Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nagy 'szó' volt, hogy egymásután 4x tudtam menni pályán.. Nem dől a lóvé hozzám sem ezért az elmúlt évben a páyán való motorozásomat megtudnám számolni a két kezemen.
Nincs itt szó 'profizmusról'... csak azt a rózsaszín ködöt akarom eltűntetni ami övezi az 500-ast. Nem vagyok profi csak 'lelkes hobbista' és igenis lehet menni az 500-assal is!
Jövőre esedékes lesz a videó, akartunk csinálni idén is csak valahogy mindig elmaradt..
Visszatérve a TM-re, a minap beszélgettem egy szerelővel és ő is erre panaszkodott, hogy a blokkönvény elég szar minőségű. Nem tudom, -Faisst- még nem panaszkodott?
Az enyémnek is repedt a blokkja. Igaz csak alul és ott ahol az öntvénybe a vázhoz rögzítő csavar betekerendő.
Szóval az anyaghiba itt is megvan. Igaz,ez egy 15 éves motor,nem egy új.
Én nem tudom de a KTMröl nekem nincs olyan jo véleményem!Haveromnak is az van egy 125 2006 és kurva sok gond van vele most éppen a blokkbol töröt ki egy darab még rejtély hogy miért!
azért jó a ktm mert rövid időn belül két motorod is lesz(két fél)
_szerintem_ nem kérdés.
144-esből nemigen van alternatíva, csak TM, meg ugyanaz K-val.
vesz valaki még tm-et?
Egy hónapon át minden hétvége az összesen 4db hétvége
Vegyétek videóra, hogyan mész az 500-assal, nagyon szeretném, szeretnénk látni, amilyen autentikusan és profizmust sugalló átérzéssel beszélsz az 500-asokról, az a gyanúm, hogy veszettül jól mehetsz.
Az, hogy a TM "köztudottan jó" lenne, azért erős kifejezés. Inkább egyedi jelenség, köszönhetően a meghökkentő (anyagminőségi) hibáinak és a Parilla áldozatos munkájának, nem nagyon terjedt el.
a videó linked a 2008as és abban mondják hogy 1.3
Faisst 1.7ért vette a 2007est amitn 2009esnek adtak
Hidd el, hogy lessz! Anno 2007-ben az én 85ösöm, ami 125ös vázban lett egyedileg beleépítve, majd 1.4mft volt (mondjuk, azon van pár apróság)!
Amit belinkeltem képet, az 2011-es!
Szép gépek, egyébként sztem nincs 1.7, bár kitudja? Majd felhívom őket és rákérdezek...
ja,csak ez 2008as,a képen meg 2011es van.szerintem 1.5-1.7 között van.amilyen szemét a parilla.ha rendelsz biztos kérnek előleget nem is keveset.
Megvan és megis marad!
Idén év vége fele 1 hónapon keresztül tudtam menni vele minden hétvégén pályán, nagyon jó volt. Sokat számít, ha folyamatosan megy vele az ember, lehet vele fejlődni! Mellette rá, ráültem egy kisebbre és valami élvezet volt húzni a 'kicsike' bajszát, ég és föld a két kategória és innen jött az ötlet: az 500-as jó lesz mástnem 'edzőmotornak' és mellé beszerzek egy 125 vagy 144 kéttét! Tm felé kaccsintgatok, mert ugyebár köztudottan jó motrik és tele vannak extrákkal, mai napig fejlesztik a kétütemet és egy ilyen motorral azt mondom versenyképes lehet az ember valami kupában...
Köszi az infót!
Persze, hallottam róla, hogy voltak velük gondok... ha rendelek motort, tisztában leszek vele, hogy milyet rendeltem, nem fognak tudni megvezetni. Ha meg netán mást hoznának, akkor nem hoznám el.
És mi van az 500-assal?
Hello!
Kérdezd meg a Parillát ök a hivatalos márkaképviselet!Én tavaszal kérdeztem tölük az árát azt hiszem hogy 1300000 mondtak!De vigyáz velük mert szeretnek az évjárattal játszani 2008 tol már aluvázasok!
Valaki megtudná mondani mennyi a TM 144 új ára?
Ebben a tesztben mondjuk 1.299.000 Ft-ot mondanak...
http://www.webcsatorna.hu/page...
hú de haldoklik a topic,vegye már meg valaki a Tm-em!
Végül lehet hogy az lesz,mert ahogy elnézem a csavarfejek lefúrása nélkül ki se lehetne szedni,próbáltam hevítéssel is,de meg se moccan.
A blokk is megy majd egy ismerősömhöz szervízbe,mert nincsenek meg a megfelelő szerszámaim még a blokk széthúzásához se,és a kuplung oldali deklin is van 2 makacs csavar.
A hajtókar cseréje miatt meg a főtengelyt evidens hogy szakira kell bíznom
Velem az a baj h baromira érdekel hogy mi hogy működik(nem csak motornál),képes vagyok rá hogy segítség nélkül álljak neki ilyesminek.
Ne akard szétszedni jobban , úgy sem valószínű , hogy meg tudod javítani! Vidd el a szakihoz , majd ő szétszedi!
Patentfogó vagy vágó
Először szakszerűen a hengerfejjel kezdtem,de mivel nem akart lejönni levettem kompletten az egészet.
Hát megpróbálom valami fa dologgal lekocogtatni,az talán nem cseszi szét a fejet:)
Valahogy mindenképp le kell venni,és a power fedelét is,de az azt tartó 4 csavarból is kettőt úgy rátéptek hogy fogalmam sincs mivel fogom tudni kilazítani mielőtt tönkremenne a csavar feje.
A nyáron egyszer már megpróbáltam leszedni tisztítás,átnézés céljából,de csak nyalódnak a csavarfejek,megmoccanni az említett 2 nem akar. Egyik haver a fékolajat ajánlotta lazító gyanánt,nem tudom működik-e,meg ilyen nincs is itthon sajnos
mivel ugyis le a karod venni a hengert vedd le fejestöl azután belülröl egy fával/pl kalapácsnyél/ megütöd le fog jönni.Nyilván elöször leveszed az anyákat
Látom kicsit vegyes megítélés alá esik a Tábori
Sebaj,egy próbát megér,sokat nem veszíthetek,mert nem kell sokat utaznom. Alternatíva van,kösz GD.
Már csak egy dolog idegesít amit azt hiszem én csesztem el,méghozzá mikor a hűtővizem szivárgott,és a hengerfejtömítést találtam bűnösnek,pénz hiányában ezt azzal orvosoltam hogy szilikon tömítővel kentem be az érintkező felületeket,ami miatt (gondolom) összetapadt a henger és a fej,olyan szinten hogy nem tudom őket szétválasztani,legalábbis kézi erővel nem sikerült
Azon gondolkodtam hogy megpróbálom felmelegíteni a cuccot hátha úgy könnyebben szétjön,sajna a garázsban nincs éppen meleg.
Na ebből is tanultam...
Táborit nem ismerem, viszont a Kossuth gépműhellyel eddig elég jó tapasztalataim voltak...