Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ricsibontó.Amúgy passz.Sérülésmentesek 100 felett vannak,sérültek 50-60 nagyon sérültek 20-30.
Ha azt vesszük hogy 20 éves kurvanagyszériás F3-hoz találtam 22-ért ez meg új és kisszéria szerintem árában van.
Kasznis megoldja esetleg elküldheted nagykanizsára.
http://limitless.hu/2012/08/21...
Óóó vitka,basszameg, sajnálom!!! A lènyeg hogy neked nem lett komoly bajod
No igen, 210 ezret nem fogok adni egy tankért, az tuti. Javítható persze, csak nem tudom kihez forduljak az ügyben. Majd kiforrja magát, mert használható, csak csúnya. Más használtas triumphos oldal esetleg az ebayen kívül? Minden tanács jól jön :)
Sziasztok!

Miskolcon vagy környékén tudtok ajánlani Triumhphoz is értő szerelőt?

Köszi a válaszokat!
Tankom lesz nekemis.Igaz narancs.
Új tankot ha nézel leesik az állad amennyibe kerül.
Általában javítható a dolog azért.
Tankom lesz nekemis.Igaz narancs.
Tank, leginkább, meg tükör, a többit ugy nez ki meg tudom oldani.
Worldoftriumph.com

Mi kéne ha vóna?
Volt valami külföldi triumph alkatrészre oldal, talan több is. Útba tudtok igazitani?
Pont ez az, hogy szemből egy bokor fogta meg, hogy ne csússzon le tovább a szakadékba. Nem a teleszkópok, inkább a fejidom fogta meg, de majd kiderül. Nem tetszik, hogy eddig a bal teleszkóp könnyezett kicsit, most meg egy csomó olaj kifolyt belőle. Meglátjuk majd, hazafelé azt éreztem, hogy jobbra könnyebben kanyarodik, mint balra, de majd kiderítem mi a baj. Az egyenesfutásával nem volt gond úgy éreztem.
Lehet csak elment a parhuzamossaga,lazitsd fel az also villahid csavarjait meg a kerektengelyz es tolva fekezz nagyokat jobbra-balra tekert kormannyal.
Ha meguntad huzd meg a csavarokat.
Ha nem mentel neki semminek orral akkor jonai kell lennie igy.
Szomorú szívvel jelentem be, hogy sajnos elestem ma. A legelső terepfelmérős körömön rámentem egy csík kavicsra, elment a hátulja és az út mellett, illetve az árokban végeztük. Nekem semmi bajom, a térdem fáj kicsit, szegény Daytona szerzett pár harci sebet. Nagyrészt kozmetika, de a teleszkópok miatt aggódom egy kicsit.
Úgy van, ahogy mondod, tényleg ráz a szar úton. Sima aszfalton persze olyan, mintha cérnán húznák, de ez is viszonylagos szerintem. Streethez képest kemény, ZXR400hoz képest puha.
Köszönöm!!
Fékbetét,olaj olajszűrő az összes motoralkatrészesnél van,de bárdi,láng,unix forgalmazza.
Légszűrő a triumphbudapestnél gyári,esetleg angol worldoftriumph vagy ebay.
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni hogy alkatrészeket(légszűrő,fékbetét stb..) speed triple-hez hol lehet venni itthon?
Hmmm,street-daytona viszonylatban van futomuvel tapasztalatom.
Jelesul 2008 as daytona cucc tokkal-vonoval belekerult a streetbe.
Es ott bizony kemeny volt utcan kozepesen szar uton.
Szardínia-n egesz jo volt de amikor terepszakasz volt kinlodtam mert szetrazta a gepet.
Es nem nyeklik-tekeredik mert a fo vaz szinazonos a daytonaval.
Palyan fix utvonalon ahol tudod mi var mert a fejedben ott van a katyuterkep nincs gond,kikerulod,de mikor a brenber alagutat egy egysavos erdeszeti huszeves muton zotyogod vegig mert a Dl-es kollega arra jobbnak talalta a menetet nem lesz jo.
Nem mondom hogy leszallok es tolom csak picit lassitok.
Viszont ezzel egyutt se cserelnem le masra,foleg nem azert hogy evi 3-4 palyazas miatt ki kelljen hagyni ezeket az erdei csikicsukikat.
Sajnos vagy nem en imadom az ismeretlent,mar reg leraktam volna ha csak a lakhely korul 200 km en jarnek minden alkalommal.
Szoval mig ossze nem jon a 765-re a ravalo addig marad a honda forgalomban utána kivonatom es az is marad csak ha megis kedvem tamad palyazni azzal teszem.
Még egy gondolat: sose volt még kényelmes motorom, szóval nem tudom milyen az, amikor elmegy az ember 200+ km-t és nem fáj mindene. Nyilván nem praktikus túrázni, de mivel ezen nőttem fel, megszoktam, és igazából napi 250-t is legurulok értelmes mennyiségű pihenővel gond nélkül. Nem kell azért 130-cal menni, hogy jó legyen, 100nál már egy órát is le lehet nyomni megállás nélkül, bár gondolom ez nektek mosolygás tárgya. A sportmotor meg szerintem nem azért sportmotor, legalábbis utcán, hogy használhatatlanul kemény legyen. Persze, hulladék szar minőségű úton nem lehet vele közlekedni, de szerintem csodálkoznátok, hogy pl egy újabb, értsd 2009 utáni bármilyen márkájú sportvas, 2 körös futóművel mennyire toleráns a szar úttal szemben is.
Ezelőtt ZXR400-am volt, na az volt a kemény. Csavarhattam akárhová, az kirázta a fogamból a tömést. Ahhoz képest a Daytona sokkal puhább, nagyon szépen él a futómű alatta. A hátulját egyenesen imádom! Nem mondanám keménynek, inkább úgy fogalmazok, hogy sportos, határozott futómű van alatta. Nem kényelmes és nem túrafutómű. Persze, aki máson szocializálódott, annak talán kemény, bár nekem inkább mindig az a fura, mikor ráülök valami nakedre és mondja a tulaj, hogy ó, hát vastag olaj, meg eleje-hátulja mindenhol betekerve, hogy fasza kemény legyen, ehhez képest olyan, mint egy hintaló. Általában az van, hogy fékkel beküldöm a kanyarba, aztán nyeklik-nyaklik az egész motor zavarában, azt se tudja mit csináljon a lábaival. Így, hogy már megszoktam a jót, mindig nagyon érzem az olcsójános futóművet.
Ha nem szoktad meg a csutkakormányt, akkor biztos, hogy fura bármilyen tempónál. Első reflex egyenes kormányosról átülőknél, hogy kormányozni akarják a sportmotort, csak az erőkar, meg a markolat szöge máshogy gondolja. Cérnán lehet húzni egyébként, ha valaki megszokja, de egy Daytonát a finom kormányzás mellett vállból és csípőből, testsúllyal jó vezetni.
Stílusfüggő. Én leginkább szerpentinezek, napi max 200 km-t megyek, néha többet, de az már tud fájdalmas lenni. A rendszeres pályázás tervben van, csak az a baj, hogy vergődök meló terén én az anyagiak utamat állják. Ha nem akarsz egy seggel lemenni az Adriára, egyáltalán nem gáz, és bár streethez még nem volt szerencsém, de váz-futómű-fék terén olyat mutat a 11 éves Daytona utcán-pályán, hogy ejha.
Amikor beleraktam a daytona futómű szettet kinéztem az olasz felhasználói kézikönyvből (irtó muris nevei vannak a csillapítás-rugózás neveinek,kétnapig fordítottam ) a daytona alap beállításait.
No próbamenet pilisszentkereszt.
Véresre haraptam a nyelvem mire szép lassan átértem a kátyus úton.
Beállítottam a street R alap setupra...........jó lett de még mindig csontkemény volt.
Így még 2-3 klikket puhítani kellett és visszábbvenni a rúgóelőfeszítésen.Használható lett,sima úton álom a kanyarodás de rossz úton még mindig pattog.
Az F3 hozzá képest himbilimbi de kényelmesebb.
És ez nem a daytona.Amúgy asszem a lövey is ugyanezt járta végig míg megvolt neki a street.
pályán bekeményítette utcán puhította.
Hornet1990 akkor vagy Daytona hengerfej a Streetre ahogy külföldön nyomják és ott a plusz 20 ló vagy Speed Triple :D Egy igényes bukókeret nem rontja el az összképet és szerintem a dekliket is megóvja. Én ezekre az utakra tuti nem vennék sportmotort hiába lenne jó néha pályára. Haver 2007-es 600RR-jével fordultam párat de kész rémálom lassabb tempónál. Mondjuk ha 120-130-nál lassabban sose mész még jó is lehet egy sportmotor :D Ott már nem éreztem olyan keménynek és a szél is segít a csuklóid tehermentesíteni. De lehet csak én vagyok puhány mert ő 2x is megjárta velünk Nagykanizsa-Makarska szakaszt :D
Áhh,ülni kell a fagyizó előtt a motoron és brümmögni hozzá.
tuti szélmentes lesz.

amúgy jelenleg egy 200.as és egy 130-as munkalapot hurcolok,motorral nehézségbe ütközne.
motoron mindig fúj a szél vagy valamit nem jól csinálsz
Didekt miattad kitettem a pofámat........szél is van és felhősödik.