni megtanulni nagyon is frankó.

Szóval szerintem mindenféle rosszmájúság nélkül leírhatom azt, hogy ahhoz hogy megtanulj motorozni kell valami nagyobb 20 lótól felfele. Szóval egy 40 lovas gép ugyan olyan izgalmas lesz az elején mint egy 100 lovas lenne.. Ergo egy GS-t is GSXRnek fogsz megélni az elején. Mondjuk ez az érzés elég hamar csillapodni fog utána
Dípshit már leírta.
Én akkor szakadékkal kezdtem mint a Grand kanyon.
Ezt egy picit elmagyaráznád részletesebben, mert nem igazán világos. Köszi.
Na én egyszer GS500 után ültem közvetlen YBR125-ön majd utána visszaültem a GS450-re.

Jópofa motor az ibrahim, de ahhoz viszonyítani bármit, elég nehéz, mert nem hasonlít érzésben semmi máshoz. Vidám ETZ 125 szintű motor, annál sokkal jobb minőségben.

Szerintem teljesen mind1 hogy mit fogsz venni következőnek mert csak nagy és óriási szakadék között fogsz tudni majd dönteni. (mivel a 40-60 lovas szaladgálós motor kategóriát kihagynád) Akkor meg már miért ne legyen óriási az a szakadék?
Ilyen kondíciókkal egy GS is GSXR-nek fog számítani.
Mivel nincs semmiféle más motorral tapasztalatom, így csak a mostani motoromhoz tudom hasonlítani az össze kinézett motort, még akkor is ha az enyém csak 125-ös és nincs köztük semmi hasonlóság. Mivel mindig utassal jártok és az összsúlyunk igencsak a 240 kg körül volt, a fordulat meg állandóan 7000 körül járt, már megszoktam a váltóval való bűvészkedést. Most az általam előbb említett mocinál az a 94 lóerő csak ad annyi nyomatékot alul is hogy azért tudjak vele menni egy kényelmes 90- 120-as túratempót.
14e nél kezdődik a piros.
Hát mennyiből? Nem mind1 hogy 10e-ig vagy 15-ig lehet forgatni a forgatni valót